ניהול משבר עם לקוח בצורה המיטבית - מניח שלזיגזאוור יש פיתרון

panayotiss

New member
ניהול משבר עם לקוח בצורה המיטבית - מניח שלזיגזאוור יש פיתרון

לקוח ממאורציוס רכש ב 14 לספטמבר פריט.
שלחתי כמובן עם מספר מעקב והסטאטוס באתר של דואר מאוריציוס הוא
Send item to domestic location
היום הוא פונה אלי שהמוצר תקוע במכס ושאחזיר לו מיידית את כספו.

אצלי במודעה הכנסתי את הקטע שאיביי מבקשים ש duties and customs are the buyers responsibility
הוא מתעקש לקבל זיכוי.
אמרתי לו שיפנה למכס ושיתעקש לקבל את המוצר שלו. אני את חובתי מילאתי במלואה.

כיון שעברו חודשיים הוא לא יכול לתת לי פידבק אז נשמתי לרווחה במובן הזה אבל איך אני לוקח את זה הלאה?
נניח הוא יפתח קייס, אני מספק מספר מעקב, איך אני לוקח את זה למקום שאיביי מחזירים לו כסף?, לא אני.
 

panayotiss

New member
זיג...אני מחכה לפירור ממך
בתור המומחה למשברים

 
קבל...

את מרבית הדברים יכולת לקרא אתמול בשרשור של הבחור ששאל אם אפשר לסרב לקבל משלוח על מנת שיחזור למוכר. אותו הכנ"ל לגבי סירוב של קונה לשלם מיסים.
אם הוא פנה במסרים של איביי ושם הודיע לך שהתבקש לשלם מיסים והוא מסרב, אתה צריך לענות לו בצורה פשוטה כי לפי חוקי איביי עלות המיסים חלים עליו ואין דרך חוקית לעקוף אותם. במידה וימשיך לעמוד על סירובו לשלם מיסים והחבילה תחזור אליך - תקזז מההחזר שתתן לו את ההוצאות שנגרמו לך.
דמי משלוח, ביטוח, רשומון יצוא, עמלות איביי (לא תוכל לקבלן בחזרה אם עברו 60 יום). פייפל כן יחזירו לך את החלק היחסי של העמלה ששילמת.

במסר שאתה שולח לו אתה מצרף קישור לפוליסי של איביי (חשוב!)
http://pages.ebay.com/help/pay/international-shipping-rules.html
וגם מסביר שמעבר לתנאי המכירה שלך שהזהירו אותו ממיסים במדינת היעד, איביי עצמם גם מציינים זאת בכל דף מכירה מתחת למחיר המשלוח כשלוחצים על See details about international shipping here

המסר צריך להיות מאד אסרטיבי וחד משמעי ושיעשה את החשבון של עצמו מה עדיף... לשחרר את החבילה או לקבל החזר חלקי (יש כאלה שבוחרים באופציה השניה ואני מבין אותם...)

לגבי הדפקט שיצור קייס או פידבק שלקוח כזה משאיר - אתה מוגן בכל מצב אם יש במסרים אזכור של סירוב לקבל חבילה או לשלם מיסים.
בהצלחה :)
 
ועוד משהו... לא פחות חשוב

תעשה כבר עכשיו ובלי קשר לאיך הסיפור יסתיים Report a buyer.
יש קונה שבאמת ובתמים לא הבין או לא ידע שיחולו עליו מיסים, בא ושואל אותך בצורה יפה ותרבותית... מסבירים לו יפה, הוא בולע את הצפרדע ומשחרר את החבילה. זה לגיטימי וכאלה לקוחות לא צריך לדווח. אני מאמין שכל קונה באשר הוא אכל לפחות צפרדע אחת בקניות מחו"ל...
אבל...
לפי מה שאני מבין מהדברים שלך (ויסלחו לי מראש מצקצקי הלשון...) הלקוח שלך הוא לא מהלקוחות הללו. יש לי תחושה שזה מאותם לקוחות שעובדים בשיטת מצליח. מזמינים ביודעין שיחולו מיסים ומקווים שהחבילה לא תעצר במכס או שהמוכר יצהיר הצהרת מכס כוזבת עבורם ויחמקו מהמיסים.
על לקוחות כאלה חייבים לדווח.
באיביי יש 0 סובלנות להפרת הפוליסי שלהם ודיווח על הלקוח יעזור לך גם בקייס אם יפתח.
כל דיווח שמוכר מדווח על לקוח כזה נחשב Strike.
3 סטרייקים והלקוח מורחק מאיביי לצמיתות.
 
למעלה