לקוחה לא מעוניינת במוצר כי לטענתה הגיע מאוחר מדי

aifoss

New member
לקוחה לא מעוניינת במוצר כי לטענתה הגיע מאוחר מדי

אודה לכם אם תייעצו לי כיצד להתנהל:
התשלום התקבל ב- 23/8, נשלח 25/8, והיום היא כתבה לי שהיא קיבלה את המוצר, אך כבר לא מעוניינת ורוצה להחזיר. לטענתה זמן ההגעה המשוער האחרון היה ב-14/9, לא מובן לי כיצד זה אפשרי, מסומן אצלי משלוח עד 23 ימי עסקים (שבת וראשון הרי לא נכללים, נכון?), אמור היה להיות עד 23/9.
לדעתי, עמדתי בתנאי המשלוח. מסומן אצלי שאין החזרות.
האם יש לה קייס נגדי? עד איזה תאריך יש לה אפשרות לתת פידבק?

היא מעוניינת שאשלם לה על המשלוח חזרה מקנדה, מדובר במוצר יחסית זול אך כבד, כך שמאוד לא משתלם לי. משלוח אליה עלה לי 50 ש"ח.
האם קייס שייפתח בפייפאל ייפסק לטובתה?
תודה!
 

vrs2

New member
לפי דעתי גם אם היא תפתח מחלוקת, היא לא תזכה.

ברגע שכתבת בדף המכירה את הזמן שבו המוצר אמור להגיע, היא יכולה לתפוס בקיר ולצעוק עד מחר. לגבי פידבק שלילי, חכה למומחים (כמו עמירם) שיענו לך :)
 

Amiram_e

New member
תשובות

אם התחייבת למשלוח אקונומי (11-23 ימים) אז עמדת בתנאי המשלוח. כמה ימי טיפול הגדרת?
מה שאיביי עושה, מחשבים ממוצע של זמני משלוח בין 11- ל-23 שהגדרת ונותנים ללקוח הערכה של הגעת המוצר. זו לא התחייבות. הבעיה שלקוחות מסתמכים על זה. אני חושב שזה לא הגון מצידם.
מה שאני הייתי עושה, הייתי מסביר ללקוחה בנימוס את העובדה הזו. מסביר לה שתבדוק בתוך תנאי המשלוח שלך שאת מחוייבת ל-23 ימים לא כולל ימי הטיפול והאריזה. (את יכולה לשלוח לה צילום מסך של פוליסת המשלוח בליסט שלך)
במידה והיא מתעקשת להחזיר, נא שתפתח קייס להחזרה. בקייס היא תהיה מחוייבת לספק סיבה להחזרה. הסיבה שהיא תספק לא תזכה אותה בהחזר למשלוח. על חשבונך.
בזמן שקייס פתוח היא לא יכולה לתת לך שלילי.
במידה והקייס יסגר לטובתך (ואני מאמין שזה מה שיקרה, איביי חוסמים את הלקוח מלתת שלילי) הייתי ממליץ לך להתקשר הערב לאיביי. יש מספר שיחת חינם בסקייפ. תחפשי בפורום. רשמנו אותו לא פעם. +1866... לא זוכר.
שווה להתייעץ איתם בטלפון.
לשאלתך ברמה הכללית לקוח יכול לתת שלילי עד 60 יום מיום הרכישה.
בהצלחה
עמירם
 

aifoss

New member
תודה עמירם

מוגדרים אצלי 3 ימי טיפול ומשלוח אקונומי.
אין לי בליסט שום פוליסת משלוח משלי (מלל מקורי), מופיע רק מה שמוגדר ע"י איביי. כך שבעצם ייתכן ואין ללקוחה שום דרך לדעת שהגדרתי 23 ימים, אם כמו שאמרת איביי מספק את הממוצע... אין לי גם לאן להפנות אותה.
מה היית ממליץ לי לעשות? לעודד אותה לפתוח קייס החזרה, או פשוט לספוג את ההפסד (כ100 ש"ח עם המשלוח)?
 

