קייס על מוצר שלא הגיע - שהגיע
שלום,
לפני חודש בערך לקוח רכש ממני מוצר ושלחתי למקסיקו.
לפני כמה ימים בתאריך 19.8 הלקוח פתח קייס על מוצר שלא הגיע בדרישה להחזר כספי על המוצר.
בדקתי לפי המספר מעקב, בלינק שאיביי נותנים באתר 17track מראה הודעת שגיאה. באתר הדואר של מקסיקו תקוע על סטטוס אחרון מתאריך 15.8 כאשר גם רשום שהפריט היה מעוקב במכס המקסיקני עד ה-11.8. ניצלתי את הזמן עד שאוכל להגיב לקייס שהיה עד אתמול 24.8 כאשר קיוויתי שאולי ישתנה הסטטוס אך משום שלא השתנה הסטטוס עד הרגע האחרון שיכלתי להגיב נתתי ללקוח החזר על המוצר - 18$
היום אני בודק והפלא ופלא התעדכן הסטטוס של המוצר בדואר המקסיקני כאשר נראה שהוא נימסר ליעד בתאריך 17.8 שזה יומים לפני פתיחת הקייס.
פשוט מעצבן שהלקוח כנראה ניצל את העובדה שלא נראה שום סטטוס מעקב דרך הלינק של איביי וסחט החזר על המוצר.
כתבתי ללקוח שאני מבקש תשלום על המוצר בתענה שהיה מעוקב במכס ושלחתי לו תצלום מסך של המעקב ומסירה באתר הדואר המקסיקני אך אני בספק אם יענה או ישלם.
האם יש משהו שאני יכול לעשות? לפנות אולי לאיביי?
תודה
שלום,
לפני חודש בערך לקוח רכש ממני מוצר ושלחתי למקסיקו.
לפני כמה ימים בתאריך 19.8 הלקוח פתח קייס על מוצר שלא הגיע בדרישה להחזר כספי על המוצר.
בדקתי לפי המספר מעקב, בלינק שאיביי נותנים באתר 17track מראה הודעת שגיאה. באתר הדואר של מקסיקו תקוע על סטטוס אחרון מתאריך 15.8 כאשר גם רשום שהפריט היה מעוקב במכס המקסיקני עד ה-11.8. ניצלתי את הזמן עד שאוכל להגיב לקייס שהיה עד אתמול 24.8 כאשר קיוויתי שאולי ישתנה הסטטוס אך משום שלא השתנה הסטטוס עד הרגע האחרון שיכלתי להגיב נתתי ללקוח החזר על המוצר - 18$
היום אני בודק והפלא ופלא התעדכן הסטטוס של המוצר בדואר המקסיקני כאשר נראה שהוא נימסר ליעד בתאריך 17.8 שזה יומים לפני פתיחת הקייס.
פשוט מעצבן שהלקוח כנראה ניצל את העובדה שלא נראה שום סטטוס מעקב דרך הלינק של איביי וסחט החזר על המוצר.
כתבתי ללקוח שאני מבקש תשלום על המוצר בתענה שהיה מעוקב במכס ושלחתי לו תצלום מסך של המעקב ומסירה באתר הדואר המקסיקני אך אני בספק אם יענה או ישלם.
האם יש משהו שאני יכול לעשות? לפנות אולי לאיביי?
תודה