panayotiss
New member
ניהול משבר עם לקוח בצורה המיטבית - מניח שלזיגזאוור יש פיתרון
לקוח ממאורציוס רכש ב 14 לספטמבר פריט.
שלחתי כמובן עם מספר מעקב והסטאטוס באתר של דואר מאוריציוס הוא
Send item to domestic location
היום הוא פונה אלי שהמוצר תקוע במכס ושאחזיר לו מיידית את כספו.
אצלי במודעה הכנסתי את הקטע שאיביי מבקשים ש duties and customs are the buyers responsibility
הוא מתעקש לקבל זיכוי.
אמרתי לו שיפנה למכס ושיתעקש לקבל את המוצר שלו. אני את חובתי מילאתי במלואה.
כיון שעברו חודשיים הוא לא יכול לתת לי פידבק אז נשמתי לרווחה במובן הזה אבל איך אני לוקח את זה הלאה?
נניח הוא יפתח קייס, אני מספק מספר מעקב, איך אני לוקח את זה למקום שאיביי מחזירים לו כסף?, לא אני.
לקוח ממאורציוס רכש ב 14 לספטמבר פריט.
שלחתי כמובן עם מספר מעקב והסטאטוס באתר של דואר מאוריציוס הוא
Send item to domestic location
היום הוא פונה אלי שהמוצר תקוע במכס ושאחזיר לו מיידית את כספו.
אצלי במודעה הכנסתי את הקטע שאיביי מבקשים ש duties and customs are the buyers responsibility
הוא מתעקש לקבל זיכוי.
אמרתי לו שיפנה למכס ושיתעקש לקבל את המוצר שלו. אני את חובתי מילאתי במלואה.
כיון שעברו חודשיים הוא לא יכול לתת לי פידבק אז נשמתי לרווחה במובן הזה אבל איך אני לוקח את זה הלאה?
נניח הוא יפתח קייס, אני מספק מספר מעקב, איך אני לוקח את זה למקום שאיביי מחזירים לו כסף?, לא אני.