שמעו איזו חוצפה

  • פותח הנושא emen
  • פורסם בתאריך

emen

New member
שמעו איזו חוצפה

הגיע אלי מוצר שבכלל לא היה מאיכות טובה. פניתי למוכר כשעה אחרי שקיבלתי את המוצר וכתבתי שאני רוצה להחזיר (קניתי 3 ושניים היו עוד סגורים באריזה המקורית, בגלל שאחד היה פתוח, בקשתי להחזיר רק את השניים הסגורים).
ראוי לציון שבליסט המוכר כותב שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים.
המוכר התעלם עד שהשארתי לו פידבק שלילי (הפידבק השלילי הראשון שנתתי באיביי, שם אני קונה מעל עשור).
ברגע שנתתי לו שלילי, הוא כתב לי שהיה עסוק ולא יצא לו לענות לי ושהוא מבקש שאני אשנה לו את הפידבק. הוא מיד שלח לי אפילו טופס שינוי פידבק.
הוא בכלל התעלם מהבקשה שלי לגבי החזרת המוצר ולא ענה כלום בפתיחת התיק להחזרת המוצר באיביי. כאשר עבר יום נוסף, הוא כתב לי שראה שלא שינית את הפידבק ושהוא יחסום אותי (שוב, הוא לא התייחס בכלל לבקשתי להחזרת המוצר).
היום הוא כותב לי YOU ARE A ASSHOLE!!! )באותיות גדולות).
כתבתי את זה לאיביי. נראה איך הם יגיבו.
מה נראה לכם?
 

Amiram_e

New member
כמה זמן עבר מהרגע שפנית ועד שנתת שלילי?

נתת לו מספיק צ'אנס לענות? אני מתעצבן שקונים נותנים שלילי מהר לפני שממצים את ההזדמנות לפיצוי, אבל במקרה זה אני מבין שכניראה הוא היה שווה את השלילי שנתת לו.
1. קודם כל טוב שדיווחת עליו. אסור לנבל את הפה דרך מערכת המסרים של איביי. מקווה שיטפלו בו.
2. מבחינה פרקטית, נא תפתח קייס החזרה מולו ותכתוב "מוצר לא כמתואר".
אם אתה לא רוצה להחזיר את הכל, תבקש ריפאנד יחסי על אחד המוצרים.
במידה והוא לא יענה לקייס בזמן שיינתן לו, אתה פשוט מסלים לאיביי ותקבל את הכסף חזרה.
איבי איתך בזה. בכל מקרה , במקביל הייתי ממתין גם לקבל תשובה מאיביי לגבי התגובה של המוכר האדיוט.
 

emen

New member
חיכתי כמה ימים לפני שנתתי לו פידבק שלילי.

הוא ענה כחצי שעה לאחר מתן הפידבק.
פתחתי כבר קייס החזרה, איביי אמרו שכבר עבר הזמן שהמוכר נתן להחזרת המוצר ויש לבקש מהמוכר, אולי הוא יתגמש.
רק קיבלתי את המוצר וכחצי שעה לאחר שבאתי הביתה פניתי להחזרת המוצר (בליסט הוא מתפאר שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים ולא שבועיים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באיביי ניתן לפתוח תלונה עד 30 יום מהתאריך המשוער להגעת המוצר

אם התאריך כבר עבר, אפשר לפתוח מחלוקת בפייפל עד 180 ימים מהתשלום. לא הייתי מותרת; אם המוצרים אינו כמתואר, גם על הפתוח הייתי דורשת זיכוי (הרי לא יכולת לדעת מראש שהוא לא כמתואר לפני שפתחת) ואם הוא רוצה שהמוצרים יחזרו אליו, שישלם כמובן על עלות ההחזרה. לפי ההתנהלות שלו הוא מוכר גרוע ובריון, לא הייתי מוותר לו.
 

emen

New member
התאריך המשוער היה התאריך של היום. את המוצר קיבלתי

שבוע שעבר.
בגלל זה לא היה מובן לי למה איביי טענו שמועד ההחזרה של המוכר כבר עבר.
אני אמור להחזיר עוד לפני שקיבלתי את המוצר? ממש תמוה.
אני מקווה שאיביי יפעלו נגד המוכר (למרות שלא נראה לי).
הכי אבסורד, זה שהמוכר מתגאה בזה שאצלו ניתן להחזיר עד 30 ימים ולא שבועיים. הוא אפילו שם 3 סימני קריאה- ממש מוכר הזוי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה באמת לא ממש מסתדר... לפי התיאור שלך יש לך אפשרות להחזיר

אני יכולה רק להציע לך להתקשר אליהם (טלפונית, אפשר גם דרך סקייפ) ולברר.
 

emen

New member
המוכר הזה הזוי ברמות. עכשיו הוא

כתב לי (הכל באותיות גדולות ועם סימני קריאה) שאני אפסיק להטריד אותו, אחיה את החיים שלי ואתן לו לחיות את החיים שלו בשקט. הוא המשיך וכתב, שאין שום בעיה עם המוצר ואפילו אני אמרתי זאת.
&nbsp
מעולם לא אמרתי את זה, וחוץ מהמסר הראשוני ששלחתי לו, לא כתבתי לו כלום ולא הגבתי לו בכלל (כנראה זה מה שחירפן אותו). עכשיו איביי יכולים לראות גם את המסר הזה שהוא כתב. אני באמת מקווה שהם יעשו משהו ולא ינפנפו את זה.
מה שגם קיבלתי הודעה לפני כן, שהמוכר סגר את הבקשה להחזרת המוצר.
אין לי שום אפשרות של פתיחת תלונה. רק מופיעה האפשרות של ליצור קשר עם המוכר (מה שאין סיכוי).
 

