עזרה דחופה בתביעה שהגשתי בפייפאל

עזרה דחופה בתביעה שהגשתי בפייפאל


אני חדשה בפייפאל ולא מבינה בכל העניין הזה.
הגשתי תביעה נגד מוכר שהמוצר לא הגיע מעל חודשיים.

נכנסתי לפייפאל לראות מה קורה עם התביעה וזה מה שרשום:"דורש את פעולתך".

מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני לא מבינה בזה.נא עזרתכם.

תודה על העזרה


 

Amiram_e

New member
לא רואה את הפרטים אבל מניח

בהתחלהפתחת קיי. ההתץנהלות היתה בינך לבין המוכר. המוכר אמור היה לעושת כל מה שנידרש על מנת לרצות אותך. אני מניח שהסלמת את הקיס לתביעה אם לא סגרתם בינכם שום דבר, או שהמוכר תהעלם או לא נתן לך תשובות מספקות.
היות שהסלמת את התביעה לשיפוט של פייפל, המוכר נידרש להציג הוכחות עכשיו מול פייפל. הוכחת משלוח, מספר מעקב.
תיכנסי לפרטי התביעה ותראי מה הוא כתב.
אם נידרשת תגובה שלך תגיבי על פי שנידרשת.
יכול להיות שהמוכר טוען שקבלת את המוצר ויש לו הוכחת מסירה. אני לא יודע. לא הצגת שום פרטים.
יכול להיות שהמוכר טוען שהבעיה לא בשליטתו כי המוצר ניתקע במכס.
האם בדקת את סטאטוס החבילה באמצעות מספר מעקב?
מהיכן המוצר נשלח? אם מסין, אז חודשיים זה זמן ממוצע להגעה של מוצר.
 
תודה.

המוכר לא הגיב אז החלטתי לתבוע,יש גבול לכמה שאני יכולה לחכות למשלוח.אני לא רואה שהוא כתב כלום המוכר,איפה זה מופיע?
&nbsp
ואיפה אני אמורה להגיב? או להציג פרטים? תחת מה זה רשום? אני לא מתמצאת בזה.
ומה בדיוק אני אמורה להציג אם אין לי מוצר? גם אין לי מספר מעקב,המספר מעקב שנתנו לי שולח אותי לאתר של DHL שליחויות וזה מראה שאין כזה פריט.

&nbsp
ואיך אני יודעת מהיכן נשלח המוצר? אם הוא מסין או לא?
&nbsp
&nbsp
 

Amiram_e

New member
כל הבעיות שהצגת הן של המוכר לא שלך

המוכר נידרש לחובת ההוכחה לפייפל לא את.
את הלקוחה.
את התלוננת שלא קבלת, פתחת קייס, הסלמת אותו לשיפוט פייפל. המוכר ענה מה שענה.
תיכנסי לאתר של ]פייפל , באופציה "מרכז יישוב מחלוקות" את ניכנסת לקייס שפתחת ורואה מה כתוב.
אני מניח שאם המוכר לא הזין מספר מעקב, אין לו בעצם מה להוכיח. הכסף יחזור אליך אחרי שיפסקו פייפל.
אם ישמ לך שאלות יש מרכז תמיכה, אמנם בגרמניה, אבל יש נציגים שעונים בעברית.
מהיכן המוצר נשלח? קנית באיביי? היה כתוב item location איפה שרשום סכום למשלוח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את לא צריכה לעשות כלום; הסלמת את המחלוקת, היא בשיפוט פייפל

הם יעדכנו אותך כשיקבלו החלטה (כנראה בעוד כמה ימים).
כפי שכתוב לך (אלה שתי האפשרויות שעומדות בפנייך) את צריכה לעדכן רק אם קיבלת את המוצר והבעיה נפתרה (ואז את סוגרת את המחלוקת) או שהוא שונה מהמתואר ואז את משנה את סיבת המחלוקת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך בדקי אם לא התקבלה תשובה כלשהי

ייתכן שזה סתם הסטטוס שמופיע במצבים כאלה, אני מודה שאני לא זוכרת בע"פ.
במידת הצורך יש לאיביי תמיכה בעברית, תיכנסי לחשבון ותבחרי ב"צור קשר" או "עזרה".
 
יכול להיות.הבעיה היא שהם כבר לא מגיבים במייל ולא בטלפון

הזמן המתנה שלהם הוא איזה 40 דקות

&nbsp
נחכה נראה מה יהיה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נסי בשעות מוקדמות יותר; לא הייתה לי בעיה להשיג אותם טלפונית

בחודש האחרון (חיכיתי כמה דקות, לא הרבה). נדמה לי שיש גם אפשרות להשאיר פרטים ושיחזרו אלייך, לא?
 
אני רואה שהמוכר הגיב

ורשם מספר מעקב.זה לא עוזר לי כי זה לא הגיע.לא לעשות מעבר לזה כלום ולחכות?
&nbsp
זה שיש מספר מעקב לא אומר שקיבלתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בתגובה לדברים שלו. במסך שצירפת הם לא מופיעים.

אני מניחה שבמקום שבו את יכולה לראות מה הוא ענה יש לך גם אפשרות לענות לו (אם כי אני לא בטוחה שהיא קיימת אחרי שמסלימים). אני מתנצלת, אבל בלי לשבת מול החשבון שלך זה ממש קשה. אני לא יודעת להדריך אותך בע"פ, עבר זמן רב מאז פתחתי מחלוקת בפייפל בפעם האחרונה. אבל זה תמיד היה מסודר, מובנה וברור, מעולם לא הסתבכתי עם זה (וגם הכול כתוב בעברית פשוטה).
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני רואה עכשיו שהוא לא הגיב, הוא שלח להם את מספר המעקב

והם שיתפו בו אותך. כלומר הוא לא הגיב לך אלא להם, למיטב הבנתי במקרה כזה את לא אמורה להגיב לו, רק להמתין לפסיקתם.
 
למעלה