aifoss

New member
היא אגב כבר איימה בפידבק שלילי:

וזה אכן מפחיד אותי...
We received the order late. There was no option for expedited shipping and the latest estimated arrival date was September 14. I will be returning the order and I will ask you to provide the full refund including return shipping as you did not fulfill the order appropriately. Otherwise i will have to file with pay pall and you will receive the
negative review
thank you​
 

Amiram_e

New member
נהדר!!! איימה על שלילי? עשתה את הטעות שלה

על פי חוקי אייבי איום לפידבק שלילי אסור בתכלית האיסור.
נא תתקשרי לאיביי הערב, הפני אותם להתכתבות שירשמו אצלם בחשבון שאם היא נותנת לך פידבק שלילי, הם יסירו לך.
היא עשתה לך עבודה קלה.
תמשיכי עם מה שאמרתי, אחרי שתדברי עם איביי הערב.
בלי קשר, ממליץ לך להגידר אפשרות להחזרות עד 30 יום. את מפסידה כך לקוחות.
את יכולה להכניס הערה שההחזרה תהיה על חשבון הלקוח, אלא אם הגיע מוצר פגום / לא כמתואר.
 

אבי לב50

New member
אפשר לשאול שאלה בבקשה?

ואני שואל במלוא הרצינות:
זה באמת כל כך משלם כל העסק הזה?
&nbsp
וכשאני אומר כל העסק אני מתכוון ללחץ, למתח, לפחד שמא יכתבו שלילי, שמא משהו ששולחים לא יגיע, שמא איביי או פייפאל יפסקו לרעתנו, וכו' וכו'.
&nbsp
לעניות דעתי הרווח צריך להיות גדול בצורה ברורה על מנת לכסות על כל המגרעות שציינתי.
&nbsp
באופן אישי אני אדם שמעדיף רוגע נפשי, ומשכורת בטוחה, גם אם היא צנועה מאוד.
אבל כל אחד רשאי כמובן לעסוק בעיסוקים כרצונו ואני מכבד כל אחד.
&nbsp
אם מישהו או מישהי ירצו להגיב בנינוחות אכיר לו/לה תודה.
&nbsp
 

Amiram_e

New member
אני חושב שזה מאוד שווה

יש כאלה שמתפרנסים מזה כהכנסה בלעדית.
מעבר לכסף, זה גם ממכר ברמת עיסוק . כמו ספורט.
אין כמו לקום בבוקר ולראות שמכרת כמה דברים.
אני שנים עובד בהייטק. עזבתי מקום עבודה מסודר שמונה שנים על מנת לעבוד במקום חלומי - חברת בטר פליייס.
המציאות דפקה לי בוקס בפנים.
פוטרתי אחרי חצי שנה בלבד,כידוע החברה נסגרה, ומצאתי את עצמי מובטל במשך שנה עם אשה ושלושה ילדים.
הבנתי את מה שאחי (שמתעסק באיביי כבר 14 שנה) הסביר לי ולא הייתי פתוח להבין.
בגילי, גילנו (הכוונה אחרי 45) שום דבר לא בטוח.
הבנתי עם עצמי שאני חייב לייצר לעצמי אלטרנטיבה.
אני עדיין עובד שכיר כי , כמו שאמרת, זה נוח לקבל הכנסה קבועה ובטוחה (אני במובן הזה כמוך)
אבל, אני במקביל מנהל את העסק הזה. אצלי הוא בתור תחביב, אם כי מכניס לא רע ונותן לי לחפש כלכלי לקנות מה שבא לי בלי לשאול את זוגתי.
אני מתחיל השבוע ללמוד במכללה E-commerce שזה שיוק דיגיטאלי וניהול חנויות, אתרים וקידום בגוגל ופייסבוק. מקווה שזה יביא אותי להסבת מקצוע מלאה.
אני כבר לא נהנה בהייטק והשעות שאני צריך להשקיע גוזלות לי זמן עם הילדים שלי.
 