אבי לב50

New member
פשוט וקל:

להעביר את כל ההתכתבות לאיביי.
הם יבינו כנראה עם מי יש להם עסק.
 

Amiram_e

New member
מה זאת אומרת סגר את הבקשה להחזרה?

מוכר לא יכול סתם לסגור החזרה. הוא יכול לאשר אותה או לבצע ריפאנד ואז היא תיסגר.
תתקשר לאיביי ודבר איתם. משהו לא ברור בתיאור שלך.
במידה ולא יתנו לך מענה, אתה יכול לפתוח קייס בפייפל "מוצר לא כמתואר" או אפיול לציין שם סעיף שאתה חושב שהמוכר מרמה אותך ולהסלים מיידית לשיפוט של פייפל.
אתה יכול גם להתקשר לפייפל . יש להם תמיכה בעברית . תתייעץ מה אתה יכול לעשות. מדובר במוכר רמאי.
 

emen

New member
אז אני אסביר:

קיבלתי את המוצר ביום שני שעבר. הלכתי לדואר ובדרך פתחתי אחד מהמוצרים לראות וראיתי שזה באיכות מאד גרועה (המוצר מארה"ב).
חזרתי הביתה ומיד נכנסתי לאיביי בשביל לבקש להחזיר את שני המוצרים שעדיין לא פתחתי והם סגורים באריזה המקורית.
מאחר והמוכר מתפאר שהוא מקבל החזרים עד 30 יום, נכנסתי לאפשרות באיביי של "החזר את המוצר". שם (ברב טיפשותי) בחרתי באפשרות שהמוצר איננו מתאים.
קיבלתי הודעה (מאד תמוהה) שמאחר ועבר תאריך החזרה של המוכר, כל מה שאני יכול לעשות זה לפנות אליו (דרך טופס ההחזרת המוצר של איביי).

עכשיו; תאריך המסירה המשוער של איביי היה 9 לינואר. אני פתחתי את הבקשה בתאריך השני לינואר וזה מאד תמוה שקיבלתי את ההודעה שתאריך ההחזרה כבר עבר.

המוכר לא ענה כמה ימים והחלטתי לתת לו פידבק שלילי.
כחצי שעה אחרי זה הוא כתב לי (במסרים של איביי, לא בטופס ההחזרה) שהוא היה בחופשה ושאני אשנה את הפידבק שלו.
הוא בכלל לא התייחס לכך שאני רוצה להחזיר את המוצר.
2 דקות לאחר מכן, הוא כבר שלח לי את טופס שינוי הפידבק (עדיין, ללא כל התייחסות להחזרת המוצר).
יום לאחר מכן, הוא כבר כתב לי והתחיל עם ההשמצות (שוב, ללא כל התייחסות להחזרה).

אתמול אני מקבל הודעה מאיביי שהמוכר סגר את הבקשה להחזרת המוצר.
קצת לפני כן הוא שלח לי את ההודעה YOU ARE A ASSHOLE!!! (בכתב גדול).
פניתי לאיביי (כמו שכבר כתבתי בהודעות קודמות) ואת המכתב האחרון הוא כתב שוב בערב (כמו שכתבתי בהודעה קודמת).
איביי חזרו אלי אתמול (לפני המכתב האחרון שלו) ואמרו שהם יטפלו בזה אבל לא יוכלו לשתף אותי במה שיחליטו בגלל שמירת הפרטיות. זה הכל.
 

Amiram_e

New member
תבדוק אם במקרה קבלת החזר

אם פתחת קייס "מוצר אינו כמתואר" הוא לא נסגר אחרי כמה ימים., אלא אם המוכר עשה פעולה על מנת לסגור כמו להחזיר את הכסף לקונה, או לאשר תחילת תהליך החזרה (במידה ופתחת החזרה)
הוא לא סוגר קייס על דעתו.
קייס יסגר אוטומטית אחרי 30 יום מרגע שפתחת אם לא הגבת / לא הסלמת לאיביי.
אולי לא שמת לב לזמן ופיספסת?
תבדוק האם יש לך אפשרות ערעור.
או תכתוב לאיביי מכתב מסודר, תתאר במדוייק את התאריכים של ההתרחשות
תאריך קנייה
תאריך קבלה של המוצר
תאריך פתייחת קייס
תריך שנסגר (ולמה נסגר)
ותבקש החזר על המוצרים שקנית.
אם לא ילך (אפשר גם במקביל) תוכל להתקשר לפייפל ולהתייעץ. יש תמיכה בעברית.
עד 180 יום יש לך אפשרות לפתוח בפייפל קייס נוסף אבל רק אם תציין סיבה אחרת ממה שצויינה באיביי.
לדוגמה רמאות. או אולי מוצר פגום. תבדוק. יש שם טבלת אפשרויות
זה לא הגיוני מה שאתה מתאר.
 
למעלה