משלוחים שחזרו לשולח (אלי) - אחריות הדואר

liranmelzer

New member
הכל היה תקין

אין זו הפעם הראשונה שאני שולח מכתבים לחו"ל. הכל כתוב תקין כולל ship to ו-ship from, בדקתי היטב, כולל עם הלקוחות שהכתובות תקינות בצילום של המעטפה.
אין לי ספק שמדובר כאן בטעות בתום לב או שלא (לא שזה משנה) של פקיד במיון ראשוני של הדואר האמריקאי.
בכל מקרה, כיוון שכל משלוח היה 8.30 ש"ח, ולמזלי שני הלקוחות היו נחמדים ומבינים, לא נגרם הרבה נזק וספגתי את העלויות הנוספות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם יש לך כוח וזמן, כשתהיה בסניף הדואר נסה לברר את הסיבה

גם אם לא יקחו אחריות ויפצו (בסה"כ סכום נמוך) אולי לפחות תלמד משהו להבא (ותשתף גם אותנו
).
 

אבי לב50

New member
אם הכל היה תקין אז להבא אולי יהיה לך כדאי להתאמץ קצת יותר

על מנת שיהיה יותר תקין, גם אם יעלה לך יותר כסף.
כלומר: לשלוח דברי דואר לחו"ל בדואר רשום או EMS או Eco Post .
 

liranmelzer

New member
לא חושב שיש כאן קשר למאמץ

זה שיקול כלכלי קר של עלות מול תועלת.
אני שולח גם באמצעים שציינת כשזה מוצדק כלכלית.
 

אבי לב50

New member
תארתי לעצמי שזאת תהיה תשובתך, שככה יהיה לי טוב.


ולכן השיקול הקר היה צריך לדעתי למנוע מראש את השאלה שנשאלה בפתיחת השרשור, כי השיקול הקר היה אמור לדעת שיש תמורה רק בעד האגרה...

&nbsp
שיהיה לכולנו שבוע נעים.
 
למעלה