תשלום באמצעות PayPal או הזנת פרטי אשראי באיביי

G Gabi

Member
תשלום באמצעות PayPal או הזנת פרטי אשראי באיביי

שמתי לב שלאחרונה אפשר להזין פרטי אשראי באיביי, כך שאיביי עצמה סולקת את הכרטיס ולא paypal. מניח שזה בגלל ההפרדות של החברות זו מזו.

כמוכרים - מה הייתם מעדיפים? היכן אתם משלמים פחות עמלות?
כקונה, ממש לא אכפת לי מי סולק את כרטיס האשראי, איביי או פייפאל. אז, אם למוכר יש עדיפות, אין סיבה שלא אלך לכיוון הזה.

בעניין אחר אך דומה:
יש לי שני כרטיסי אשראי בחשבון ה-Paypal שלי. אחד מיועד לרכישות לדולר ארה"ב, השני ביתר המטבעות. בעבר הגדרתי את הכרטיס הראשי ככרטיס של "יתר המטבעות" (עדיף לי. מכיוון שעמלות ההמרה בכרטיס שמיועד לדולר ארה"ב גבוהות מאוד, ואילו בכרטיס השני, עמלת המרה לUSD סבירה מאוד).
אתמול עשיתי הזמנה באיביי, בחרתי בתשלום באמצעות paypal ולא הייתה לי אפשרות לבחור איזה כרטיס. לאחר שבחרתי באמצעי תשלום של paypal, עלה לי מעין תת-חלון בתוך איביי להזין את שם המשתמש והסיסמא של paypal (בדיוק כמו שמתחברים לשם המשתמש במערכת תפוז), הזנתי את הנתונים, לחצתי על place order (או מה שזה לא יהיה), וזהו. לא הייתה לי אפשרות לבחור מאיזה כרטיס לשלם, אלא התשלום עבר דרך "הכרטיס הראשי".
בגלל זאת, קניה שעשיתי עכשיו, הזנתי את אמצעי התשלום ישירות לאיביי (את הכרטיס שמיועד לUSD).
1. חיפפתי בחשבון ה-paypal שלי ולא מצאתי איך לשנות איזה כרטיס מוגדר כראשי. זה מרגיש כמו שהממשק החדש מוגבל יותר מאשר הממשק הקודם. יש דרך להגדיר זאת או שאין מנוס מיצירת קשר עם שירות הלקוחות כאשר רוצים להגדיר באופן זמני כרטיס X כראשי?
2. האם יש אפשרות במהלך התשלום למוצרים שנרכשים באיביי והתשלום הוא באמצעות paypal לבחור מאיזה כרטיס אשראי ייגבה התשלום?

תודה!
 
למעלה