מעקב אחר משלוח לארצות הברית

  • פותח הנושא z a b
  • פורסם בתאריך

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן כן, האמריקנים דרשו איזשהו שדרוג, אחרת הם לא יספקו שירות

https://about.usps.com/postal-bulletin/2015/pb22424/html/info_002.htm
&nbsp
מה זה "דואר ישראל לא הסכים לשלם"? מי שמשלם הם הלקוחות... גם ככה המשלוחים כאן לא יקרים (נסה להשוות מחיר של שליחת אותו משקל חבילה מישראל לארה"ב ולהפך). מי שרוצה לשלם יותר ולקבל שירות משודרג יכול, קוראים לו "אקו פוסט" (ולמעשה מעל משקל מסוים של חבילות הוא אפילו לא יוצא יקר יותר).
 

z a b

New member
מעקב אחר משלוח לארצות הברית

שלחתי פריט חזרה לארצות הברית, באמצעות דואר רשום. האם קיים אתר בין לאומי בו ניתן לעקוב אחר המשלוח, לאחר שיצא מגבולות הארץ? לא עלה בידי לאתר מידע כלשהו באתרי UPS ,USPS ו-17track.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כבר אין מעקב מקוון אחרי דואר רשום רגיל לארה"ב. רק באקו פוסט.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא לא; מנפלאות USPS. זו דרישה שלהם, לא של דואר ישראל

 

z a b

New member
הופתעתי לטובה, ובכל זאת;

משלוח לחו"ל בדואר רשום שלא מסופק במסגרתו מידע מעקב מעבר לגבולות הארץ, הוא חסר תועלת. פקידת הדואר שקיבלה אותי יכולה הייתה לשער שאני מבקש לבצע שילוח בדואר רשום על מנת שיתקבל מידע מעקב בין לאומי, אך לא יידעה אותי שמידע כזה כבר לא מסופק במסגרת השירות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דואר רשום פירושו שיש רישום ו/או אישור מסירה, נדמה לי שזה יש

מה שאין זה אפשרות מעקב מקוון דרך USPS (ולכן גם לא דרך כל מערכת אחרת שנסמכת על המידע המקוון של USPS). אני מסכימה שזו בעיה שבדואר ישראל לא אומרים, אם כי למען האמת זה קצת מפתיע מכיוון שגם לפני ש-USPS הפסיקו לספק את השירות פקידי הדואר תמיד הציעו לי לשדרג את המשלוח לאקו פוסט, כך שמוזר לי שהפקידה לא ניצלה את ההזדמנות...
 
למעלה