החבר החייל של אחותי הקטנה מתחיל איתי :)

החבר החייל של אחותי הקטנה מתחיל איתי :)

אני חדשה בפורום... קוראים לי לילך ויש לי בעיה מצחיקה... החבר החייל של אחותי מתחיל איתי כל הזמן..הוא חניך בקורס טיס ובטוח שהוא היהלום עם היהלום בקצה.. מלפרטט בלי הפסקה.. איך אתן הייתן מתנהגות בלי להרוס רכוש צבאי ?... דיבתרי על זה עם אחותי אבל היא טוענת שהוא פלרטטן - אני דואגת לה ולקשר הדי מוזר הזה..
 

TanTanIM

New member
תתעלמי

חד משמעית, אני בטוחה שאחות זה הרבה יותר חשוב מבן שמתחיל עם כל מה שזז... וגם לדעתי תציעי לאחותך לחשוב שוב על הקשר, לא נשמע קשר כזה חכם.
 

heilig

New member
מממ ...

קודם כל, עם אחותך משלימה עם זה, זה מוזר בעיניי... אני חושבת שמגיע לה משהו יותר טוב ממישהו שהנאמנות שלו נתונה בספק... ולגבייך, טוב ששיתפת את אחותך, אבל אין לך מה לעשות עכשיו... פשוט תנסי לנפנף אותו ולהתעלם מזה...
 
את מתכוונת " להטיס אותו " לכל הרוחות או אולי

לנפנף אותו באיזו אמירה עוקצנית.. האגו שלו יותר גדול ממנו..
 

heilig

New member
אז כן,

אם זה הדבר היחיד שיעבוד עליו, הטיסי
 

GrowingMadness

New member
רק שאלה אחת-

אפשר לדעת למה עשית סמיילי בסוף השאלה? כאילו, זה נראה לך מצחיק או משעשע שחבר שלך אחותך מתחיל איתך?
 

GrowingMadness

New member
לא משנה מה הוא ומי הוא.

כמו שנכתב לך למטה, גם אם זה היה הרמטכ"ל היה נאמר לך פה בדיוק אותו הדבר. תתעלמי ותספרי לאחותך. מפה אם זה לא מעניין אותה- בעיה שלה. רק תדאגי לא "לזרום" איתו או משהו. אלא אם כן את רוצה להיות עם אחותך ברוגז כל החיים בערך.
 

iratherdie

New member
חניכים בטייס לא יוצאים הבית בערך פעם אחת

בחודש? את מדברת כאילו הוא עומד לך מתחת לחלון כל יום
 
אם את רוצה לפתוח אישו ממש גדול עם אחותך

מצב לא נעים שתחשבי אם שווה לך וכו אז תזרמי איתו... אם לא אז את יודעת שאת אמורה לא לזרום איתו... חבל לפגוע באמון עם אחותך בגללו
 

גורסת

New member
איזה כייף לך!

נכון שציפית לתשובה כזו? אם לא,כדאי שתחשבי פעמיים מה עושים עם טיפוס שמפלרטט עם האחות של החברה.. הוא בסה"כ חניך טייס. גם לו היה הרמטכ"ל בכבודו , הייתי אומרת לך את אותו הדבר.
 

קתרזיס

New member
יש טיפוסים פלרטטנים

שאם שואלים אותם למה הם רומזים הם מתפלאים שבכלל עלה לך רעיון כזה בראש. הם לא רומזים לכלום, ומה את רוצה מהם? בקיצור תתעלמי כאילו את לא רואה את זה. רוב הסיכויים שאחותך תעיף אותו באיזשהו שלב. תנסי לשמור לעצמך את דיעותייך לגבי הבחור.
 

לילושה27

New member
תקרקעי אותו

בהנחה שמלבד אחיות אתן גם חברות, אז את חייבת לספר לאחותך שיש לה חבר בוגדני. הכנות אולי תפגע בה בהתחלה אבל בטווח הארוך היא תודה לך אין לאדם כזה שום מקום בחיים של מישהו שאת אוהבת. זה שהוא חניך בקורס טייס לא מקנה לו זכויות או הנחות מיוחדות אם את שואלת אותי זו רק שאלה של זמן עד שהוא יבגוד בה.
 

Beigelman

New member
זה שהוא חניך טייס

זה קשור בכלל לעניין? הוא בסך הכול ילד. ואם הוא יעבור את הקורס, הוא סך הכול ילד שלומד טוב ונותנים לו מכונה מגניבה, אבל ילד.
 
אני חושבת שהכי כדאי שפשוט אל תתייחסי אליו,

אני הייתי מציעה לך להגיד לאחותך שתתחיל לשים לב להתנהגות שלו כי אני נגיד לא הייתי רוצה שחבר שלי יתחיל עם כל מיני בחורות.. ושזה קצת חשוד שהוא ככה ובקשר אליו, אל תתייחסי אליו ותגידי לו שאת ממש לא בקטע שלו :)
 
למעלה