תלונה בעליאקספרס-מה ואיך עונים??

תלונה בעליאקספרס-מה ואיך עונים??


רכשתי 2 זוגות נעליים בעליאקספרס. הגיעו בגודל לא נכון. פניתי למוכר כמה פעמים ולא התייחס בלית ברירה פתחתי תלונה. המוכר ענה לי רק אחרי פתיחת התלונה באמצעות התלונה עצמה וכתב :
hello we according to your size to sent, if wrong, that is your order wrong size, hope you understand,but we can help you to change other size, so please tell me of your right size ,you need check us size chart, measure your kids foot length, hope help you ,thank you!

אני מבינה מזה שהוא לא מסכים להחזר כספי אבל מסכים לשלוח לי 2 זוגות אחרים בגודל אחר?? או שאני טועה??

בכל מקרה, אני פוחדת לענות לתלונה כי פוחדת שהתלונה תסגר ואי אפשר יהיה לשנות כלום.
לא איכפת לי שהוא יישלח לי זוג במידה אחרת ללא תשלום?
השאלה- מה לכתוב בתלונה?? מי אמר שאם אכתוב שאסכים הוא ישלח לי אכן את הסחורה ולא יעלם פתאום??

תודה
 
באיזה אפשרות לבחור שם?

יש 4 אופציות ואני חדשה בזה לא מבינה באיזה אפשרות עליי לבחור כדי שישלח לי מידות אחרות ללא תוספת תשלום
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה האפשרויות? העתיקי אותן לכאן / צרפי צילום מסך

אנחנו לא רואים מה שאת רואה ואל תבני על זה שאנשים זוכרים בע"פ את המסכים ב"עלי".
&nbsp
באופן כללי כשמדובר בסינים האמינות לא משהו, ואם מדובר בסיני שכבר אכזב אותי, הנטייה שלי היא לבקש את הכסף בחזרה (גם אם זה כרוך בשליחת המוצר בחזרה למוכר) ולא להמתין לקבלת מוצר חלופי (המתנה שעלולה להיות ארוכה מדי וגם המוצר החלופי לא בהכרח יתאים).
 

Amiram_e

New member
המלצה

יש בפייסבוק קבוצה בשם AliBuy. יש שם מומחים לקנייה בעלי אקספרס.
אני בטוח שיוכלו לנדב לך מידע מהשטח
 
למעלה