Mלכת אפריקה
New member
שוב שלום לפורום! צריכה התיעצות דחופה
פעם הראשונה נתקלתי בכזה דבר ..... אולי אני יותר מידי חשדנית או ההפך - תמימה מידי. לכן אני פונה אליכם להתיעצות מה עושים עכשיו. והסיפור:
רכשתי משהו , פתאום אחרי יום וחצי בערך אני רואה בפייפל שהמוכר זיכה אותי וצירף מכתב - מכאן זה תקציר דבריו : " הייתה לי בעיה עם החשבון PP שלי, זיכיתי אותך בסכום הקניה ואני מבקש ממך לשלם לי שוב אך לחשבון אחר כדי שנוכל להשלים את העסקה." צורפה כמובן אינוויס (חשבונית מס שכללה תיאור פריט שרכשתי). כאמור , לא נתקלתי בכזה דבר קודם, מאד רציתי את מה שרכשתי ולכן שילמתי לו שוב. אחרי יומיים המוכר שלח לי את מספר המעקב של המשלוח. בדקתי באתר חברת הדואר של המדינה ממנו נשלח המוצר והוא אכן נשלח (אליי? אהממ, מקווה שכן....).
מה שקרה זה שבחשבון שלי בEBAY המוצר בהתחלה הופיע ככזה שיש לשלם ואתמול קבלתי מסר מEBAY עם בקשה להתיחס (TAKE ACTION) כי זוכיתי על המוצר על ידי המוכר...... כאן התחלתי לחשוד ( לא יודעת האם בצדק, אתם תגידו) - או שהמוכר פשוט קמצן ורוצה להתחמק מתשלום המסים של EBAY לכן ביטל את המכירה אבל שלח לי את המוצר , או שהמוכר בכלל נוכל ואני לא אראה את מה שרכשתי - אבל יש חשבונית בPP בה רשום הכל. זה יכול לעזור לי לפחות לראות את הכסף חזרה?
או שאני טועה והמוכר פשוט בתום לב לא עדכן מצב המכירה ולא הסדיר את העיניינים שלו עם EBAY? מוכר הזה (בחשבון הזה לפחות) מכר בקושי תריסר מוצרים - אולי זה חוסר נסיון ולא נוכלות?
והשאלה הראשית אליכם:
מה נכון לעשות? ליצור קשר עם EBAY ,להתחיס למסר שלהם ולפרט את כל הסיפור הזה לפני שהתיק ייסגר (ונתנו לי ממש מעט זמן לזה) או שלחכות ולראות האם מוצר מגיע וזהו? כי אני לא עשיתי כל עברה נגד EBAY, סמכתי על מוכר שהוא יעשה את הכל (כנראה טעיתי).
אודה לכל מי שייתן תשובה מפורטת לשאלתי! אשמח ללמוד כדי שלא לחזור על טעויות בעתיד!
פעם הראשונה נתקלתי בכזה דבר ..... אולי אני יותר מידי חשדנית או ההפך - תמימה מידי. לכן אני פונה אליכם להתיעצות מה עושים עכשיו. והסיפור:
רכשתי משהו , פתאום אחרי יום וחצי בערך אני רואה בפייפל שהמוכר זיכה אותי וצירף מכתב - מכאן זה תקציר דבריו : " הייתה לי בעיה עם החשבון PP שלי, זיכיתי אותך בסכום הקניה ואני מבקש ממך לשלם לי שוב אך לחשבון אחר כדי שנוכל להשלים את העסקה." צורפה כמובן אינוויס (חשבונית מס שכללה תיאור פריט שרכשתי). כאמור , לא נתקלתי בכזה דבר קודם, מאד רציתי את מה שרכשתי ולכן שילמתי לו שוב. אחרי יומיים המוכר שלח לי את מספר המעקב של המשלוח. בדקתי באתר חברת הדואר של המדינה ממנו נשלח המוצר והוא אכן נשלח (אליי? אהממ, מקווה שכן....).
מה שקרה זה שבחשבון שלי בEBAY המוצר בהתחלה הופיע ככזה שיש לשלם ואתמול קבלתי מסר מEBAY עם בקשה להתיחס (TAKE ACTION) כי זוכיתי על המוצר על ידי המוכר...... כאן התחלתי לחשוד ( לא יודעת האם בצדק, אתם תגידו) - או שהמוכר פשוט קמצן ורוצה להתחמק מתשלום המסים של EBAY לכן ביטל את המכירה אבל שלח לי את המוצר , או שהמוכר בכלל נוכל ואני לא אראה את מה שרכשתי - אבל יש חשבונית בPP בה רשום הכל. זה יכול לעזור לי לפחות לראות את הכסף חזרה?
או שאני טועה והמוכר פשוט בתום לב לא עדכן מצב המכירה ולא הסדיר את העיניינים שלו עם EBAY? מוכר הזה (בחשבון הזה לפחות) מכר בקושי תריסר מוצרים - אולי זה חוסר נסיון ולא נוכלות?
והשאלה הראשית אליכם:
מה נכון לעשות? ליצור קשר עם EBAY ,להתחיס למסר שלהם ולפרט את כל הסיפור הזה לפני שהתיק ייסגר (ונתנו לי ממש מעט זמן לזה) או שלחכות ולראות האם מוצר מגיע וזהו? כי אני לא עשיתי כל עברה נגד EBAY, סמכתי על מוכר שהוא יעשה את הכל (כנראה טעיתי).
אודה לכל מי שייתן תשובה מפורטת לשאלתי! אשמח ללמוד כדי שלא לחזור על טעויות בעתיד!