מוכר שלא מגיב

דרומי1981

New member
מוכר שלא מגיב

רכשתי מוצר בביד אך מכיוון שהמוכר לא נתן מחיר משלוח שלמתי בפועל לאחר סיום זמן הביד(ביצעתי התחייבות לקנייה אך רק לאחר שהמוכר נתן עלות משלוח רכשתי בפועל)
המוצר שולם ב8/1 אך עוד לא קבלתי הודעה על משלוח והודעה ששלחתי למוכר עדיין לא נענתה
האם ומתי עלי לפנות לאיביי בעניין?
 

liranmelzer

New member
מה מדיניות המשלוח שכתובה בליסט? תוך כמה ימים מתחייב לשלוח?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ייתכן שהוא שלח ולא סימן, זה קורה לפעמים; לא לעניין שלא הגיב

נסה לפנות אליו שוב. כבר קרה שמוכרים פספסו פנייה שלי והגיבו רק בפעם השנייה.
&nbsp
בכל מקרה אין טעם לפנות לאיביי, רק לחכות למועד הגעת המוצר ואם לא יגיע לפתוח מחלוקת. אני בד"כ ממליצה לחכות את הזמן המקסימלי להגעה (יש 30 יום לפתיחת תלונה אחרי המועד האחרון, ואני ממליצה להמתין ל-20+ יום) אבל במקרה שאין אינדיקציה שהמוכר שלח והוא לא מגיב להודעות, הייתי פותחת תלונה באפשרות המידית הראשונה (מיד שהתאריך עובר). למעשה נדמה לי שבפייפל אפשר לפתוח תלונה עוד לפני כן; אם ימשיך להתעלם ממך והמוצר לא יגיע בינתיים (מאיזו מדינה אמור להישלח?) הייתי פותחת מחלוקת בפייפל.
&nbsp
כשהמוכר שולח כמתחייב ויש עומסים ועיכובים בדואר, אני לא באה אליו בטענות; ברור לי שאין לו שליטה בכך, ואני מוכנה להמתין בסבלנות. אבל אני שונאת מוכרים מורחים שמבזבזים לי את הזמן לחינם בזמן שהכסף שלי שוכב אצלם. זה לא רק שירות רע, זו חוצפה וניצול לרעה של המערכת.
 
למעלה