החזרת מוצר שהוזמן. האם זה עובד וכיצד זה מתבצע?

Amiram_e

New member
מי אמר את כל מה שכתבת?

שישלח רגיל חזרה למוכר עם מספר רשום חדש.
מה הבעיה?
 

panayotiss

New member
מאבד את הזכות להשאיר פידבק?

אתה יכול להפנות אותנו בבקשה לפוליסי שכתוב זאת? או למקורות שלך?
 

panayotiss

New member
נורא נחמד כל מה שאתה כותב

אפשר לראות קישור לטקסט של איביי שאומרים את זה בעצמם?
 

Amiram_e

New member
לא מתכון להתווכח איתך

אבל לקוחות מסרבים מידי פעם לקבל מוצר. זה מקבול וזה קורה.
כשמכרתי מאמזון לאיביי בדרופ שיפינג, היו לי מידי פעם לקוחות שהתחרטו ואיביי וגם אמזון עצמם יעצו לי להציע ללקוח לסרב לקבל את המוצר.
יש הבדל בין חוק יבש למה שקורה בפועל.
 

Amiram_e

New member
אין בעיה שפני. אני האמת בכלל לא ידעתי שזה נוגד את חוקי איביי

לסרב לקבל את החבילה.
כל כך הרבה פעמים זה קורה.
לקוחות גם מבצעים החזרות אחרי כמה ימים. מי יודע שהם מוגנים או לא?
אנחנו לא מושלמים ולא יודעים הכל.
מי שנכנס לפורום הזה ובוחר על דעת עצמו ללמוד מאלה שמייעצים על חשבון זמנם הפרטי ללא תמורה, הוא גם אחראי לנזקים שיקרו במידה ויבצע החלטות כאלה ואחרות.
אני יותר מכיר מקרים שיעצתי פה דברים ואנשים עשו ההיפך והפסידו.
באופון כללי, מעולם לא אמרתי שאין לי מה ללמוד וממי ללמוד.
נהפוך הוא. בשמחה אני לומד כל הזמן.
אי אפשר לדעת הכל. יש כל כך הרבה חוקים ובהרבה מקרים משתנים אחרי כמה זמן. כולנו לומדים תוך כדי תנועה.
מצד שני אני יכול להגיד בביטחון שברוב רובם של המקרים אני עונה על פי ניסיוני (המר או המתוק) וכמעט תמיד יודע מה שאני אומר.
בקיצור, מאחל לכולנו להמשיך לעזור אחד לשני.
בהצלחה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האחריות היא אישית של כל אחד כלפי עצמו

איך הוא בוחר להתנהל, ממי הוא מקבל עצה וכו'. אנשים עונים כאן בהתנדבות לפי מיטב ידיעתם ונסיונם, לפעמים זה לא מדויק וצריך לקחת זאת בחשבון. אף אחד לא טועה לחשוב שאנחנו נציגים רשמיים של איביי/פייפל. כמו כן כל אחד יכול לקרוא את הנהלים של איביי, מי שלא טורח יכול לבוא בתלונות רק אל עצמו.
 

Erik110

New member
החזרת מוצר שהוזמן. האם זה עובד וכיצד זה מתבצע?

שלום לכולם!
רכשתי לפני יומיים-שלושה מוצר ב eBay ואני שוקל להחזירו. יש לציין שהמוצר עדיין לא הגיע אלי.
האם אפשר להחזיר את המוצר?
האם יש לי ערבות שאקבל את התשלום עליו חזרה?

איך כל התהליך מתבצע?
תודה.
 

Amiram_e

New member
אתה יכול לסרב לקבל בדואר

ואז המוצר יחזור חזרה למוכר.
קח בחשבון שזה עלול לקחת זמן
ישנם מקרים שהמוכר צריך לשלם קנס בדואר כשהמוצר חוזר אליו. אינני יודע כיצד הוא יתייחס לזה.
מה שאני ממליץ לך זה לשלוח למוכר הודעה ולעדכן אותו. תחשבו יחד מה לעשות.
בגדול על פי חוקי איביי, כשהחזרה אינה על בסיס של מוצר פגום / לא כמתואר , עלות ההחזרה היא הקונה.
הערבות לקבל את הכסף חזרה היא דרך הגנת הקונה. אין לך מה לדאוד בנושא זה.לאחר התכתבות עם המוכר תפתח החזרה מסודרת דרך איביי, תקבל את הכסף חזרה כשהמוצר יחזור למוכר.
 
למעלה