שליחת הודעה (דוא"ל) לשירות-לקוחות eBay

שליחת הודעה (דוא"ל) לשירות-לקוחות eBay

היי חברים,


מה שלומכם?

לפני כחודשיים קונה רכש ממני פריט והשבוע פנה אליי בטענה שהפריט לא הגיע, השאיר פידבק שלילי ופתח מחלוקת (כל זה עוד טרם תגובתי).
שלחתי לו הודעה וכתבתי, שיתכן והגעתו מתעכבת, או שהוחזר אליי.
בנוסף, ציינתי, שאני מוכן לשלוח את הפריט מחדש (על חשבוני) ולצערי, איננו השיב להודעותיי (שתי הודעות)...

החדשות הטובות:
לפני כשעה הסלמתי את המחלוקת שלו (כשמס'-המעקב קיים במערכת).
המחלוקת נסגרה לטובתי (גם בימי המחלוקת, הקונה לא השיב להודעותיי... הזוי) ו-eBay זיכו אותו מחשבונם.

החדשות הרעות:
על-אף שביקשתי במחלוקת שיסירו את הפידבק שלו, אינם עשו זאת.

לכן, אשמח לדעת, כיצד ניתן לפנות לשירות-הלקוחות, אפילו כשניתן לפנות רק טלפונית?

תודה-רבה מראש ושיהיה חג-שמח!


בברכה,
תומר צייטלין
eBay Seller
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בכל עמוד באיביי יש למעלה ולמטה קישור עזרה / יצירת קשר

כשבוחרים את סיבת הפנייה הוא מציע פנייה בכתב או טלפונית, בהתאם לנושא ולעומס בשירות הלקוחות. אם לא מסתדר לך נסה לבחור סיבה אחרת או נסה בהזדמנות אחרת. עם זאת לא ברור לי מדוע אתה מעדיף לפנות בכתב כשניתן רק טלפונית, בד"כ המצב הפוך... וממה שכתבו כאן מוכרים אחרים, הסיכוי שלך להסיר משוב הוא רק בשיחה עם נציג (ולפעמים נדרשת יותר משיחה אחת).
 
למעלה