הכנה לפתיחת מחלוקת או שיפוט

שמוצקין

New member
הכנה לפתיחת מחלוקת או שיפוט


טוב עברו חמישה ימים מאז שהמצר הגיע ואלה היו הימים הקשים ביותר בשנה האחרונה . אולי עוד ניתן יהיה להימנע מזה אבל כרגע המקלדת הזאת היא מוצר דומם שתופס לי מקום בחדר . מהתמיכה מייבשים אותי הייתי במתח נפשי מאד לא נעים בחמשת הימים הללו וישנתי מעט וגרוע . עצות? האם לפתוח את המחלוקת דרך איביי או פייפאל ? אשמח לכל רעיון מועיל
. נשארו עוד יומיים עד שיעבור שבוע מיום האספקה .
 

טלי5555

New member
פשוט תפתח קייס באיביי

על מוצר שלא כמתואר - פגום/לא עובד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהיסטוריית הרכישות (purchase history) בצד ימין יש אפשרויות

כפתור resolve a problem או return an item וכיו"ב. תבדוק מה מוצע לך והמשך בהתאם להוראות.
 

שמוצקין

New member
סוף טוב הכל טוב ?


והיום בא ידיד ועזר לי להפעיל את המקלדת . לא יהיה צורך במריבות יותר . ואני שואל : לא היה יותר טוב לכולם לו היו מקדישים לי כמה דקות בסקייפ במקום להתבחבש איתי במיילים במשך שבוע ? כבר כמעט פתחתי מחלוקת .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מבינה, האם המוכר התחייב לספק תמיכה טכנית?


לא מצליחה להבין מה הקשר למחלוקת אם המוצר היה תקין וסתם הסתבכת איתו. לא כולם חזקים מבחינה טכנית, אבל מה אשם המוכר? (ולמה לקחת ללב ולהגיע למצוקה נפשית מפאקינג מקלדת?).
 

שמוצקין

New member
אז זהו שעד אתמול בערב בכלל לא ידי אם המקלדת עובדת

ואם לא האם אקבל את הכסף בחזרה. ואם כן מה עם המיסים? למי אפנה ? קיצור חרא חוויה . לא צריך לספק תמיכה אבל בלי תמיכה אני לא יכול לדעת את כל זה . קל להיות חכם כשאתה סוחר באי בי . אבל ללקוח זה סיוט .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם המוצר פגום מקבלים את הכסף חזרה, זו הגנת הקונה המובטחת לך

לגבי "סיוט", אתה קצת נסחף. גם אם הקנייה לא טובה, זו בסה"כ קנייה.
 

שמוצקין

New member
זה סובייקטיווי . מן הסתם כשיהיה לי יותר ניסיון בשופינג

אלקטרוני אני אלחץ פחות . אני אפילו שוקל לקחת קורס איביי כדי להבין יותר טוב איך כל העסק עובד , אבל אני עוד לא סגור על זה . אגב יש לפעמים מפגשי פורום ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון, ועדיין, לא צריך לקחת ללב או לאבד שינה בגלל מוצרי צריכה

או חוויית קנייה לא מוצלחת. זה יכול לאכזב ולתסכל, ועדיין לא מדובר בחיים ומוות או במשהו שמשפיע מהותית על חייך... לפעמים קונים משהו לא מוצלח או מקבלים מוצר פגום ומתמודדים עם זה, החיים נמשכים. כאמור, כפי שהסבירו לך כאן ברגע ששאלת, יש לך הגנה כקונה.
&nbsp
קורסים לאיביי נועדו למוכרים, לא לקונים... ובכל מקרה לא מדובר במשהו מסובך, אין טעם להשקיע בכך כסף. מקשרת לך הודעה שבה ריכזתי שלל מדריכים וטיפים:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1748/178482373
&nbsp
 
למעלה