קייס על מוצר שלא הגיע - שהגיע

BIKESTOP

New member
קייס על מוצר שלא הגיע - שהגיע

שלום,
לפני חודש בערך לקוח רכש ממני מוצר ושלחתי למקסיקו.
לפני כמה ימים בתאריך 19.8 הלקוח פתח קייס על מוצר שלא הגיע בדרישה להחזר כספי על המוצר.
בדקתי לפי המספר מעקב, בלינק שאיביי נותנים באתר 17track מראה הודעת שגיאה. באתר הדואר של מקסיקו תקוע על סטטוס אחרון מתאריך 15.8 כאשר גם רשום שהפריט היה מעוקב במכס המקסיקני עד ה-11.8. ניצלתי את הזמן עד שאוכל להגיב לקייס שהיה עד אתמול 24.8 כאשר קיוויתי שאולי ישתנה הסטטוס אך משום שלא השתנה הסטטוס עד הרגע האחרון שיכלתי להגיב נתתי ללקוח החזר על המוצר - 18$
היום אני בודק והפלא ופלא התעדכן הסטטוס של המוצר בדואר המקסיקני כאשר נראה שהוא נימסר ליעד בתאריך 17.8 שזה יומים לפני פתיחת הקייס.
פשוט מעצבן שהלקוח כנראה ניצל את העובדה שלא נראה שום סטטוס מעקב דרך הלינק של איביי וסחט החזר על המוצר.
כתבתי ללקוח שאני מבקש תשלום על המוצר בתענה שהיה מעוקב במכס ושלחתי לו תצלום מסך של המעקב ומסירה באתר הדואר המקסיקני אך אני בספק אם יענה או ישלם.
האם יש משהו שאני יכול לעשות? לפנות אולי לאיביי?

תודה
 

Amiram_e

New member
אני מזמן החרגתי את דרום אמריקה

אבל אתה יכול לערער על ההחלטה של הקייס. לי החזירו את הכסף.
 

Amiram_e

New member
הוצאתי את המדינות הללו מרשימת המדינות שאני מוכר להן

יותר מידי מקרים שבהם מוצרים מגיעים באיחור גדול והלקוח מצליח לדרוש ולקבל החזר.
אחר כך כשהוא מקבל את המוצר לבסוף, אני נתון לחסדיו האם להחזיר לי את הכסף.
 

Avalon11

New member
החרגת אותם בכלל שהכל מתעכב שם מלא מן במכס?

האם החרגת את כל היבשת , או רק מדינות ספציפיות? (פרו/ברזיל/פרגואי/אורוגואי?)
 

dobo

New member
דרום אמריקה זה יעד מעולה, אבל איטי...

דרום אמריקה, וברזיל בראש, זה יעד מעולה למכירות.
צריך לקחת בחשבון שזמן המשלוח לשם ארוך מהרגיל, וכדאי לציין את זה בפני הקונה
ברגע הקנייה.
מהנסיון שלי- לרוב הלקוחות סבלניים ומתקשרים; צריך רק לשמור אותם מעודכנים.

כמו שעמירם הציע-
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פייפאל, להתלונן שהיה קייס ונאלצת להחזיר כסף, אבל להציג את צילום המסך שהמוצר אכן נמסר.
גם אני כבר קיבלתי מפייפאל החזר כספי על מקרים כאלו.

יתכן שגם לפנות לקונה, להציג לו את הודעת המסירה, ולבקש שיבדוק אם מישהו מדיירי הבית לקח את החבילה בשבילו.
לפעמים זה עובד והם עונים שאכן מישהו לקח עבורם.
 
למעלה