אני קונה דברים קטנים

dudi4321

Member
אני קונה דברים קטנים

הזמנתי פריט שיש לו גרסאות בWIFI או בלוטוט' או USB.
הזמנתי כזה שמתחבר בWIFI. הוא הגיע מסין עם CD פגום פיזית. בגלל האריזה הוא מעוך. אינני יכול לבדוק את המוצר. המוצר גם הגיע באיחור וכנראה שנשלח בינתים עוד אחד כי התלוננתי שלא הגיע לאחר היום האחרון.
זה מחכה לתשובה ממני וכתבתי מייל פנימי מה המצב שאני למעשה עם המוצר ולא יכול לבדוק. בקשתי שישלחו לי לינק להוריד את התוכנה מהאינטרנט.

במקביל מוצר שמתחבר בUSB שקניתי ממוכר אחר באותו זמן גם לא הגיע ואיביי סגרו וקבלתי מייד מהמוכר החזר. הזמנתי כבר אחר ממוכר אחר.
השאלה היא, מה קורה בכללי בהזמנות מוצרי אלקטרוניקה זולים מסין? זו הסטטיסטיקה העגומה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ראשית, שתי הזמנות לא יכולות להיות "סטטיסטיקה".

שנית, כשאתה מזמין מוצרים זולים במיוחד מסין אתה לא מצפה לאיכות ולאמינות, אני מקווה...
&nbsp
שלישית, מוצר שנפגם בדרך או לא הגיע יכול להיות כל מוצר (לאו דווקא אלקטרוני) ולקרות מכל מקום (וקרה לי) לא רק מסין. יש כאן גם אחריות של המוכר לארוז כהלכה. מתוך מאות הזמנות קרו מקרים בודדים שחבילות לא הגיעו כלל. זה קרה לי יותר מסין, אבל הזמנתי יותר מסין (ישירות לישראל), כך שזה עניין יחסי. גם מארה"ב ומבריטניה קרו מקרים שחבילות לא הגיעו אליי. פעמים בודדות, אבל קרה. מובן שאם שולחים ומזמינים יותר האחוזים הקטנים של הפגמים והאבדות מיתרגמים למספרים גדולים יותר...
 

dudi4321

Member
המשך

בדקתי עם תוכנות מהאינטרנט והמוצר מתפקד אבל רק בחיבור בלוטות'.
כתבתי מייל דרך איביי מסרים עם הפירוט למוכר.
כלומר הגיע מאד באיחור והמוצר צולע. רצה לחבר לתוכנה דרך PC ואת הבדיקה עשיתי מאנדרואיד.
בכותרת המוצר ובדף הסבר כתוב WIFI ובאותיות קטנות גם blutooth.
מה עושים במקרה כזה? אין לי עצבים לחכות שוב חודשיים למוצר שאולי א יגיע או שיתפקד לא כמו שאני רוצה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם המוצר אינו כמתואר, פתח תלונה באיביי / מחלוקת בפייפל

 
למעלה