ביצע קנייה, טרם שילם והתחרט
שלום לכולם,
הצעתי למכירה פריט באי.ביי. רוכש מסין קנה את המוצר, אך לא שילם עליו. לדאבוני - איך לי מושג איך - שלחתי לו בטעות את המוצר (טעות, טועים, טעינו). פניתי אליו מספר פעמים בנושא, אך זה בחר שלא לענות לי יותר משבועיים. בינתיים המוצר הגיע לידיו, אך זה הודיע לפתע שהוא מתחרט ואינו מעוניין בו.
מה עושים? האם לאדם הרוכש מוצר, על אף שטרם שילם עליו, אין כל אחריות? מה אומר התקנון בנושא?
פתחתי נגדו קייס, אך אשמח לשמוע דעתכם...
שלום לכולם,
הצעתי למכירה פריט באי.ביי. רוכש מסין קנה את המוצר, אך לא שילם עליו. לדאבוני - איך לי מושג איך - שלחתי לו בטעות את המוצר (טעות, טועים, טעינו). פניתי אליו מספר פעמים בנושא, אך זה בחר שלא לענות לי יותר משבועיים. בינתיים המוצר הגיע לידיו, אך זה הודיע לפתע שהוא מתחרט ואינו מעוניין בו.
מה עושים? האם לאדם הרוכש מוצר, על אף שטרם שילם עליו, אין כל אחריות? מה אומר התקנון בנושא?
פתחתי נגדו קייס, אך אשמח לשמוע דעתכם...