סוללה למחשב

doss39

New member
סוללה למחשב

שלום
הזמנתי שוללה למחשב.
כרגע הסטאטוס "נשלח משוודיה ב-11.01".
מה ניתן לעשות?
 

אבי לב50

New member
ודרך אגב:
לתועלת כולם בעניין Bad Request


אני מציע להנהלת הפורום (על מנת שפשוט תרחמו על עצמכם) לנעוץ הודעה בראש הדף שכל מי שמקבל את הדרעק הזה לא ינסה לערוך שוב ושוב את הודעתו/תגובתו אלא יחזור לפורום ויווכח שההודעה נערכה כראוי.
זה פשוט באג דפוק במערכת הדפוקה של תפוז.
כתבתי להם בפורום משוב אבל יש ניטור בפורום משוב כי הם חוששים מהבעת דיעות שליליות על תפוז...ממש סתימה פיות (או מקלדות). אז תרשו לי:


 

trilliane

Well-known member
מנהל
בפורום משוב מתפרסמות לא מעט דעות שליליות, לא סותמים פיות

אלא פשוט מונעים השתלחויות, הצפות והטרלות.
הסתכלתי עכשיו בפורום משוב וראיתי שכבר פורסמו בו תגובות שלך על תקלות בעבר.
סביר להניח שהיום כבר לא יפורסמו כי הנהלת הפורומים לא עובדת בסופ"ש אז אין מי שיעבור על ההודעות ויאשר.
 

אבי לב50

New member
נדמה לי שאת מנהלת איזה שהוא פורום בתפוז, או ניהלת, זה נכון?

ככה זכור לי אם אינני מתבלבל בינך לבין מישהי אחרת.
לכן ברורה לי ההגנה שלך על תפוז, אבל זה בסדר...
רק תגידי לי בבקשה, אם אני שולח תגובה ביום ראשון והם מפרסמים אותה ביום רביעי, זה בסדר לדעתך? לדעתי לא. ואני ממש לא מדבר על תגובה שאני כותב בסופ''ש.
וחוץ מזה למה כששלחתי תגובה לא נעימה (אך מנומסת ביותר!!!) הם דחו אותה ללא כל הסבר?
בקיצור, לא כל דבר את יודעת, שהרי יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע...
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מנהלת שני פורומים, אבל זה לא קשור; אני בעד הוגנות

ונגד האשמות לא מדויקות או לא מוצדקות (ולכן כבר האשימו אותי אין ספור פעמים בעבר בקשרים או בעבודה בשלל חברות שאין לי שום קשר אליהן...). העובדות הן שבפורום משוב מתפרסמות כל הזמן דעות שליליות על תפוז, תלונות, דיווחים על תקלות ועוד. אז לטעון שהם "חוששים" מכאלה זה לא נכון עובדתית. אני לא יודעת כמה זמן לוקח להם לאשר הודעות, אני מניחה שהפורום עמוס מאוד. אבל תהיה בטוח שהם לא מנסים לייצר לעצמם עבודה מיותרת ושפורומים בתפוז (לא רק משוב) לא מוכנסים לניטור סתם, אלא כשהם סובלים מכמות לא סבירה של הצפות, הטרלות וכו'. אתה תמיד יכול לשלוח מסר לכינוי "הנהלת הפורומים" או לפנות בדואל / טופס ממוחשב (יש בתחתית כל דף קישור "כתבו לנו").
&nbsp
אני יכולה לומר לך באופן אישי שגם אני נתקלתי בתקלות bad request (דווקא לא בפרסום הודעות אלא בעריכה) וכבר הצפתי אותן בשבוע האחרון, כך שהם מודעים לבעיה והיא בטיפול (לא בסופ"ש, מן הסתם).
 

אבי לב50

New member
ידעתי ! ואני מאוד הוגן, ותאמיני לי (אם רצונך להאמין)

שאני יודע על מה מדבר ומדייק מאוד בדברים שאני כותב, אבל זכותך לחלוק עלי.
&nbsp
ודרך אגב, אם היית קוראת את מה שכתבתי בצורה מעמיקה, כפי שאני קורא את הדברים שכל אחד אחר כותב לי (ובכלל, אני קורא כדי ללמוד ולהחכים) היית יכולה לראות שכתבתי מפורשות שה-bad request הזה מופיע בעריכת הודעות...
&nbsp
דרך אגב, אני בקיא בנהלים של תפוז וגם מתכתב איתם לעיתים במסרים אישיים.
אבל תודה על רצונך לעזור.

&nbsp
סופ''ש נעים.
 

אבי לב50

New member
דרך אגב

כרגע קיבלתי Bad Request דווקא בפרסום ההודעה החדשה שלי (בקשר לדואר) ולא בעריכה. סתם לידיעתך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני יודעת שיש גם וגם, אבל בעיות בעריכה לא יוצרות הצפות

בפורום ולכן התייחסתי לפרסום ולא לעריכה, אבל ציינתי שגם אני אישית נתקלתי בשגיאה, רק שלי זה לא קרה בפרסום אלא רק בעריכה. זה הכול. כשהצפתי את הבעיה כללתי גם דיווח על תקלות שאחרים נתקלו בהן.
 

אבי לב50

New member
הנה יום ראשון חלף עבר לו והחבר'ה במשוב טרם התייחסו.

אולי קפאו מהקור...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי אלה לא "חבר'ה" אלא בעיקר אדם אחד

שזה לא תפקידו היחיד... קצת סבלנות. ובוא נשאיר את הקיטורים לפורום משוב, טוב? הם לא באמת רלוונטיים לפורום הזה וכאן אין מי שיראה ויתייחס.
 

אבי לב50

New member
בין אם זה אדם אחד או יותר, את בהחלט צודקת שכאן זה לא המקום

לדון בכך, ולא היתה לי כל כוונה לדון בכך כאן.
אני רק כתבתי הודעה לתועלת כולם, ובקשר להמשך : די לחכימא ברמיזא...

&nbsp
 
למעלה