QARA YANVAR או ינואר השחור כך מכונה הלילה ןהבקר

moshe4474

New member
QARA YANVAR או ינואר השחור כך מכונה הלילה ןהבקר

שבין ה19ל20 בינואר 1990 שבו טבחו כוחות רוסים ששהו באזרביג"אן באזרחים שהפגינו בעד עצמאות לאזרביג"אן. הטבח הזה שהתרחש בבירה בקו, הוא תעודת עניות לכוחות רוסים חסרי רחמים, וגילה את פרצופה האמיתית של רוסיה בכל הקשור לזכויות מינימליות של אזרחים. באותו ארוע נרצחו 157 בני אדם, ניפצעו 700, ורבים נעצרו ולאחר מכן נעלמ.ו כמובן שמדובר בטבח ללא הבחנה. בכדי שהדבר לא יתפרסם בעולם, הם היתקיפו את תחנת הטלוויזיה הממלכתית של אזרביג"אן, והפסיקו את זרם החשמל לעיר, כמובן שהאזרביג"אנים במדינה וברחבי העולם מציינים את היום הזה מדי שנה.[URL]https://www.youtube.com/watch?v=cLpsn8YPYZg[/URL]
 

טליה ג

New member
האכזריות של הרוסים כלפי מתנגדי השלטון ידועה

האזרים סבלו קשה מנחת זרועם של הרוסים, ועדיין ההשפעה הרוסית שם חזקה, גם 26 שנה אחרי שקיבלה את עצמאותה, אולי בשל תלות כלכלית בין שתי המדינות.
 

moshe4474

New member
זה שהרוסים הם אכזרים כלפי עמים שהם שלטו בהם

זה דבר ידוע. הם לימדו את העמים ששלטו בהם מה היא דיקטטורה, כניראה שעצמאות היתה להם דבר חשוב, יותר מרווחה שהיתה בימי שלטון הרוסים, היתה יותר עבודה, היו יותר מפעלים, שלטון החסות של האזרביג"אנים לא הטיב עם העם הזה, הוא שלח הרבה אנשים לכלא, על דברים פעוטים, ולהרבה שנים, על עברות פליליות קטנות, כך שהיתה להם יותר תקווה, שכמובן התבדתה במקרה של אזרביג"אן. הרוסים ניצלו את אוצרות הטבע של המדינה, אבל הקמת אזרביג"אן החדשה נתקלה בהרבה דם יזע ודמעות, ומלחמות פנימיות, עם כל זה הם מאד כועסים על הרוסים בנוגע לטבח שביצעו. ללא שום יחס להפגנה. סתם לירות על אנשים ללא הבחנה. זה קצת יותר מדי. והשנה במיוחד הם היביעו את מחאתם בפייסבוק.
 
למעלה