בעיה באיביי

בעיה באיביי


באתי להזמין מוצר שכבר הזמנתי בעבר.

ועכשיו כשאני באה להזמין אותו שוב מאותו מוכר,במקום שיהיה רשום:"add to cart" מופיע לי רק:"buy another".למה?
 

אבי לב50

New member
זאת לא בעייה.

בגלל שהזמנת ואת רוצה להזמין שוב אז את צריכה ללחוץ על "buy another" ולבצע את הרכישה.
 
זה ככה יהיה תמיד במוצרים שכבר הזמנתי בעבר?

אבל עכשיו כשאני לוחצת על "buy another" הוא לא מוסיף את זה לסל,אלה ישר זורק אותי לעמוד תשלום.
ואם אני רוצה להוסיף לסל רגיל ולא לקנות מיידית?
 
כן,אבל אם אני רוצה לקנות ביחד עם עוד כמה דברים?

סתם לא ברור העניין,למה אחרי פעם ראשונה שקונים זה שונה.
&nbsp
אבל לא משנה.אני כבר אסתדר.תודה לך
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם המוצר נמכר בזירת ארה"ב? (מחירו בדולר אמריקני)

מניסיוני הוספת מוצרים לסל/עגלה אפשרית רק כשאת גולשת באותה זירה שבה הם פורסמו. כלומר אם המחיר הוא ב-£ צריך לגלוש בזירת UK; אם המחיר בדולר אוסטרלי, בזירה האוסטרלית וכו'.
&nbsp
בכל מקרה גם אם את מתחייבת לרכישת המוצר את לא חייבת לשלם מיד ואת יכולה להמשיך לקנות מוצרים (להתחייב לרכישתם) ולשלם בסוף. ההבדל בין התחייבות לרכישה לבין עגלה/סל הוא שבאפשרות השנייה את לא מתחייבת; אבל אם את יודעת שתקני בוודאות, זה לא משנה.
&nbsp
כשמדובר במוכרים נפרדים התשלום יחד הוא רק מטעמי נוחות (חוסך הקלדת ססמה לפייפל / אמצעי תשלום) ובכל מקרה באיביי ניתן לשלם יחד רק על מוצרים באותו מטבע. כלומר אם התחייבת לקנות מוצרים במט"חים שונים בלאו הכי תצטרכי לשלם עליהם לחוד, כמה פעמים (לפי כמות המטבעות).
 
כן,נמכר בדולר.

אז איך זה בהתחלה נתן לי לעשות הוספה לסל ועכשיו לא? לא הבנתי את הקטע.מה השתנה מההזמנה הקודמת?

אני מזמינה ביחד,כי אני רוצה שהדברים יגיעו בסמיכות אחד לשני ולא לרוץ כל יומיים לדואר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואת גולשת באיביי com?

ועוד נקודה שלא ברורה לי – את מזמינה יחד מאותו מוכר? (אם את מזמינה ממוכרים שונים בלאו הכי אין משמעות לתשלום יחד או לחוד). אם כן, אין צורך בסל; כפי שכתבתי, ברגע שתתחייבי לקנייה עבור כל מוצר בנפרד תוכלי לשלם עליהם יחד. אם מוכר לא מאפשר התחייבות לקנייה אלא תשלום מידי זו אכן בעיה, אבל אם הבעיה רק במוצר אחד מתוך כמה (שונים) פשוט תשימי את כולם בסל ואז תקני את האחרון ותשלמי על כולם מיד. אפשרות אחרת (מסורבלת יותר) היא פנייה למוכר.
&nbsp
אם את רוצה שאבדוק אם זה רק אצלך או בכלל, תני קישור למוצר (אפשר גם במסר) ואנסה לראות מה מופיע אצלי. בעיקרון קנייה חוזרת של מוצר לא אמורה להשפיע על התהליך, זה נשמע לי מוזר.
 
למעלה