תגובות של אנשים?

BlackUnicorn

New member
תגובות של אנשים?

לסטודנטים מביניכם - הסתכלו אחורה (וגם היום זה בסדר) על התקופה שבה נרשמתם ללימודים. לאלו שמתכוונים ללמוד - תסתכלו על התקופה הנוכחית. האם נתקלתם בתגובות מוזרות / מעצבנות / מצחיקות של אנשים על הבחירה הלימודית שלכם? תשובות לדוגמא: "אבל אין בזה עבודה" / "אתה?! פסיכולוג?! השתגעת?!" / "במדינה שלנו עדיף לפתוח פיצוציה" / "אפשר לנגב עם התואר הזה את התחת..." שתפו אותנו :)
 
../images/Emo26.gif

פעם מישהו בגילי ששמע שאני הולך ללמוד לתואר אמר: "אין עבודה לתואר ראשון, ואנשים לומדים לתואר שני?".
 

lollapalooza

New member
סיפור חיי, בערך.

כל שיחה הולכת ככה: מישהו: "מה את לומדת?" אני: "קולנוע וטלוויזיה" מישהו: "באמת?
" (אפשר לחשוב, איזו בדיה סיפרתי...) אני: "כן" מישהו: "ומה תעשי עם זה אחר כך?/ יש בזה עבודה?" ואז זה מגיע לדיונים על זה שהמקצוע שלי חסר עתיד ובלה בלה בלה. (חוץ מסבתא שלי, ששמעה "קולנוע וטלוויזיה" ושאלה "את תהיי בטלוויזיה?")
 

roigr

New member
את עושה צחוק ? את זה את מטגלנת ???

אין כאן כלום ! (וזה לא ניסיון להוסיף עוד מלל כדי להגדיל את הטיגלון)
 

lollapalooza

New member
סבלנות, אולי עוד יהיה.

חוץ מזה, הנושא דווקא משעשע, ואנחנו זקוקים לטאגליינס
 

דיקלה21

New member
אווו תגובות...בחוג סיעוד בכלל...

יש המון תגובות,למשל, "אז...את הולכת לנגב לזקנים את התחת בצורה אקדמית?"...(בהתחשב בעובדה שהמטרה שלי היא מיילדות וגיניקולוגיה אז לא!!!!!!!!!!!) בכלל נחסוך מכם את השאר...רוב התגובות מכילות את המילים "תחת" "קקי" "זקנים"..כאילו זה הדבר היחיד שעולה לאותם אנשים בראש כשהם שומעים את המילה "אחות"..זה עצוב פשוט. ועוד שלל הגיגים גאוניים של אנשים כאלה שלא מבינים מהחיים..בעבודה הקודמת שלי עבדו איתי כמה כאלה, שזה ממש היה מצחיק בהתחשב בעובדה שהם בני 30 פלוס,בקושי אוחזים ב 10 שנות לימוד, וסוחבים קרטונים למחייתם או לחלופין פרחות מזדקנות שמקלידות כל היום מספרי פוליסות ביטוח... (עבדתי בארכיון). אהמממ מעניין...האמת שזה לא הרגיז אותי, להיפך זה היה מצחיק...או לחלופין עצוב.עצוב לי עליהם..באיזשהו שלב קלטתי שזו סתם קנאה של אנשים שלא מתקדמים בחיים. אבל קיבלתי גם הרבה הרבה יותר תגובות חיוביות,והמון פרגון מאנשים, שזה נחמד. סה"כ בשורה התחתונה, זה מה שבחרת, מה שאתה שלם איתו, ואף אחד לא יכול לבאס...
 

yotamstei

New member
אני נרשמתי ללימודי היסטוריה

וכבר נמאס לי לענות על "אבל מה תעשה עם זה??" אז אני פשוט אומר שאני אהיה חכם, ואז נשים עשירות ירצו להתחתן איתי...
 

שי גנדל

New member
גאוגרפיה ../images/Emo9.gif

אני כבר לא מדבר על אלה ששואלים "ומה תעשה עם זה". אבל לא מעט אנשים ששמעו שאני לומד ג"ג התעניינו- "אז מה, תהיה מורה אחר כך?". צודקים, זו האופציה היחידה
המורה שלי לג"ג בתיכון היה טיפוס שרוט קלות (רק אז המושג שרוט טרם נולד), וכשפגשתי אותו פעם במקרה והוא שאל מה אני לומד, ועניתי לו שגאוגרפיה, המסכן כמעט התעלף
 

לינה18

New member
אני הלכתי ללמוד אנגלית

וכל מי ששאל ישר שאל בלי לחכות: אז תהיי מורה לאנגלית? אז אני מודיעה לכולם שלא! ואני דווקא לא מיתחרטת ומאוד נהנית וזה מאוד חשוב. וחברות שלי בסדר, לא יורדות עליי בגלל זה.
 

resonance

New member
לא קיבלת כל מני כאלה על נסיעה לאמריקה או משהו

? אני מקבל את זה כל הזמן את זה ו- "תפסיק לדבר אנגלית, אנחנו בישראל". מדובר בכזו צרות אופקים - עד כדי כך שאותם אנשים לא מודעים בכלל למה המשמעות של "צרות אופקים".
 
אכן

אני חושבת שבחרתי בשני החוגים שמזכים אותי בהכי הרבה שאלות "מה עושים עם זה אח"כ?..."- המחלקה הווקאלית בביה"ס למוסיקה, ו... ספרות עברית.
 
למעלה