תביעת PAYPAL

תביעת PAYPAL

היי,
בהמשך להודעה ששלחתי בעבר ,
עשיתי טעות רכשתי מוצר באייבי ממוכר ללא רקורד המוכר לא שלח את המוצר.
פתחתי מחלוקת בPAYPAL ומאוחר יותר אף הסלמתי אותה לתביעה.
המצב היום הוא בסטטוס שזה ממתין לתגובת הצד השני (קרי המוכר) אבל מה שמוזר הוא שהם נתנו לו זמן להגיב עד ה20.3 ואילו היום כבר ה21.3 ולמרות שהמוכר לא הגיב בכלל בכל זאת אין שום שינוי בסטטוס של התביעה.
מה ניתן לעשות כדי לקדם את הליך התביעה? מה צפוי לי מול PAYPAL?
 

אבי לב50

New member
שאלת שאלה לפני יומיים, ענו לך, מה הלאה?


 
למעלה