קבלת פידבק מקונה

lihit2

New member
קבלת פידבק מקונה

שלום, אני חדשה כאן ובתחום
מכרתי מוצר ראשון, הלקוח קיבל, שלחתי לו הודעה שאשמח לקבל פידבק אך אין מענה. מה אתם עושים עוד כדי לעודד לקוח להשאיר פידבק כמובן חיובי?
האם להשאיר לו פידבק כקונה או לחכות לפידבק שלו ?

תודה
 

Amiram_e

New member
ככה זה. אחוז הפידבקים אינו גבוה

אבל אינני מבין מדוע את לא נתנת ללקוח פידבק מייד אחרי ששילם?
זה לא פידבק מותנה.
את נותנת פידבק כתודה ללקוח ששילם בזמן וקנה ממך ולא ממוכרים אחרים.
הוא נותן פידבק שמשקף את חוויית הקנייה שלו.
ייתן והוא בודק את המוצר ויתן לך פידבק אחרי שיהיה בטוח שהוא מרוצה.
יש גם הרבה שלא נותנים, אבל אם לא תתני בכלל אל תצפי גם לקבל.
בתור מוכרת חדשה הייתי קודם נותן על מנת למקסם את הסיכויים לקבל בחזרה.
רק הסינים נותנים רק אם מקבלים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כפי שכתבתי בעבר, מניסיוני רוב הסינים דווקא נותנים אוטומטית

דווקא מוכרים מאירופה (ולפעמים ארה"ב) חיכו יותר שאתן להם משוב לפני שהם נותנים.
 
למעלה