חוויות DHL - שומר נפשו ירחק!

myselfmei

New member
חוויות DHL - שומר נפשו ירחק!

משתף אתכם בחוויות האנטי-שירות שלו זכיתי ב-DHL.
לפני מספר חודשים החלטתי שמספיק לי עם כל האיחורים והפאשלות של EMS בדואר ישראל,
ובמיוחד לאחר שבאמזון קיבלתי התראות על כך שאני לא עומד בהתחייבויות הזמנים.
פניתי לכל חברות השילוח, ו-DHL נתנה לי את המחיר הטוב ביותר (ההפרש היה של כמה גרושים, לא משמעותי).
השירות היה מעולה בשלב קבלת הצעות המחיר, אבל ברגע שחתמתי, התהפך.

לאחר המשלוח הראשון ביקשתי לראות תמחור, על מנת לוודא שמה שאני משלם זה מה שציפיתי.
משכו אותי במשך 3 שבועות, וכשסוף סוף קיבלתי חשבונית, התברר שחייבו אותי בגין 16$ נוספים למשלוח בשל טעות שעשיתי במילוי הטפסים,
כאשר סימנתי את הביטוח של המוצרים, מה שחשבתי שכלול במחיר.
כמובן שלא קיבלתי שום זיכוי, ולו באופן חלקי. נכון, מדובר בטעות שלי, אך אם היו שולחים לי חיוב או ממחיר לחיוב בזמן, הייתי מבטל מייד.

כשביקשתי לדעת אילו מוצרים יעצרו במכס האמריקאי, אמרו לי שהם לא יכולים לדעת,
כאילו שזה לא תחום העיסוק שלהם.
לא הרגשתי שום איכפתיות מצידם לעניין זה ושום ניסיון לסייע.

מספר מוצרים אכן חוייבו במכס בארה"ב, ועל חלקם הקונים סירבו לשלם, והם הוחזרו לארץ.
התבקשתי לשלם כ-300 ש"ח על כל חבילה כזו.
לא הסכמתי לשלם מבלי לדעת על מה אני משלם.
בהתחלה אמרו לי שזה מכס בארץ - אבל אני הוצאתי רשומון ולא אמור להיות מכס,
אח"כ אמרו שזה מכס בארה"ב, בסוף התברר שזה בכלל בגין בעמילות מכס של אנשי DHL.
באחת החבילות, הגיע השליח להחזיר וביקש שאחתום על התשלום, וזאת לפני שקיבלתי פירוט על מהות התשלום.
הודעתי שאני לא משלם מבלי לדעת על מה, ואז הגדירו את החבילה כלא נדרשת ע"י הבעלים - מועבר להשמדה.
כמובן שלא סיפרו לי על זה, רק אחרי שבועיים כשניסיתי לברר מה קורה נאמר לי שאני ביקשתי לנטוש את החבילה (ערכה - 400$).
כשכבר קיבלתי אותה, האריזה היתה שבורה לגמרי. ניסיתי לקבל פיצוי דרך הביטוח שעשיתי בטעות, אבל,
סופרייז סופרייז - אמרו לי שלא ארזתי כראוי ולכן אני לא זכאי לביטוח.

לכל אורך הקשר הקצר שהיה לי איתם, זכיתי לשירות מתחת לכל ביקורת.
תשובות התאחרו, חוסר תשומת לב וחוסר רצון לעזור.

אני יודע שיש אחרים שחווים את השירות אחרת, אני, בכל מקרה, לעולם לא אחזור לעבוד איתם!!!
 

alex155

New member
הסיפור שלך מאוד רחוק ליחסי העבודה שלי איתם

אני שולח איתם את כל האקספרסים שלי לארה"ב, כנראה יש ביננו שונות באופי המוצרים הנמכרים. אני שולח דברים שנעים במחירים של 50$ ומעלה, כשיש משלוחים שהיו גם 1000-2000$ אם כי מעטים.

