ולמי שאין חנות מה עושים? בימים אלו?

Amiram_e

New member
אם אין חנות אז מאפסים ליסטים

אבל אני חושב שזה מיותר.
קונים אצלך כל יום?
את יכולה להגדיר שלושה ימי טיפול או
יכולה גם לאחר פעם אחת במשלוח.
אני מחזיק תמיד בבית מדבקות משלוח רשום.
לא כל יום בא לי ללכת לדואר, לעמוד בתור ולאחר לעבודה. אני אורז חבילה, מדביק מספר ומזין לאיביי. לפעמים הולך יומיים אחרי לדואר.
הלקוח לא צריך לדעת מתי פיזית שלחתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי לא צריך, אבל אם זה דואר רשום הוא ידע... כי המידע מופיע

כשבודקים מספר מעקב, ולקוח לחוץ יבדוק. במשלוח בינ"ל זה אולי חסר משמעות כי גם ככה לא מזמינים כשזה דחוף, אבל אני יכולה לומר לך שכשקניתי ממוכרים אמריקנים (בהזמנה לכתובת בארה"ב) והייתי לחוצה בזמן, בדקתי תוך כמה זמן הם מתחייבים לשלוח ועקבתי מקרוב אחר מספר המעקב. היו כאלה ש"זייפו" בדיוק בשיטה הזאת – הזינו מספר מעקב מראש והתמהמהו במסירת החבילה לדואר, והם קיבלו ממני ציון נמוך במשוב על מהירות משלוח.
 
למעלה