באמת שאני לא מבין למה כולם כועסים על דואר ישראל

אבי לב50

New member
באמת שאני לא מבין למה כולם כועסים על דואר ישראל


כבר כתבתי פה לאחרונה ואני שמח לכתוב שוב, וליתר ביטחון אוסיף
נגד עין הרע...

הזמנתי מוצר כלשהו ממוכר סיני לפני כ-3 שבועות.
המוכר כתב לי שידוע לו על עיכובים ובעיות במשלוחים בגלל החגים, ושאל אותי אם אהיה מעוניין להוסיף 1.90 אירו על מנת שהוא ישלח את המוצר בדואר רשום הולנדי עם מספר מעקב.
הסכמתי, הוספתי את התשלום, הוא שלח לי מספר מעקב עוד באותו היום, וכעת מתברר שזה היה שווה כל אגורה.

עד כאן הכל טוב ויפה ולא קשור לדואר ישראל, נכון?
אז למה אני כותב על דואר ישראל?
התשובה תבוא בהמשכים בשלוש תמונות שיצורפו להלן בשלוש תגובות נפרדות, כי כשמצרפים כמה תמונות ביחד הן מוקטנות אוטומטית והופכות ללא ברורת.
 

אבי לב50

New member
המשך 1

עיניכם הרואות, צילום מסך מלפני כמה דקות, ומופיע שהמשלוח עדיין בדרך לישראל.
&nbsp
וזה די סביר, הרי בסך הכל הוא נשלח ב-26/12/2015.
&nbsp
ואני, יש לי סבלנות...


 

אבי לב50

New member
המשך 3 (ואחרון לפעם זאת).

והנה לפני כמה דקות הסלולרי שלי משמיע קולו ברינה ובצהלה...
והוא מבשר לי שהגיעה הודעת סמס.

נו, מישהו כותב לי שלא אסתכל?
הסתכלתי, ועיניכם הרואות את ה"שערוריה" ששמה דואר ישראל !


אז למה כולם כועסים על דואר ישראל ?

לדעתי מגיע להם דווקא שאפו ענק על השרות המעולה שהם נותנים בזמן האחרון !


 

אבי לב50

New member
עצמי עם עדכון לתועלת כולם (לעניות דעתי).

אתמול קניתי משהו באיביי.
המוכר שלח לי מיד מספר מעקב, אך זה היה מספר מסוג שטרם קיבלתי עד היום כדוגמתו.
אני אמנם יודע שלעיתים חולפים כמה ימים בטרם אפשר למצוא את מספרי המעקב, אך בכל אופן בדקתי, ואכן כל אתרי המעקבים לא מצאו את המספר הזה, כצפוי, אך בכולן נכתב בתוצאות החיפוש משהו בסגנון שהמספר (או הקוד) לא חוקי.

אי לכך שאלתי את המוכר על חברת הדואר או חברת השילוח שבאמצעותה הוא שלח לי את המשלוח, המוכר ענה די מהר, וכמה נעים להכיר ולדעת (באמת, אני אוהב ללמוד) שיש עוד חברות שמבצעות משלוחים בעולם, ואפילו יש להם אתרים, כמו למשל האתר של 4PX.

האם מישהו כאן כבר שמע עליהם?
אז נכון שהאתר העיקרי הוא בסינית, אבל יש גם אנגלית, ו"חקירה" קצת יותר מעמיקה (אמרתי כבר שאני אוהב ללמוד?
) עזרה לי אפילו למצוא כבר את מספר המעקב "שלי" שם. (ראו צילום מסך מצ''ב).

כמו כן יש שם אפילו אפשרות לשמור קישור ישיר למספר המעקב של המשלוח שלנו.

לכן אני כותב את הסיפור הזה, לדעתי זה לתועלת הרבים.

דרך אגב, לתועלת כולם כדאי שתשמרו במועדפים שלכם גם את האתר הזה (אני ממליץ).

 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהקשר לכך, אתמול בתכנית "יהיה בסדר" בגל"צ היה ספיישל דואר

התארח באולפן סמנכ"ל התפעול של דואר ישראל וענה לשאלות, התייחס לפניות הציבור. הועלו בעיות, הוצעו פתרונות, הוסברו תכניות, ניתנו הסברים... היה מעניין.

&nbsp
להאזנה:
http://player.glz.co.il/Player.aspx...lipID=160202-15&Type=aod&Width=300&Height=200
 

אבי לב50

New member
ברור לי כשמש בצהרי אתמול...

שיש לא מעט בעיות בדואר ישראל, אך אני חש לאחרונה בשיפור עצום ויותר מזה ברצון עצום לשפר את השרות עד כמה שאפשר.
אבל כמו בדברים רבים במשק הישראלי זה לא הוגן לדעתי להטיל את כל האשמה לליקויים על הדואר, כי לדעתי מי שאשם בחלק גדול מהבעיות זה מי שמחליט על רפורמות וצמצומים ופיטורים, ודואר ישראל לדעתי אינו המקום לצמצומים ולפיטורים.
 

טלי5555

New member
בסך הכל יש מגמת שיפור

ורוב הבעיות שאני נתקלת בהן (כשולחת) הן דווקא בדואר של מדינת היעד.
 

אבי לב50

New member
אכן, ומהבחינה הזאת היעד (כשאנחנו שולחים)

והמוצא (כשאנחנו קונים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בתכנית האחרונה של "ארץ נהדרת" עשו מערכון על הדואר

היה משעשע ברובו, אם כי לא כ"כ אהבתי את השיר בסוף, שהציג עובדים רוקדים עם חבילות שלא נמסרו. אני מבינה שזו סאטירה, ואין ספק שהמערכון הגיע על רקע תקופה ארוכה של תסכול מצד אזרחים רבים, אבל היה בזה משהו צורם. יש הבדל בין הצגה של חוסר יעילות או אפילו שחיקה ואדישות לבין ניצול מכוון ורמאות. זה צרם לי במיוחד לנוכח הידיעה על מאות העובדים (אאל"ט הוא אמר בשידור 1,200, זה המון!) שפוטרו/יפוטרו מהדואר במסגרת ההתייעלות. עוד אני יכולה לומר שהיחס שקיבלתי מרוב העובדים בסניפים השונים לאורך השנים היה אדיב ונעים. אני ודאי שלא מאשימה אותם בכל תחלואי המנגנון (שנראה שעובר הבראה מסיבית
).
 
למעלה