מעולם לא נתקלתי במכס בארה"ב (למעט מקרה אחד שתיכף אני אתאר), כנ"ל גם עמילות מכס של DHL או מחיר שלא סוכם.

הם עומדים במחירון שקבעתי איתם על האגורה, מוציאים רשימון ייצוא ב-2 דולר על כל משלוח שזה מה שסוכם, במידה ויש בעיות ביעד (והיו לי לא מעט מקרים כאלה בעיקר לאנגליה) אז התחנה בישראל יוצרת איתי קשר באופן מאוד ידידותי ואני מחבר אותם לקונה והחבילה נמסרת.

עד היום היו לי 0 פדיחות איתם ללא מענה. פדיחות היו. הייתה חבילה של 25 ק"ג בשווי 2000$ שהמכס האמריקאי סרב לשחרר בהיעדר תעודת מקור. DHL שכחו לפנות אלי ולבקש את המסמך ואז החבילה הוחזרה לישראל. כמובן שהמשלוח הזה עלה לי משהו כמו 800 ש"ח והייתי מאוד מאוכזב. שלחתי מייל בתיבת הפניות וקיבלתי שיחת טלפון באותו היום מ-DHL ישראל. לקחו אחריות ונתנו לי אפשרות לשלוח את הקופסא שוב ללא תשלום עם עוד פיצוי קטן.

בקיצור, החוויה שלי הפוכה לשלך, ואולי דווקא משום כך חשוב שאני אכתוב גם את החוויה שלי איתם.

אגב, נשמע שבמקרה שאתה מתאר באמת שווה לך לחזור מהר ל-EMS, כדי שהיציבות והשקט יחזרו... אבל תבדוק אם יש משהו שאתה יכול לעשות כדי להבין מה קרה איתך ב-DHL, כי אני מתקשה לקבל שיש לנו חוויות כל כך שונות עם אותה חברת שילוח ולאותו היעד, יהיו ההבדלים בטובין הנשלחים אשר יהיו.
 

myselfmei

New member
חוויות שונות...

אני יודע שאתה מאוד מרוצה מהקשר איתם.
מבחינת המחיר, המחירים שלנו מאוד דומים.
אני שלחתי כחמש חבילות ביום, 6 ימים בשבוע.

כשהרגשתי שהישרות שאני מקבל מאשת הקשר שלי, ביקשתי להפגש איתה ועם הממונה עליה,
וממנו לא קיבלתי שום תשובה שונה.
הקש ששבר את גב הגמל זו החבילה שטענו שנטשתי, הביאו לי אותה שבורה, וסירבו לממש את הביטוח בטענות שווא.

לא יודע ממה נובעים ההבדלים בחוויות השירות,
אבל מאחל לך מכל הלב שתמשיך להיות שבע רצון.

לאלו שבודקים שירותים דומים חשוב לדעת שחוויות השירות שונות,
וכדאי לפקוח עיניים.
 
משלוח בחברות אקספרס

מש לוחים הנשלחים במערכת אקספרס פרטית שונה ממערכות דואר בינלאומיות כמו ems
בזמן שדואר לא משחרר טובין בחול אלא מעביר טובין לעמיל מכס של הקונה שילוח
בחברות אקספרס משחררות בעצמם את המשלוחים ומחייבים את הנמען במכס ועמלת שחרור ואחסנה ,חברות ה אקספרס לא יודעות להגיד לך במדויק מהו סכום המכס שיגבה מהלקוח שלך ולכן הם צודקים
שלח עם ems תקבל שרות מזעזע בישראל אין שרות לקוחות ואין להם כל אחריות מכוון שזה עובר לצד ג בארהב או באירופה לשחרור הטובין מתי טוב לשלוח עם ems שהערך הוא נמוך מאוד כמו ניירת וזמני המסירה שתרצה הם ארוכים נגיד שבוע 10 ימים זה יגיע
 
למעלה