לקוחה לא מעוניינת במוצר כי לטענתה הגיע מאוחר מדי
אודה לכם אם תייעצו לי כיצד להתנהל:
התשלום התקבל ב- 23/8, נשלח 25/8, והיום היא כתבה לי שהיא קיבלה את המוצר, אך כבר לא מעוניינת ורוצה להחזיר. לטענתה זמן ההגעה המשוער האחרון היה ב-14/9, לא מובן לי כיצד זה אפשרי, מסומן אצלי משלוח עד 23 ימי עסקים (שבת וראשון הרי לא נכללים, נכון?), אמור היה להיות עד 23/9.
לדעתי, עמדתי בתנאי המשלוח. מסומן אצלי שאין החזרות.
האם יש לה קייס נגדי? עד איזה תאריך יש לה אפשרות לתת פידבק?
היא מעוניינת שאשלם לה על המשלוח חזרה מקנדה, מדובר במוצר יחסית זול אך כבד, כך שמאוד לא משתלם לי. משלוח אליה עלה לי 50 ש"ח.
האם קייס שייפתח בפייפאל ייפסק לטובתה?
תודה!
אודה לכם אם תייעצו לי כיצד להתנהל:
התשלום התקבל ב- 23/8, נשלח 25/8, והיום היא כתבה לי שהיא קיבלה את המוצר, אך כבר לא מעוניינת ורוצה להחזיר. לטענתה זמן ההגעה המשוער האחרון היה ב-14/9, לא מובן לי כיצד זה אפשרי, מסומן אצלי משלוח עד 23 ימי עסקים (שבת וראשון הרי לא נכללים, נכון?), אמור היה להיות עד 23/9.
לדעתי, עמדתי בתנאי המשלוח. מסומן אצלי שאין החזרות.
האם יש לה קייס נגדי? עד איזה תאריך יש לה אפשרות לתת פידבק?
היא מעוניינת שאשלם לה על המשלוח חזרה מקנדה, מדובר במוצר יחסית זול אך כבד, כך שמאוד לא משתלם לי. משלוח אליה עלה לי 50 ש"ח.
האם קייס שייפתח בפייפאל ייפסק לטובתה?
תודה!