הזמנה מאמזון שלא נשלחה- מה עושים?

mosheh20

New member
הזמנה מאמזון שלא נשלחה- מה עושים?

הזמנתי שלשה מוצרים ב27.11 . שילמתי תוספת עבור משלוח של שני ימים כדי שיגיע למלון וימסר שם.
אתמול דיברתי בצאט עם שרות לקוחות- הסבירו לי שיש מחסור במוצרים אבל "שלא אדאג" , ההזמנה מובטחת להגיע עד 07.12. שזה מה שמופיע כרגע באתר. מקבל החבילה עוזב ב06.12.
האם יש התחייבות גורפת לימי אספקה באמזון?( פעם ראשונה שאני מזמין שם)
האם ניתן לבטל את ההזמנה או לבקש פיצוי על זה שלא מספקים תוך יומיים?
ובכלל איך לפעול.
תודה

ORDER PLACED
Sunday, November 27, 2016
ORDER #
108-0597912-0064261 | Invoice
Not yet shipped (Shipment 1)
DELIVERY ESTIMATE:
Wednesday, December 7, 2016
Neewer 10084674 Aluminum Alloy Video Camera Handheld Stabilizer for Cameras up to 2.1 lbs (Black)
Sold by Global_omo
Neewer 67MM Complete Lens Filter Accessory Kit: UV,CPL,FLD Filters+Macro Close-up Filters (+1,+2,+4,+10)+ND2,ND4,ND8 Neutral Density Filters+Lens Hood+Lens Cap+Filter Carry Pouch
Sold by Global_omo
Wireless Mouse, Anker Ergonomic USB 2.4G Wireless Vertical Mouse with 3 Adjustable DPI Levels 800 / 1200 / 1600 and Side Controls, Black
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפנות שוב לשירות הלקוחות ולהסביר את המצב. מניסיוני הם טובים

אם יש להם אפשרות הם יזרזו את המשלוח, אם יש מחסור סביר שיבטלו את ההזמנה (אם לא יוכלו לספקה בזמן).
 

mosheh20

New member
אני מבזבז שעות מול אנשים שלא יודעים לכתוב

באנגלית עם תשובות שחוזרות על עצמן- אל תדאג אני אטפל בך אישית...
מ4 אנשי שרות לקוחות.
הייתי מוכן לתשלום נוסף עבור שרות ראוי.
אני אפילו לא יודע אם אני רשאי לבטל את ההזמנה ואם הם יחזירו לי את הכסף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי אתה מתכתב איתם בשעות שיש תמיכה מהודו? ואללה לא יודעת

בעבר (הרחוק) היו מקרים שעברתי שלושה נציגים "פשוטים" עד שהרביעי היה בכיר יותר (ובוודאות לא הודי) ופתר לי את הבעיה; אבל דווקא בשנים האחרונות קיבלתי מענה הולם בפנייה הראשונה, ופניתי יותר מפעם אחת.
&nbsp
ב-2009 ממש בתקופה הזאת, הייתה לי בעיה דומה: הזמנתי מוצר במבצעים המטורפים שהיו לקראת החגים, בחרתי משלוח חינם (לא משודרג) שהיה אמור להגיע תוך X ימים, אבל הם קצת לקחו ת'זמן... והמוצר היה אמור להגיע לחבר לפני טיסה לישראל כך שהזמן הפך להיות לחוץ. פניתי אליהם ותוך שעות ספורות הם שלחו לי אותו במשלוח משודרג שהגיע תוך יומיים אל פתח ביתו.
&nbsp
לפני כשנה הייתה בעיה שהם שלחו לי מוצר לא נכון (מאותו סוג, אבל לא מה שהיה בתמונה...). בעקבות הפנייה שלי הם עדכנו את התמונה הנכונה והציעו לי כמה אפשרויות ראויות מאוד לפיצוי.
&nbsp
והיו עוד הזדמנויות... האחרונה לפני כחודשיים-שלושה. בכל הפעמים קיבלתי שירות טוב מאוד והצליחו למצוא פתרונות שהוציאו אותי מרוצה.
 

francolana

New member
תבטל את ההזמנה או תפתח קייס

אם לא סופק בזמן אליו התחייב המוכר תפתח קייס ותבקש החזר. אם לך הזמן לא מתאים תבקש ביטול הזמנה בטענה שאתה לא זקוק למוצר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באמזון לא ניתן לבטל (עצמאית, באופן מובנה) כשההזמנה בטיפול

ואין פתיחת "קייס", זה לא איביי או פייפל... הוא צריך לפנות לשירות הלקוחות של אמזון (אם היא המוכרת ו/או השולחת) או ישירות למוכר (אם הוא מוכר ושולח עצמאית).
 

mosheh20

New member
איפה רואים התחייבות לזמן אספקה(אם בכלל קיים באמזון)? ההזמנה

משני ספקים
 

francolana

New member
אם שילמת על משלוח שהיה אמור להגיע אתה יכול לבטל

אין לי כוח לויכוחים אבל באמאזון יש קייס הוא נקרא A-Z. וניתן לפתוח בקשת ביטול עסקה בכל שלב. אם המוכר כבר שלח העסקה תבוטל אבל החזר יגיע רק לאחר שהמוצר יחזור אליו (זה קורה אטחרי שאתה לא אוסף אותו). אני שוב אומרת אם הוא לא שלח זה הזמן לבטל
 
למעלה