לא ניסיתי מעולם לפנות למוכר בעלי אקספרס, נראה לי מיותר
כשהייתה בעיה דיווחתי עליה במערכת המובנית, זה מה שמצופה ממנה לעשות, למה שאפעל אחרת? כל פתיחת תיק גם ככה מתחילה בפנייה למוכר, אז זו לא בעיה. למעשה אם עומד לעבור התאריך האחרון להגעת המוצר והוא טרם הגיע, אפשר להעביר בקשה (מובנית במערכת) למוכר להאריך את התוקף, אם אתה מוכן להמשיך לחכות. עשיתי זאת בעבר. היו מוכרים שהאריכו, היו מוכרים שהתעלמו ונאלצתי לפתוח תלונה.
גם באיביי אני לא מנסה "בדרך יפה" ובמעקפים. יש מערכת מובנה עבור לקוחות אם מוצר לא הגיע או שהגיע שלא כמתואר. היא כוללת פנייה מובנית למוכר בתוכה. לפי כללי איביי זה מה שאני צריכה לעשות כלקוחה, זה מה שאני עושה.
בפרט, עלי אקספרס לא איביי שבו התשלום עובר מהחשבון שלך לחשבון של המוכר. כפי שכבר הבהרנו קודם בשרשור, בעליאקספרס הסליקה היא שלהם, הכסף לא עובר ישירות לחשבון המוכר, הוא מקבל אותו רק אחרי שאתה מאשר שהמוצר התקבל (או שהתאריך עובר). אז אני לא יודעת אם הוא בכלל יכול טכנית לזכות אותך כשהוא לא זה שחייב אותך ולא פתחת מולו תלונה רשמית... ובכל מקרה, גם זיכוי הוא לא יכול לעשות עצמאית מחוץ למערכת (הוא לא יכול, זה לא פייפל) אז גם אם הוא יכול לזכות אותך בלי שתפתח תלונה, זה נרשם בעליאקספרס שהמוכר נתן לך זיכוי, כלומר הם ידעו כך או אחרת. אז למה סתם להסתבך?