שלום לכולם אשמח לעזרה בשני נושאים

avivit510

New member
שלום לכולם אשמח לעזרה בשני נושאים

אחד: לקוח פתח לי קייס שהמוצר לא הגיע אליו , מה המשמעות לגבי החשבון שלי? החזרתי לו את הכסף וביקשתי שיסגור את הקייס ואם המוצר יגיע שישלם לי , האם הוא יכול לתת לי פידבק שלילי ? עניתי לו מיידי והחזרתי כסף מיידי הנושא השני : לקוח לא שילם , פתחתי קייס בעבר שאלתי מה עושים אבל לא הצלחתי האם אפשר להדריך אותי בשלבים , כיצד אני סוגרת המוצר? תודה מראש לעונים , הנושא המלחיץ אותי יותר זה הקייס שנפתח לי אחרי חצי שנה יתקלקל לי החשבון
 

טלי5555

New member
ת

1. הקייס נסגר אוטומטית כאשר את מבצעת החזר. מאחר ופתרת את הבעיה ולא בוצעה אסקלציה לאיביי, הקייס לא נרשם לרעתך ואין השפעה על החשבון.
2. הלקוח יכול לתת שלילי, אבל אם היה רוצה בכך, היה כבר עושה זאת (מנסיון).
3. לא הבנתי. יש לך קייס פתוח? שלחת בקשה לביטול הדדי של עסקה?
אם כן, יש לך אפשרות אחרי שבוע לסגור אותו. פשוט תלכי ל-resolution center ותראי שיש שם קייס שממתין לפעולה מצידך. תסגרי אותו ובסיבה תבחרי שהעסקה לא הושלמה. העמלות יוחזרו לך.
 
למעלה