2 שאלות לגבי מוצר ששלחתי למוכר בסין

2 שאלות לגבי מוצר ששלחתי למוכר בסין

השאלה הראשונה היא, עברו 11 יום מהמשלוח, חבילה רשומה בדואר אויר לסין, אתמול בדקתי באתר 17track וכתוב שם שהסטטוס הוא "DELIVERED"
המוכר כתב לי היום שהגיעה חבילות והוא צריך לבדוק לפי מספר הרשום, הודעה אחת אחרי זה הוא כתב, שהמוצר עוד לא הגיע אליו והוא נמצא בדואר, ורק יום שני הוא יאסוף את זה משם, ויזכה אותי עליה, למחורת!

השאלה היא האם הוא משקר לי ומשך זמן, והחבילה בעצם כבר אצלו?!
השאלה מה אומר הסטטס הירוק delivered? שהמוצר הגיע אליו פיזית לידים, או שהוא הגיע לסניף שלו..

שאלה שניה: למה מוצר שנשלח אליי בדואר רשום בדואר אויר, ומסיבותיי החזרתי אותו בחרה לשולח, נאמר לי ע"י מודיעין הדואר, שהחבילה תחזור לא בדואר אויר, אלא ע"י דואר יבשה, עם ספינה..
הנציגה טוענת שזה יותר זול ולכן הם שלחו את זה כך, האם זה דבר מקובל?
אין טעם להתעקש שזה יחזור גם בדואר אויר?

תודה לעוזרים
 
הקפצה

חברים אפשר תשובה לשאלה, זאת שאלה רלוונטית כי אם נניח מוכר שלח מוצר לסין, ובחיפוש באתר הדואר מופיע לו DELIVERERD
הלקוח קיבל את זה לידים או שזה עוד בדואר?
&nbsp
&nbsp
 

panayotiss

New member
למיטב נסיוני וידיעתי delivered זה נמסר ללקוח

לא יודע למה הוא אומר מה שהוא אומר, אולי טרם הגיע לטפל בפריט שלך ומושך עוד כמה ימים.
אל תלחץ....תקבל טיפול.
&nbsp
לגבי שאלה 2 אני מניח שהם עושים הכל כדי לחסוך, דואר ים הרבה יותר זול מדואר אויר ומכיון שלא שילמת על המשלוח חזרה אל לך להלין על הדרך שבה שולחים אותו. זה לא ששילמת על משלוח אוירי.
כנראה ככה הם מחזירים לשולח כדי לחסוך.
 
פשוט לא יאומן

המוצר אצלו כבר 5 ימים והוא מספר לי סיפורים שהוא צריך לאסוף רק היום את המוצר מהדואר, ורק יום אחרי זה הוא ישלם לו
&nbsp
במקרה אתמול עברו 60 יום מהזמנת המוצר, כנראה בגלל זה הוא דחה אותי...
שאני לא יתן לו פידבק שלילי בטעות..
&nbsp
&nbsp
אם מחר אני לא מקבל את הכסף בחזרה, מה עליי לעשות?
דאגתי לצלם את המוצר כולל המספר מעקב ברגע ששלחתי לו את המוצר בחזרה?
&nbsp
אגב זה מוכר טופ רייטד, שזה מוזר לגמרי
 
למעלה