לקוח השאיר לי פיידבק שלילי על זה שהמוצר יקר מדי

  • פותח הנושא RTAM
  • פורסם בתאריך

RTAM

New member
שלחתי לקונה מסר ושאלתי אותו למה הוא קנה את המוצר

הוא אמר שהוא לא ידע שהמוצר עולה בעצם $5.00 (העלות של המוצר בלי משלוח).

התקשרתי לאיי בי פעם אחת והם ענו לי שהם לא יסירו את הפידבק כי מבחינתם זה review על המוצר אבל שווה לנסות עוד פעם.
 

panayotiss

New member
מה זה פרשנות? הקונה הלין על המחיר לא על האיכות.

וכפי שכתבת אם אפשר להוציא מהקונה הצהרה, זה הכי טוב שיש לצורך הצגת ראיות
 

panayotiss

New member
תשאל בנימוס אם בתמורה להשבת כספו הוא יסכים לבטל את הפידבק

אני תמיד מנסה וב 99% מהמקרים הקונה מסכים
 

Amiram_e

New member
תשאל אותו האם הוא עובד

כשיענה לך שכן תשאל אותו האם בעסק שהוא עובד לפרנסתו, האם הוא מרוויח על הלקוחות שלו או שאולי הוא פשוט מחלק להם את המוצרים בחינם.
 

panayotiss

New member
תתקשר שוב ושוב ושוב ותמצא את הפסקה בהסכם של קונה מול איביי

תקריא לנציג את הפסקה שאומרת שקונה שלחץ על BIN התחייב שהוא מבין ומקבל את כל תנאי העסקה כולל המחיר הנקוב.
review זה דיעה על מצב המוצר ואיכותו, לא עם המחיר שהוסכם.
&nbsp
על בסיס זה קונה לא יכול להתלונן שהמוצר ייקר מדי. הואר אישר אותו.
&nbsp
אם תעבור כמה נציגים אתה תמצא את זה שכן יסיר לך.
&nbsp
אתה משלם הון עמלות לאיביי, תדרוש את מה שמגיע לך!!!!
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מחיר הוא תמיד ביחס לתמורה. אם המוצר לא מצדיק את מחירו

או שהקונה גילה בדיעבד שקיבל מוצר זול אך שילם יקר, לא פלא שהוא מרגיש מתוסכל/מרומה, גם אם זה בדיעבד. לו היה יודע זאת מראש כנראה לא היה קונה מלכתחילה.
&nbsp
במקום להיות צודק עדיף להיות חכם: אם הלקוח לא מרוצה, להציע לו הטבה (אולי הנחה בקנייה הבאה) / זיכוי חלקי / החזר מלא תמורת החזרת המוצר.
 

RTAM

New member
לקוח השאיר לי פיידבק שלילי על זה שהמוצר יקר מדי

יש משהו לעשות עם זה?
 

panayotiss

New member
נראה לי שכן ואסביר למה

כשלקוח לוחץ על כפתור BIN הוא מאשר שהמחיר וכל תנאי העסקה מקובלים עליו.
&nbsp
אם לקוח לוחץ על קניה ומאשר commit to buy הוא לא יכול לבכות שיקר לו.
&nbsp
לדעתי יש קייס
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

alex155

New member
קרה לי בדיוק אותו דבר

היה לי גליץ' במדיניות משלוחים ופתאום קנה ממני בחור מישראל.
ידעתי שיש סיכוי של 99% שאני נופל על בהמה כי ככה זה. זה לא אני, זאת סטטיסטיקה.
בקיצור שלחתי לו את המותצר בשווי 40$ תוך ידיעה שיהיו צרות ותוך רווח מזערי, אם בכלל, בגלל המע"מ.
בכל מקרה הוא נתן לי ניטרלי וכתב "expensive".
אין אין לתאר איזה קונים בזוים מזומנים אלינו מפעם לפעם.
אני אפילו לא מתחיל לתקשר איתו.
 
למעלה