מוכר באיביי לא שולח מוצר

מזויף?

למה אתה חושב שהשעון מזויף?
אגב, בעמוד המוצר המוכר מתחיב שמודבר במוצר אורגינל..
 

rotem371

New member
תבדוק את המספר מעקב שהוא רשם

מסוכן מאוד לקנות במחיר כזה, ממוכר שפתח חשבון איביי חדש לפני פחות מחודש באיביי
תראה אם יש מספר מעקב והוא נכון, נקווה שהחששות יופרכו :))
 
מוכר באיביי לא שולח מוצר

היי,אני מאד חדש בכל הקטע של הקניות באיביי (10 ימים בלבד).
קניתי ב01.02 מוצר ב250$ ושילמתי באופן מיידי בפיפאל.
המוכר ציין בדף המכירה כי המוצר ישלח תוך 48 שעות, אבל בפועל עד עכשיו הוא לא שלח.
כ"כ הוא לא מגיב בכלל להודעות באיביי או במייל.
בדיעבד אני מסתכל ורואה שגם המוכר הוא חדש והתחיל לעבוד רק בינואר ועדיין אין לו בכלל דירוג.
שאלתי היא האם כדאי למהר ולפתוח מחלקות בפיפאל כדי שיקפיאו את הכסף (אולי מדובר בעקיצה) או שזה יכול לקרות (העיכוב) ואפשר לחכות עם זה עוד קצת?
לתגובתכם המהירה אודה
 
התפתחות

ביום שישי בבוקר הוא סימן שהמוצר נשלח.
אבל עדין לא מגיב להודעות ששלחתי אליו וכן ביקשתי ממנו מס' משלוח למעקב והוא פשוט מתעלם ולא שולח כלום.
מצ"ב הקישור למכירה http://www.ebay.com/itm/172080840898?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
מה כדאי לעשות? האם לפתוח מחלוקת בפיפאל? לא מיהרתי לעשות זאת ביום שישי כי ראיתי שהוא סימן שהמוצר נשלח אז חשבתי שאולי כעת הכל יסתדר והוא יתן מס' למעקב אבל הוא פשוט לא מתיחס..
 

panayotiss

New member
באנגלית אומרים hold your horses

עשית בתור מתחיל כמה טעויות קשות.
טוב שפנית אלינו כדי שנעזור לך לשים דברים בפרופורציות.

1. רק התחלת את החשבון כבר הזמנת מוצר ב 250$ . לא מומלץ בכלל. זה התנהגות של קונה עוקץ. אני בתור מוכר מאוד נלחץ אם קונה עם 0 פידבקים קונה ממני מוצר יקר. היה מומלץ להתחיל קצת במוצרים זולים, להבין איך העסק עובד, מה עושים במקרה של מוצר לא הגיע, מוצר תקול, רצון להחזיר. צריך ללמוד ולהשתפשף לפני שרצים לקנות את היקרים.
2. לא קונים מוצר יקר ממוכר עם 0 פידבקים. זה אלף בית של קניות. אתה רוצה לקנות ממוכר מנוסה שיידע לתת לך שירות לקוחות במקרה של בעיה. מוכר שהוכיח את עצמי עם דירוג טוב. ולראיה הוא לא עונה לך. הוא בטח בהלם מהמכירה.
3. לא פותחים ישר קייס בפייפאל. זה עיצת אחיטופל. הבחור סימן ששלח . תן למוצר זמן להגיע. יגיע? סבבה. לא יגיע? יש לך 180 יום לפתוח קייס בפייפאל.
תן לבחור צ'אנס. נכון, יש לו בעיה בתקשורת אבל מה שקובע זה האם המוצר יגיע קודם כל.
בהצלחה ותעדכן
 
תודה רבה

על כל העצות מנסיונך.
סתם מעניין אותי מה יש למוכר לחשוש מקונה עוקץ? הוא הרי רואה אם הקונה שילם לו בפיפאל (שאז לכאורה המוכר בטוח) ואם הקונה לא שילם אז המוכר לא שולח לו בכלל את המוצר וזהו.
בכל מקרה ברור שלא אחזור על הטעות הזו.
 
למעלה