חוויות DHL - שומר נפשו ירחק!
משתף אתכם בחוויות האנטי-שירות שלו זכיתי ב-DHL.
לפני מספר חודשים החלטתי שמספיק לי עם כל האיחורים והפאשלות של EMS בדואר ישראל,
ובמיוחד לאחר שבאמזון קיבלתי התראות על כך שאני לא עומד בהתחייבויות הזמנים.
פניתי לכל חברות השילוח, ו-DHL נתנה לי את המחיר הטוב ביותר (ההפרש היה של כמה גרושים, לא משמעותי).
השירות היה מעולה בשלב קבלת הצעות המחיר, אבל ברגע שחתמתי, התהפך.
לאחר המשלוח הראשון ביקשתי לראות תמחור, על מנת לוודא שמה שאני משלם זה מה שציפיתי.
משכו אותי במשך 3 שבועות, וכשסוף סוף קיבלתי חשבונית, התברר שחייבו אותי בגין 16$ נוספים למשלוח בשל טעות שעשיתי במילוי הטפסים,
כאשר סימנתי את הביטוח של המוצרים, מה שחשבתי שכלול במחיר.
כמובן שלא קיבלתי שום זיכוי, ולו באופן חלקי. נכון, מדובר בטעות שלי, אך אם היו שולחים לי חיוב או ממחיר לחיוב בזמן, הייתי מבטל מייד.
כשביקשתי לדעת אילו מוצרים יעצרו במכס האמריקאי, אמרו לי שהם לא יכולים לדעת,
כאילו שזה לא תחום העיסוק שלהם.
לא הרגשתי שום איכפתיות מצידם לעניין זה ושום ניסיון לסייע.
מספר מוצרים אכן חוייבו במכס בארה"ב, ועל חלקם הקונים סירבו לשלם, והם הוחזרו לארץ.
התבקשתי לשלם כ-300 ש"ח על כל חבילה כזו.
לא הסכמתי לשלם מבלי לדעת על מה אני משלם.
בהתחלה אמרו לי שזה מכס בארץ - אבל אני הוצאתי רשומון ולא אמור להיות מכס,
אח"כ אמרו שזה מכס בארה"ב, בסוף התברר שזה בכלל בגין בעמילות מכס של אנשי DHL.
באחת החבילות, הגיע השליח להחזיר וביקש שאחתום על התשלום, וזאת לפני שקיבלתי פירוט על מהות התשלום.
הודעתי שאני לא משלם מבלי לדעת על מה, ואז הגדירו את החבילה כלא נדרשת ע"י הבעלים - מועבר להשמדה.
כמובן שלא סיפרו לי על זה, רק אחרי שבועיים כשניסיתי לברר מה קורה נאמר לי שאני ביקשתי לנטוש את החבילה (ערכה - 400$).
כשכבר קיבלתי אותה, האריזה היתה שבורה לגמרי. ניסיתי לקבל פיצוי דרך הביטוח שעשיתי בטעות, אבל,
סופרייז סופרייז - אמרו לי שלא ארזתי כראוי ולכן אני לא זכאי לביטוח.
לכל אורך הקשר הקצר שהיה לי איתם, זכיתי לשירות מתחת לכל ביקורת.
תשובות התאחרו, חוסר תשומת לב וחוסר רצון לעזור.
אני יודע שיש אחרים שחווים את השירות אחרת, אני, בכל מקרה, לעולם לא אחזור לעבוד איתם!!!
משתף אתכם בחוויות האנטי-שירות שלו זכיתי ב-DHL.
לפני מספר חודשים החלטתי שמספיק לי עם כל האיחורים והפאשלות של EMS בדואר ישראל,
ובמיוחד לאחר שבאמזון קיבלתי התראות על כך שאני לא עומד בהתחייבויות הזמנים.
פניתי לכל חברות השילוח, ו-DHL נתנה לי את המחיר הטוב ביותר (ההפרש היה של כמה גרושים, לא משמעותי).
השירות היה מעולה בשלב קבלת הצעות המחיר, אבל ברגע שחתמתי, התהפך.
לאחר המשלוח הראשון ביקשתי לראות תמחור, על מנת לוודא שמה שאני משלם זה מה שציפיתי.
משכו אותי במשך 3 שבועות, וכשסוף סוף קיבלתי חשבונית, התברר שחייבו אותי בגין 16$ נוספים למשלוח בשל טעות שעשיתי במילוי הטפסים,
כאשר סימנתי את הביטוח של המוצרים, מה שחשבתי שכלול במחיר.
כמובן שלא קיבלתי שום זיכוי, ולו באופן חלקי. נכון, מדובר בטעות שלי, אך אם היו שולחים לי חיוב או ממחיר לחיוב בזמן, הייתי מבטל מייד.
כשביקשתי לדעת אילו מוצרים יעצרו במכס האמריקאי, אמרו לי שהם לא יכולים לדעת,
כאילו שזה לא תחום העיסוק שלהם.
לא הרגשתי שום איכפתיות מצידם לעניין זה ושום ניסיון לסייע.
מספר מוצרים אכן חוייבו במכס בארה"ב, ועל חלקם הקונים סירבו לשלם, והם הוחזרו לארץ.
התבקשתי לשלם כ-300 ש"ח על כל חבילה כזו.
לא הסכמתי לשלם מבלי לדעת על מה אני משלם.
בהתחלה אמרו לי שזה מכס בארץ - אבל אני הוצאתי רשומון ולא אמור להיות מכס,
אח"כ אמרו שזה מכס בארה"ב, בסוף התברר שזה בכלל בגין בעמילות מכס של אנשי DHL.
באחת החבילות, הגיע השליח להחזיר וביקש שאחתום על התשלום, וזאת לפני שקיבלתי פירוט על מהות התשלום.
הודעתי שאני לא משלם מבלי לדעת על מה, ואז הגדירו את החבילה כלא נדרשת ע"י הבעלים - מועבר להשמדה.
כמובן שלא סיפרו לי על זה, רק אחרי שבועיים כשניסיתי לברר מה קורה נאמר לי שאני ביקשתי לנטוש את החבילה (ערכה - 400$).
כשכבר קיבלתי אותה, האריזה היתה שבורה לגמרי. ניסיתי לקבל פיצוי דרך הביטוח שעשיתי בטעות, אבל,
סופרייז סופרייז - אמרו לי שלא ארזתי כראוי ולכן אני לא זכאי לביטוח.
לכל אורך הקשר הקצר שהיה לי איתם, זכיתי לשירות מתחת לכל ביקורת.
תשובות התאחרו, חוסר תשומת לב וחוסר רצון לעזור.
אני יודע שיש אחרים שחווים את השירות אחרת, אני, בכל מקרה, לעולם לא אחזור לעבוד איתם!!!