דרופ שיפינג למוכרים חדשים - האם כדאי או לא?

Amiram_e

New member
דרופ שיפינג למוכרים חדשים - האם כדאי או לא?

בהמשך לדיונים שמועלים פה בנוגע האם כדאי להתחיל מיידית בדרופ שיפינג, בין אם זה דרך אמזון/ סין / ספק פרטי וכו
רציתי לאתגר את המוכרים החדשים פה בטסט קייסים של תקלות שנתקלתי בהן, מצבים שלדעתי דורשים רמת מיומנות מסויימת וניסיון בטיפול עם שילוב של יצירתיות במתן פיתרון.
אני מבקש שרק מי שמתחיל יענה תחת השרשור. נעלה פה רעיונות לדיון לפיתרון:

מקרה א:
לקוח קנה ממני בדרופ מאמזון לאיביי מוצר חשמלי יחסית יקר - מאוור תקרה שעולה מאה ומשהו דולאר.
לאחר יותר מחודש ביקש להחליף חלק מסויים במאוורר. לשאלתי מדוע התלונן אחרי חודש טען שהקופסה היתה סגורה עד שהגיע המתקין , תוך כדי שיפוצים בבית.
טוען שהחלק במאוורר שבור ומבקש להחלף רק אותו.
בשיחה עם אמזון נאמר כי לא ניתן להחליף חלק מהפריט אלא רק את כולו.
בכל מקרה, הם לא אמורים או לא חייבים לקבל החזרה אחרי יותר מחודש.
הלקוח כועס, לדבריו הורדת המאוורר לשם החלפתו תעלה כסף, כמו כן גם התקנת החדש.
בתור מוכר אני תקוע בין הפטיש לסדן. מוצר חדש שלא היה בשימוש, אמזון שמקבלים רק מוצר שלם והלקוח שצודק ומבקש שירות.

מה עושים?
האם אוותר ואפסיד את הכסף?
האם אנסה לכופף את הלקוח שיוריד את כל הפריט ויחזיר אותו בשלמותו ואסתכן בשלילי ודרישה לפיצוי על העבודה שעולה כסף?
מחכה לתגובות.
 

panayotiss

New member
מוצרים יקרים = שיפויים יקרים, הלקוח חייב להיות מרוצה!!!!

שולח לו אחר ומברך אותו.
&nbsp
על העסקה הזו הפסדת. עסקת מאוורר אחר תרויח.
אם תקפיד להוציא מחנותך רק לקוחות מרוצים, לפעמים גם בהפסד, בסוף רק תרויח מזה.
זה התפיסה האמריקאית והנכונה.
בארץ ייקח עוד 50 שנה לפחות עד שיבינו את זה.
בינתיים רק המוכרים נשארים מרוצים
 
למעלה