נפלתי קורבן למוכר רמאי , מה עושים ?

Dorian Cohen

New member
נפלתי קורבן למוכר רמאי , מה עושים ?

הזמנתי 2 תיקים ממוכר שהתברר אחר כך שהרבה נפלו בפח והוא לא שלח .
איביי הורידו לו מהחנות את כל המוצרים
מה אני אמורה לעשות עכשיו ?
לפתוח קייס ? איך עושים את זה ?
ולאיפה יגיע לי ההחזר
כי פעם נתנו לי החזר לפייפל ולא באמת הצלחתי להשתמש בו
יש אפשרות להחזיר ישירות לאשראי?

תודה ויום טוב שבת שלום
 

Amiram_e

New member
פותחים קייס באיביי

נכנסים לעמוד שלך של PURCHASE ITEMS איפה שרואים את הסרטורית הקניות שלך.
מאתרים את המכירה ובוחרים באופציה item didn';t recieve או משהו כזה.
פותחים קייס וממתינים לתגובת המוכר למייל שיקבל מאיביי.
במדיה והמוכר לא יגיב מבצעים אסקלציה לשיפוט איביי. יש אופציה אחרי שיעבור הזמן.
תקבלי את הכסף לפייפל.
אפשר להשתמש בכסף בפייפל להרבה מטרות. יש מספיק חנויות שמקבלות תשלום.
אפשר להעביר לבנק בתוספת עמלה או לכרטיס האשראי כזיכוי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, לפתוח תיק באיביי, כפי שהוסבר מעליי. תקבלי את מלוא הסכום

חזרה באופן שבו שילמת אותו. כלומר אם שילמת באמצעות פייפל והחיוב ירד מכרטיס האשראי, ברגע שהזיכוי יועבר לפייפל הוא יועבר מידית לחברת האשראי ולא תופיע יתרת זכות בפייפל (ולכן אין במה "להשתמש").
&nbsp
רק אם שילמת מיתרה שהייתה לך בחשבון פייפל (למשל אם מישהו העביר לך תשלום מתישהו בעבר) רק אז הכסף יוחזר כיתרה לחשבון פייפל. אין דבר כזה "לא הצלחתי להשתמש בו"; זה לא זיכוי עם תאריך תפוגה, אם הכסף נצבר ולא השתמשת בו הוא עדיין שם. אם אין לך יתרה בחשבון פייפל (זה המצב הרגיל אצל רוב הקונים) זה תקין; אם הייתה לך יתרה וכיום אין לך סימן שהשתמשת בה.
 
למעלה