החזרתי מוצר והמוכר לא מחזיר כסף

paulhester

New member
החזרתי מוצר והמוכר לא מחזיר כסף

החזרתי מוצר קוסמטיקה להונג קונג , מוכר גדול באי ביי.
הוא כבר החזיר לי בעבר פעם אחת בלי בעיה.
הפעם המוצר הגיע ב16 לאוקטובר (לפי מעקב הדואר), אמרתי להם ב24 לאוקטובר שזה אצלם.
מאז הם כל הזמן מבטיחים לי החזר - עד יום שישי, עד מחר, עד מחרתיים,
ומתחילת השבוע הזה כבר הפסיקו לענות.
מדובר ב50 דולר החזר.

מה ניתן לעשות ? עדיין אפשר לפתוח כייס בפיי פאל, אבל על איזו סיבה? לתת פידבק כבר לא ניתן
 

paulhester

New member
תודה על התשובה. איך פותחים קייס על fraud?

הרי באי ביי ופייפל ניתנות לי רק 2 אפשרויות סטנדרטיות: לא התקבל והתקבל לא לפי תאור
 

panayotiss

New member
ברור שאפשר, תפתח בפייפאל, הוא יתעורר מיד

הקייס מחלט לו את הכסף מיידית ואז נשאר לסגור מולו או מול פייפאל אם הוא לא מתקשר
 

paulhester

New member
תודה על התשובה

על איזו סיבה לפתוח קייס ? מישהו למעלה המליץ לי על הונאה, אבל פייפל ואי ביי נותנים רק 2 סיבות - פריט לא התקבל, או פריט לא כפי שתואר.
אז איך פותחים קייס במקרה כזה?
&nbsp
יש לי הוכחה און ליין שהפריט שהחזרתי להם התקבל אצלם, כי שלחתי ברשום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם פתחת בקשה להחזר באיביי לפני שהחזרת את המוצר?

זו הדרך הנכונה לעשות זאת...
ובכל מקרה אם כבר פתחת באיביי אין דרך לפתוח מחלוקת נוספת בפייפל, כי בכל עסקה ניתן לפתוח רק תיק אחד, לא שניים במקביל.
 

paulhester

New member
לא אני לא פתחתי החזר

ועדין לא פתחתי שום קייס. ככה שאפשר לפתוח
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך פתח בפייפל, שם אפשר עד חצי שנה מהרכישה

לא יודעת לפי מה אפשר לפתוח, תתקשר לשירות הלקוחות (פרטים באתר פייפל) הם עונים בעברית, בקש מהם הדרכה.
 
למעלה