שאלה דחופה , מחר אני צריכה לשלוח חבילות

avivit510

New member
שאלה דחופה , מחר אני צריכה לשלוח חבילות

ואחד הקונים , הכתובות שלו באיביי ופייפאל לא זהות , שלחתי לקונה הודעה לאיזה כתובת לשלוח איבייי או פייפאל? מכיוון שהכתובות לא ממש זהות , הוא שלח לך לי כתובת שלישית שונה , שלחתי לו שוב הודעה שאם אני אשלח לכתובת השלישית זה באחריותו המלאה ואם הוא מאשר , הקונה לא חזר אלי ומחר זה היום האחרון שאני חייבת לשלוח מה עושים?
 

Amiram_e

New member
האם הכתובת השלישית שונה מהשתיים האחרות?

כי זו לא תהיה אחרויותו.
את לא מוגנת תחת Seller protection אם את שולחת לכתובת אחרת ממה שהוגדר בהזמנה.
בכמה שונה הכתובת בין איביי לפייפל?
לדעתי מה שקובע זו הכתובת בפייפל / במייל שקיבלת.
 

avivit510

New member
השינוי הוא בשם וברחוב , גם אני חושבת שאלך

לפי פייפאל , אלא אם יחזירו לי תשובה עד הבוקר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכתובת שלו שמופיעה בפרטי העסקה / בחשבונית שקיבלת?

אני אמנם לא מוכרת, אבל אישור העסקה מאיביי והחשבונית מפייפל נשלחים אל שני הצדדים, ומעולם לא ראיתי הבדל בין הכתובת שלי באיביי לכתובת בפייפל (בעסקה נתונה). במשך השנים הזמנתי מאיביי לכתובות שונות (רק אחת מהן היא כתובתי בישראל) והכתובת בחשבונית בפייפל תמיד זהה לה כי פייפל שואבים פרטי העסקה מאיביי וזו אותה עסקה... אם יש הבדל זו בעיה במסד הנתונים, לא אמור לקרות.

בקיצור, יש שני מקומות שבהם אני רואה את הכתובת שאליה ביקשתי לשלוח את המוצר (ומהצד של המוכר זה אמור להיות אותו הדבר):
1. בדואל האישור על העסקה שקיבלתי מאיביי יש כפתור כחול גדול View order details. הוא מוביל אותי למסך פרטי העסקה באיביי ושם בצד ימין למעלה יש לי Shipping address.
2. בדואל אישור התשלום (קבלה) שפייפל שולחים לי, גם שם בצד ימין מופיע "כתובת למשלוח" (אצלי זה בעברית).

אני מסתכלת כרגע על העסקה האחרונה שביצעתי וזו אותה כתובת; ההבדל היחיד הוא בתצוגה – השדות כנראה עוברים לחוד, ולכן מספר הבית ומספר הדירה מופיעים בסדר שונה משום מה, ובקבלה של פייפל (שכאמור, הממשק הוא עברית) במקום United States כתוב "ארצות הברית" (כי הם מתרגמים אוטומטית את שם המדינה). אולי זה מה שבלבל אותך? כלומר סדר פרטים שונה? (אם כן, זה לא באמת משנה).
 
למעלה