דיווח משכונת Fener הקיצונית ביותר באיסטנבול

טליה ג

New member
דיווח משכונת Fener הקיצונית ביותר באיסטנבול

"שואה? זה שקר ישראלי": דיווח מלב האסלאם הקנאי של איסטנבול
הפיגוע הקטלני בשדה התעופה אטאטורק השבוע, ליבה מחדש את השנאה ברחובות טורקיה. שליחנו לאיסטנבול, משה שטיינמץ, ביקר בשכונה הכי קיצונית בעיר ושוחח עם המקומיים על החששות, האיבה ומה הם באמת חושבים על ישראל והמערב: "האנשים כאן תומכים בדאעש ושמחים על הפיגוע"

http://news.walla.co.il/item/2975082

כתבה מעניינת אבל מפחידה ביותר. מומלץ גם לצפות בווידיאו.

שכונת Fener ממוקמת בעיר העתיקה, ממערב לשכונת Fatih האדוקה אף היא. במפה המצורפת ניתן לראות את המיקום שלה ביחס לארמון Topkapı, מסגד Sultanahmet והבזאר הגדול.

 

moshe4474

New member
ישנה עוד כתבה, של אלון כן דוד

על טורקיה של ארדואן, איך תומך של האסלם, עושה את כל הטעויות האפשריות ,ומביא אוכלוסית פליטים, ולא רק פליטים, לתוך טורקיה. לארדואן יש ליברליות מסוימת כלפי אנשים כאלו, אבל, מצד שני יש גם ארדואן אחר, שמחפש גם את המערב, מנסה גם לקיים קשרים טובים עם מדינות שאינן בהכרח מוסלמיות, כולל ישראל. ברחובות טורקיה אפשר לראות אנשים ותיירים בשלל צבעי האופנה, כניראה שלרקוד על הרבה חתונות, זה לא בדיוק הגלגל הצלה של טורקיה.[URL]http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1191162[/URL]
 

טליה ג

New member
זו הייתה סדרה מרתקת בת 4 כתבות

שעסקו בטורקיה, שאת כולן ניתן לראות באינטרנט ולכולן יש קישור בכתבה שצירפת.

השגיאה הגדולה של ארדואן בשנתיים האחרונות הייתה שיתוף הפעולה השקט שלו עם דאעש, במטרה למגר את הכורדים. מעבר לעובדה שהוא קבר את כל הסיכויים להגיע לשלום עם הכורדים, הוא הכניס לטורקיה קן צרעות מסוכן, ועכשיו טורקיה משלמת על כך מחיר כבד.
 

יאקוטה

New member
אני באמת לא מבינה את זה !! זה כאילו הפוך על הפוך!!

דאעש מבצע פשעים נגד האנושות על פי רוב במוסלמים. אותם פשעים ארדואן והקנאים המוסלמים בטורקיה מגנים בעזה. טורקיה היה מדינה חיונית על אף האיסלאם שלה. הצבא שומר על המדינה חילונית. מדוע שטורקיה תרצה להקצין את עצמה ? מה לגבי המסחר התעשייה הכלכלה והתיירות ?? טורקיה היה מודל לתרבות המקדם את כול אלה וחבל שהטורקים הורסים לעצמם.
 

טליה ג

New member
ההקצנה הדתית של טורקיה והתרחקותה מערכים דמוקרטיים

לא נגעו בשום צורה לתיירות ולא השפיעו על אופיה של טורקיה, כפי שהיא נתפסת בעיני התייר שמבקר בה. התיירים המשיכו לנהור לטורקיה, כל עוד הם לא הרגישו את השינויים על בשרם. המכה הגדולה לתיירות הגיעה בעקבות התרבות פיגועי הטרור הן מצד דאעש והן מצד המחתרת הכורדית. טורקיה עשתה טעות מרה, כשכרתה ברית שקטה עם דאעש, על מנת להילחם באוייב המשותף, הכורדים, ועכשיו כבר אין דרך חזרה. טורקיה תתקשה מאוד לחזור לעצמה, ויהיה צורך באמצעי אבטחה דרקוניים כדי להחזיר לתושבים ובעיקר לתיירים את תחושת הביטחון! אני מתגעגעת לטורקיה עד כאב, ובמרץ האחרון אפילו שקלתי לעשות שם נופשון קצר, אחרי שהשתכנעתי שארדואן כבר פסק להשתלח בישראל - אבל בדיוק למחרת היה הפיגוע במדרחוב איסטיקלאל, שבו נהרגו 3 ישראלים, והחלום שלי לחזור לטורקיה אחרי כמעט 8 שנים נגוז...
 
למעלה