עידוד קונים להשאיר פידבקים ו DSR, רעיונות ?

noam weissman

New member
לא אמרתי לסחוט, נהפוך הוא לעודד


לתת 10% הנחה לקניה הבאה זאת אופציה לקידום אבל כשיש מעט קונים וכאלו שמזדמנים זה לא ממש מעודד לכלום.

אני שולח מייל לאחר שהחבילה נשלחה עם מספר המעקב, עם כתובת האתר למעקב ובקשה לקבלת פידבק ו DSR לאחר קבלה.

הרוב לא מתייחסים.

מנסיון עבר כששלחתי תזכורת או שניים וקיבלתי שלילי... היום אני לא מנדנד, מזכיר פעם אחת כחלק מהודעת מספר המעקב וזהו.
 

noam weissman

New member
אוקי היבנתי


בזמנו קראתי את זה רק לא זכרתי שזה מנוסח ככה.. צריך לחשוב מה לעשות ...

תודה ושנה נהדרת.
 

noam weissman

New member
עידוד קונים להשאיר פידבקים ו DSR, רעיונות ?

פחות ופחות קונים משאירים פידבקים וזאת בעיה.

חשבתי אולי לעודד קונים להשאיר פידבק ע"י מתן זיכוי חלקי


לא חושב שיש באיביי איזו תקנה נגד זה סה"כ זכותי לתת זיכוי כמה שבא לי


אשמח לשמוע רעיונות ותגובות ...
 
למעלה