בקשה לת.ז בהזמנה מאמאזון דרך i-parcel

trilliane

Well-known member
מנהל
נקווה שהם יעבירו ל- i-parcel והם יטפלו בטעות מול נורטון

זו טעות של נורטון וזה מביך שאתר רשמי של חברה גדולה ולגיטימית מסווג ככזה, זה משהו שהם צריכים לדאוג להסיר אותו (אבל אולי לא מודעים לו). כך או כך, אין שום חשש למסור מס' ת"ז, זה לא מידע נפיץ / רגיש, הוא לא מעניין האקרים, ואם במקרה הוא כן, יש דרכים הרבה יותר קלות להשיג אותו והן ממש לא מערבות פנייה לאדם, רק לידיעתך הכללית.
 

Shellpearl

New member
אמזון כתבו לי

Following your e-mail, I have contacted our carrier to submit additional information for delivery, so they can make delivery attempt on time
ואחרי ששאלתי אותם אם הכוונה שאני לא צריכה יותר לעשות כלום וגם לא למסור ת.ז., הם ענו לי: I assure that you do not have to do nothing more because in your last email, my colleague was already contacted to the carrier and he asked him to delivery you as soon as possible.
 

Shellpearl

New member
בקשר לנורטון, אני חושבת שמה שמביך הוא שחברה שעובדת עם חברות

מכובדות כמו UPS ואמזון, יש לה אתר לא בטוח. אני מאמינה שאם נורטון סימנו את האתר כלא בטוח יש להם סיבה. יש מעט מאוד אתרים שהם מסמנים כמסוכנים. וגם ברגע שהכנסתי בתגובה בפורום את הקישור מההתראה שקיבלתי מנורטון ברגע שנכנסתי לאתר של I-PARCEL, הופיע לי מעין באג במחשב - כאשר פתאום הכותרת של המייל שקיבלתי מ I-PARCEL הופיעה לי על כל הדף של הפורום. (מייד סגרתי את האתר של הפורום וגם את חלון ההתראה). עכשיו הכל בסדר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מסכימה שזה מביך, אבל אני לא יודעת במי האשם

כאמור, אני לא עובדת עם נורטון אלא עם כרום של גוגל (שכן מוציא אזהרות נגד אתרים "מרושעים") והוא לא צפצף לי מעולם באתר של i-parcel ולא הייתה לי איתם שום בעיה. כשנזקקתי לשירותיהם השתמשתי באתר כדי לעקוב אחר משלוחים מאמזון וכשהחבילה הייתה בישראל ולא חולקה כתבתי להם דואל וקיבלתי תשובה בתוך פחות משעה (מסרו לי את מס' המעקב המקומי של שליחות דואר ישראל). אני לא יודעת אם האתר שלהם אכן בעייתי כפי שנורטון טוענים או שההגדרות שלהם מחמירות יתר על המידה ולא בצדק. כך או כך, כפי שציינתי, אני סומכת על i-parcel ואין שום סיבה לחשוד באתר שלהם שהוא מנסה "לגנוב זהות", אין סיבה לחשוד באיזשהו קשר להאקרים ואין סיבה להימנע ממתן מס' ת"ז במקרה כזה.
 

Shellpearl

New member
עד כמה שאני יודעת כרום גוגל הוא אתר חיפוש ולא תוכנת אבטחה,

(ונורטון עד כמה שאני יודעת הם בין הטובים ביותר בתחום). בכל אופן, אני תמיד מעדיפה כמה שיותר ללכת על בטוח :)
יום טוב :)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גוגל היא חברה המציעה שירותי מנוע חיפוש, דפדפן, דואל, ענן...

את התייחסת למנוע החיפוש של גוגל (הנקרא פשוט "גוגל") אבל את ודאי מכירה את שירות תיבת הדואל שלה (ג'ימייל), את אתר יוטיוב (שהיא קנתה), את מערכת ההפעלה "אנדרואיד" (שקיימת בטלפונים חכמים של סמסונג ועוד רבים אחרים), את "מסמכי גוגל", את "כונן גוגל" (ענן) ובין היתר גם את דפדפן "כרום" (שהוא כיום אחד הדפדפנים הנפוצים ביותר בעולם).
&nbsp
בדפדפן כרום יש גם אפשרות של גלישה בטוחה שמוציאה אזהרות מפני אתרים מסוכנים (קרה לי פה ושם), ואתר i-parcel אינו אחד מהם. גם אני מעדיפה ללכת על בטוח, כאמור, כאן אני לא רואה סיבה לחשוד ונראה לי שהייתה הפרזה בבטיחות יתר שאין לה הצדקה.
 

Shellpearl

New member
לא ידעתי שדפדפן כרום מתריע מאתרים מסוכנים, טוב לדעת.

בקשר ל i-parcel, אם הצלחתי לעקוף את הצורך במתן פרט אישי באתר שאני לא בטוחה לגביו, אז מה טוב
 
למעלה