ניצחתי (בתקווה) באפייל מול איביי

naf86

New member
הייתי פונה למוכר ומבקש הבהרה

אז זה היה פותח קייס.
אין לי בעיה עם הקייס. הם נועדו לפתוח קשר בין מוכר לקונה. יש לי בעיה עם זה שהוא עשה אסקלציה לאיביי, אחרי שהסברתי לו את המצב.
 

naf86

New member
ניצחתי (בתקווה) באפייל מול איביי

מכירים את הלקוחות המעצבנים האלו שדופקים אותך?

אז במקרה שלי הוא ממקסיקו. הוא קנה ממני מוצר. יום למחרת המוצר היה ארוז ובדרך מארה"ב למקסיקו עם מספר מעקב.
המוצר התעקב כמה שבועות במכס. שבוע שעבר, הוא פתח נגדי קייס שהמוצר לא הגיע.
מהנסיון שלי עם USPS, אין מעקב אחרי שיצא מגבולות המדינה. אז הלכתי לאתר של דואר מקסיקו, ושם היה כתוב שזה בסניף דואר במקסיקו. הבאתי את המידע, עם המספר מעקב בקייס.

הלקוח מתחיל להתבכיין שהוא קנה את זה ליומולדת של אח שלו, ושזה כבר מאוחר מידי והוא לא יכול לחכות. בנתיים שלחתי לו עדכון שהדואר ניסה להגיע לבית שלו, אבל אף אחד לא ענה לדלת, אז זה מחכה שוב בסניף. הוא טען שהלך לסניף, אבל זה לא שם אלא בסניף אחד באזור (הלך לסניף הלא נכון). הוא אמר שהוא עובד כל השבוע והוא רק יכול ללכת לדואר בשבת, ושהוא לא יכול לחכות יותר והוא רוצה החזר.
אז עניתי שאני אתן לו החזר, אם הוא הדואר לא יצליח להעביר אליו את החבילה וזה יהיה בדרך חזרה אלי (מינוס דמי משלוח).

אתמול הוא עשה אסקלייט לקייס, ואיביי פסקו לטובתו ונתנו לו החזר מלא.
אז התקשרתי הבוקר לאיביי, אמרתי להם שעשיתי הכל לפי הספר. הלקוח עכשיו יושב עם הכסף, ומחר יכול ללכת לסניף הדואר, לאסוף את המוצר. אני אשאר בלי כסף ובלי מוצר. הנציגה המליצה לי להשתמש בשירות גלובל של איביי (הם איטיים! עד עכשיו היה לי נסיון רע איתם), ושהיא לא רואה פרטים באתר של USPS. הדרכתי אותה לאתר של מקסיקו ששם רואים שהיה נסיון משלוח ושזה בסניף במקסיקו.
הוא חזרה אלי ואמרה שאני צודק, ושהיא תהפוך את הקייס לטובתי ותחזיר לי את הכסף.

אז עכשיו אני צריך לחכות ולראות אם אני באמת מקבל את הכסף, וכמובן לצפות לפידבק שלילי שיהרוס לי את ה-100%.

אני מביא את הסיפור הזה להראות עד כמה איביי נוטים לטובת הלקוח, ועם קצת מלחמה (במקרה שהמוכר עובד לפי הספר), אפשר קצת לצבור נקודות.
עכשיו אני מתלבט אם להשתמש בשירות גלובל של איביי. לא השתמשתי בהם המון זמן. הם השתפרו? שווה את זה? המוצרים שלי פתוחים לכל העולם, וזה די אותו תהליך בשבילי לשלוח לבתוך ארה"ב ולחו"ל.
 

naf86

New member
עדכון - קיבלתי בחזרה את הכסף

אני מרגיש רע ללקוח. הוא מאוכזב פה.
אבל בסופו של דבר, אני עשיתי הכל לפי הספר. לא הוגן שיענישו אותי.
אני הייתי בסדר שהוא יחזיר את המוצר ואני אחזיר לו את הכסף (מינוס משלוח). תמיד יש עוד לקוחות.
עכשיו המלחמה הבאה (כנראה) יהיה נגד פידבק שלילי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לך מה להרגיש רע, המוצר בדואר, שימצא את הזמן לגשת לסניף

אתה לא אחראי על שירותי הדואר במדינה שלו או על הזמינות שלו... אם אין לו זמן לגשת לסניף, למה הוא מזמין חבילות בדואר? שישלם על שירות אקספרס D2D ישירות למקום העבודה שלו. הוא צריך להרגיש רע על כך שהוא בחר להסלים לאיביי ולדפוק אותך בגלל עצלנותו.
&nbsp
נ.ב.
feel bad for the client זה לא "להרגיש רע ללקוח"... זה לא תחביר שקיים בעברית
. אפשר להרגיש רע כלפיו או בגללו, אבל לא "לו". אני מבינה שאתה חושב באנגלית, רק מסבה את תשומת לבך שתהיה מודע לכך (מילות יחס לא מיתרגמות מילולית משפה לשפה).
 

Amiram_e

New member
אחרי זכייה בקייס או היפוך הלקוח לא יכול פידבק שלילי

אין לך מה לדאוג. אתה מוגן
 

Avalon11

New member
מתי הוא הזמין את המוצר?

הוא יכול לתת פידבק (כלשהו) עד 60 יום מיום ההזמנה
 

naf86

New member
לפני 5 שבועות

אז אני עדיין ב"סכנה" לעד אמצע אוגוסט.
&nbsp
אם אני הייתי הוא, גם אני הייתי מתעצבן ונותן שלילי. במיוחד אחרי שמקבלים כסף בחזרה, ואז המוכר פונה לאיביי והופך את ההחלטה.
 
למעלה