תראו מה המוכר כותב לי ...
זה אחרי שפתחתי RETURN ( יום אחרי שהמוכר כבר שלח לי חלק חליפי בדואר ולא ידעתי )
ואחי שעשיתי ESCALETED לאחר גרירת רגליים ונסיון סחיטת פידבק של המוכר .
בבקשה :
Sorry , I haven't said that I will not refund you 51 dollars , I have said I agreed with you .
So could you please kindly close the return ? That is already escalated .
Ebay will make the decision soon .
If ebay make the decision , then they will require you to ship the item back get the full refund . Please noted about this .
I hope we can settle it by the best way .
איך אני אמורה להתייחס לזה ?
להתחשב בבקשה שלו או להשאיר את זה ככה עד שהמשלוח של החלק החליפי יגיע לארץ ?
האם איביי יכולים לקבל החלטה פחות טובה עבורי ממה שהמוכר הציע ונניח לחייב אותי לשלוח את המוצר הפגום לסין ?
זה אחרי שפתחתי RETURN ( יום אחרי שהמוכר כבר שלח לי חלק חליפי בדואר ולא ידעתי )
ואחי שעשיתי ESCALETED לאחר גרירת רגליים ונסיון סחיטת פידבק של המוכר .
בבקשה :
Sorry , I haven't said that I will not refund you 51 dollars , I have said I agreed with you .
So could you please kindly close the return ? That is already escalated .
Ebay will make the decision soon .
If ebay make the decision , then they will require you to ship the item back get the full refund . Please noted about this .
I hope we can settle it by the best way .
איך אני אמורה להתייחס לזה ?
להתחשב בבקשה שלו או להשאיר את זה ככה עד שהמשלוח של החלק החליפי יגיע לארץ ?
האם איביי יכולים לקבל החלטה פחות טובה עבורי ממה שהמוכר הציע ונניח לחייב אותי לשלוח את המוצר הפגום לסין ?