יש למישהו ניסיון עם לקוח שלא קבל חבילה

אורית810

New member
יש למישהו ניסיון עם לקוח שלא קבל חבילה

ואחכ התברר שהיה חסר משהו בכתובת?
מה איביי פוסקת במקרה כזה? הרי זאת אשמת הלקוח. נשלח בלי מספר מעקב.
 

Amiram_e

New member
קרה לי כמה פעמים

השאלה האם הלקוח מספיק הגון לעדכן אותך שזו היתה טעות שלו.
במקרה שלי, הלקוח היה מספיק הגון הסכים להמתין עד שהמוצר חזר אלי ואני שלחתי שוב את המוצר לכתובת הנכונה כשהוא שילם על המשלוח החוזר.
הבעיה במקרה שלך ששלחת בלי מספר מעקב. את בעצם חשופה לסיטואציה שהלקוח פשוט יפתח קייס שבו יגיד "מוצר לא התקבל" ואת תפסידי את הכסף.
 

אורית810

New member
אבל הלקוחה כתבה לי שחסר משהו בכתובת

כלומר היא הודתה בהתכתבות שהכתובת חסרה, זה לא מספיק טוב להם ?
 

Amiram_e

New member
זה בינך ללקוחה

איביי לא מתערבים, אלא אם נפתח קייס והלקוחה עשתה אסקלציה.
אז את בטוח מפסידה, כי על פי החוק היבש של איביי חייבים לראות סטאטוס לחבילה.
 
למעלה