הגעתי למסקנה שחיילים הם חרא של חברים

הגעתי למסקנה שחיילים הם חרא של חברים

כשהחייל בבסיס ויצטרך מישהי שתתמוך בו הוא יתקשר בלי הפסקה, יגיד כמה הוא מתגעגע וכבר רוצה לפגוש אותך. אבללללללל, כשהוא ייצא הביתה פתאום הוא יזרוק עלייך זין! פתאום יש לו תוכניות ואין לו זמן לפגוש אותך, ומה את רוצה, זה לא אשמתו. ופתאום הוא ישכח איך הוא אמר בטלפון שהוא מחכה כבר לצאת מהבסיס כדי לפגוש פאקינג אותך!!! פתאום לא משעמם לו והוא לא צריך למלא את הזמן בשיחות איתך ופתאום הוא לא צריך מישהי להתבכיין לה על הצבא!!!!! טוב, בטח יש גם חיילים אחרים. אבל אני הגעתי למסקנה הזו אחרי מעל שנה וחצי עם חייל חרא שכזה!!!!!
 
חחח ואי את כל כך צודקת!!

אין זה פשוט ככה, שהחיילים בצבא.. הם תמיד ימצאו את הזמן להתקשר ולמצוא אצלך כתף תומכת אבל שהם בבית.. מי את בכלל?! חח מכירה את הסיטואציה חוויתי את זה עם האקס וזה היה בלתי נסבל. מזדהה איתך, גם הוא היה אומר לי עד כמה הוא מחכה לצאת הביתה בשביל לראות אותי ואז הוא היה כל הזמן עם החברים... מה לעשות, בנים.. לפעמים חושבים כמו מטומטמים. הייתי אומרת לך לשבת ולדבר איתו,אבל לא נראה לי שזה כל כך יפתור משו. בכל מקרה,תנסי לפתוח את הנושא הזה ולהגיד לו מה שמפריע לך כי זה לא יכול להימשך ככה.
 
כי את זו שנותנת לו את התחושה שאת ברירת מחדל

ביום שחבר שלך יעשה לי דבר כזה, הוא יכול מבחינתי להמשיך לשיר סרנדות מהחלון עד שיגיע סוף העולם, שום דבר לא יעזור אל תתנו לאף גבר מטומטם לשים אתכן בעדיפות שניה!!!! כן, הוא אמור להיות עם חברים, וכן, אתן גם אמורות לפרגן לו על זה שהוא נהנה איתם, אבל זה לא אמור להיות משהו קבוע שהוא מבטל אותכן בשבילם, ושבטלפון הוא מספר סיפורי אלף לילה ולילה ובחמשוש זורק זין.
 
אז זהו ש...

נפרדנו והוא התחנן שנחזור וסיפר לי את כל סיפורי האלף לילה ולילה האלה בטלפון, וממש גרם לי לבכות מאושר ומאהבה מהדיבורים שלו והסכמתי שננסה שוב. אבל כשהוא חזר הביתה פתאום היו לו דברים חשובים יותר לעשות מאשר להיפגש או לדבר איתי. אז זה לא עבד וזה כנראה כבר לא יעבוד יותר לעולם. מטומטם!! נפרדנו בהרגשה כ"כ מגעילה בגלל זה....
 

god girl too

New member
מצטערת

אבל אם כבר ניסית ודיברתם על זה אז אולי זה הדבר הטוב לעשות, אני מאחלת לך בהצלחה ושתרגישי יותר טוב עדיף שתסיימו יפה...
 

ראסטפית

New member
אני חושבת שכדאי שתסיימו את זה פה.

למה שישים אותך בעדיפות שנייה? לא מגיע לך יחס כזה. אני אישית מתכננת עם חבר שלי את הסופ"ש ביחד שיש איזון בין הזמן שמוקדש אליי,לחברים ולמשפחה. אולי גם אתם תוכלו לעשות זאת..
 
למעלה