תראו מה המוכר כותב לי ...

roni54345

New member
תראו מה המוכר כותב לי ...

זה אחרי שפתחתי RETURN ( יום אחרי שהמוכר כבר שלח לי חלק חליפי בדואר ולא ידעתי )
ואחי שעשיתי ESCALETED לאחר גרירת רגליים ונסיון סחיטת פידבק של המוכר .
בבקשה :
Sorry , I haven't said that I will not refund you 51 dollars , I have said I agreed with you .

So could you please kindly close the return ? That is already escalated .

Ebay will make the decision soon .

If ebay make the decision , then they will require you to ship the item back get the full refund . Please noted about this .

I hope we can settle it by the best way .

איך אני אמורה להתייחס לזה ?
להתחשב בבקשה שלו או להשאיר את זה ככה עד שהמשלוח של החלק החליפי יגיע לארץ ?
האם איביי יכולים לקבל החלטה פחות טובה עבורי ממה שהמוכר הציע ונניח לחייב אותי לשלוח את המוצר הפגום לסין ?
 

panayotiss

New member
תשאירי ככה אבל את תצטרכי לשלוח את הפריט הפגום לדעתי

אם רצית להימנע משליחה זה היה צריך להתבצע טרם פתיחת הקייס והגעה להבנה עם המוכר.
&nbsp
מצד שני אם תסגרי את הקייס באיביי לא תוכלי לפתוח אותו שוב ואז המוכר יכול לרמות ולא לשלוח כלום (למרות שאמר ששלח).
 

roni54345

New member
למה לחוץ לו שאני אבטל את ה- RETURN ?

למה הוא לא יכול להתאפק עד שהמשלוח יגיע ונראה שהכל בסדר ואז אני אבטל ?
ודבר שני - גם אם איביי יחליטו שאני צריך להחזיר לו את המוצר הפגום לסין , האם הוא יעדיף להמשיך לוותר על העניין הזה ( כי הרי אין לו מה לעשות עם החלק ) העיקר שאני אתן לו פידבק שלילי ?
 

panayotiss

New member
כי הוא עושה לך פרינציפ

רוצה החזר? אז גם המוכר יצמד לחוקים היבשים של איביי מה שאומר שאת חייבת להחזיר

אגב אם החלופי תקין והכל בסדר , למה פידבק שלילי?
נכון, מנסה לשדל אותך לסגירת הקייס שזה לא הכי הגון אבל משתף פעולה.

אגב...
בפוסט המקורי כתבת בלשון נקבה (איך אני אמורה להתייחס)
בפוסט השני בלשון זכר (גם אם איביי יחליטו שאני צריך להחזיר לו)
אז????
 
למעלה