האם לקוח יכול להשאיר פידבק גם אם עברו מעל לחודשיים? אם כן,

einav0423

New member
האם לקוח יכול להשאיר פידבק גם אם עברו מעל לחודשיים? אם כן,

אם כן, איך עושים את זה?
 

einav0423

New member
אז אם עברו יותר מחודשיים ולקוח טוען שהוא לא קיבל את המוצר ..

אז אם עברו יותר מחודשיים ולקוח טוען שהוא לא קיבל את המוצר ששלחתי, אז אני בעצם לא מסתכנת בפידבק שלילי אם אני לא מחזירה את כספו חזרה?

לקוחה טענה שלא קיבלה את המוצר ששלחתי לה מלפני חודשיים וחצי ואני מהלחץ שלא תיתן לי פידבק שלילי ישר החזרתי לה את הכסף דרך פייפל!
ביקשתי ממנה שתיתן לי פידבק חיובי...אבל היא טרם עשתה זאת. טכנית, היא בכלל יכולה לעשות זאת?
 

panayotiss

New member
טכנית לא יכולה, עד חודשיים ניתן

אבל בלי קשר לשלילי היא יכולה לפתוח קייס בפייפאל עד 6 חודשים מיום התשלום ולקבל את כספה חזרה ב 100%
 

אורית810

New member
סתם שתדע, שנראה לי שרוב הלקוחות ממש לא מודעים לעניין

של החצי שנה, אנחנו כמוכרים יודעים את זה, אבל נראה לי שמעטים הלקוחות שיודעים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הלקוחות יודעים זאת באותה מידה... מי שבודק וקורא יודע

תמיד יש גם לקוחות קלולסים (יש לפעמים גם מוכרים כאלה...), אבל זו בעיה שלהם... פייפל מפרסמים היטב את השינויים במדיניות שלהם, ובניגוד לאיביי, מסמך התנאים שלהם נגיש ביותר שפות (למשל בעברית). המעבר של פייפל ל-180 יום היה כבר לפני כשנתיים, כך שלא מדובר כאן גם במדיניות חדשה במיוחד.
 

Amiram_e

New member
זה עובד לשני הכיוונים

אם אי אפשר לתת פידבק שלילי אז גם אי אפשר לתת חיובי.
מה שצריך להנחות אותך במתן שירות ללקוח, זה לא פחד משלילי, או לחליפין זה שהוא לא יכול לתת פידבק.
צריך לעבוד על פי הכללים שמונחים על ידי איביי.
אם הלקוחה התלוננה שלא קבלה מוצר תבדקי מה הסטאטוס שלו. אם הוא תקוע במכס, נא תעדכני אותה.
אני הפסדתי לפני שבוע קייס שפתח לי לקוח שלא קבל מוצר, אחרי שבוע המוצר הגיע למדינה שלו. פתחתי ערעור וזכיתי.
כל זה היה אחרי שהלקוח כבר נתן לי פידבק ניטרלי.
אגב גם לפתוח קייס באיביי אי אפשר אחרי 60 יום, אבל אפשר בפייפל עד 180 יום.
 
למעלה