אבי לב50

New member
תודה על התשובה הכנה והמעניינת, הייתי משוכנע שתענה לי.


שנה טובה וכל טוב.
 

Amiram_e

New member
עם הזמן אתה מפסיק לפחוד משליליים


כשהחשבון שלך גדל ומתחזק, שלילי פה ושם זה דבר טבעי ולא משפיע על החשבון בצורה דרסטית. תלונות תמיד יהיו בכל עסק.
אני משדר ללקוחות שמצד אחד אני אתן להם שירות הכי טוב שביכולתי לתת, אבל אני לא נכנע לאיומים, כי השלילייים האלה וגם הקייסים שנפתחים מהווים מנוף לסחיטה ללקוחות.
 

אבי לב50

New member
אפשר לשאול מה אתה מוכר?

אולי תפרסם פה קישור למכירות שלך? אם זה מקובל?
ואם לא, אשמח במסר אישי, אם תרצה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
להיות בעל עסק כרוך בלחץ... ובכל זאת רבים בוחרים בכך

כדי להגשים את חלומם / לעסוק במה שהם אוהבים / להיות אדון לעצמם וכו'. בכל דבר בחיים יש יתרונות וחסרונות, כל אחד מוצא את האיזון שלו. עם הזמן והניסיון אפשר להירגע ובדיוק כפי שכתבת, להבין שתמיד יהיו גם לקוחות לא מרוצים והיו פה ושם הפסדים וזה לא בהכרח תלוי בך, זה פשוט חלק מהחיים. מי שמנסה להיות מושלם מגלה במוקדם או במאוחר שזה גוזל יותר מדי אנרגיות ושקט נפשי; אבל כדי לנהל עסק לא צריך להיות מושלם, רק שיהיה טוב דיו (ורצוי הטוב ביותר שאתה יכול להציע, כפי שציינת).
 

Amiram_e

New member
נא צרפי את הנוסח הזה (תנאי משלוח החזרות וכ..לכל ליסט שלך

<Account Name> Shipping and Return Policy
Payment: We accept only approved PayPal Immediate Pay so we can send your item to you as soon as possible.
Shipping: We ship worldwide to most countries via economy int'l shipping. For other shipping methods please contact us. For more details please see our Shipping Policy
Your item will ship out within 3 business dayד. Most items arrive within 11-23 business days but in our experience in some countries it may take up to 30 business days depending on local mail services.

Returns: We Pride ourselves on customer service. We want you to have an amazing experience shopping with us.
If there is an issue with your order please contact us first
Please read the description and measurements carefully before making a purchase.
For sportswear- please consult the attached Size List for maximum fit.
We guarantee that all items are brand new.
Returns can be made within 30 days of arrival date – Unopened in original box only
But please call us within 3 days for any question or uncertainty

Buyer pays return shipping,
Prior to opening a case or requesting a return please contact us so we can address it properly and issue you a refund authorization if you choose.

If you are happy with the item and purchase – positive feedback will be much appreciated

International Buyers – Please Note:
Import duties, taxes, and charges are not included in the item price or shipping cost. These charges are the buyer's responsibility.
Please check with your country's customs office to determine what these additional costs will be prior to buying or bidding.
 

aifoss

New member
תודה רבה, אצרף את זה אצלי

אבל מה לעשות כרגע עם הלקוחה?
אם שלילי יהיה קריטי לחשבון שלי, עדיף פשוט לזכות וזהו?
איך אני מרוויחה מהאיום שלה?
 

Amiram_e

New member
הסברתי

את לא עונה לה כרגע. את מתקשרת לאיביי אחר הצהרים ומתייעצת איתם.
חשוב שיראו מה שהיא כתבה לך.
הם יסמנו את התגובה וירשמו לעצמם שהפידבק יוסר במידה ויתקבל.
אסור לאיים בשלילי.
החזרה על חשבונך , לטעמי , לא מגיעה לה.
 
למעלה