מעבר לאוניברסיטת תל אביב

henrytro

New member
מעבר לאוניברסיטת תל אביב

ערב טוב,
אני סטודנט לסוציולוגיה וחינוך באוניברסיטה העברית, שנה א'.
אני רוצה לעבור לאוניברסיטת תל אביב.
אני ממש דואג שאני אצטרך להשלים הרבה קורסים ודברין למיניהם, וכתוצאה מכך שלא יתארך לי ל4 שנים של לימודים.
הסתכלתי בתואר של חינוך, ואני רואה שיש לי המון מקורסים, מכיוון שאני משלב עם סוציולוגיה וגם מלימודים נוכחיים באוניברסיטה העברית. יש לי 22 ש"ס של קורסים שיש לי פטור מהם.
בחינוך הבנתי שאני צריך לעשות 56 ש"ס. אז מה זה אומר בעצם? שאני אצטרך לעשות רק 34 ש"ס בחינוך? במשך השנתיים הבאות? או זה שאני פטור מקורסים אלו, אני בעצם צריך לקחת קורסים אחרים? אשמח לעזרתכםץ זה ננש חשוב לי. אני דואג ממש. אני מאוד רוצה לעבור, אבל זה מרתיע אותי אמוד, כל ההשלמות של הקורסים וכו...
ל הקורסים שאני מקבל עליהם פטור הם קורסי חובה בחינוך, אבל עוד פעםף השאלה היא אםמזה אומר שאני אצטרך לעות פחות קורסים במסגרת התואר שלי בחינוך, או שבמקום קורסים אלו אני אעשה קורסי בחירה אחרים.
הבנתי שאפשר לקבל זיכוי על הקורסים האלה, בתנאי שהקורסים האלו אינם נכללים במניין השעות של הקורס. מה ז"א שהם נכליים, שהם חלק מהש"ס שלי בסוציולוגיה? אם כן, זה בעייתי בשבילי, כי ככה אני אצטרך להמיר את הקורסים האלו לא? יש לי קורסים כאלו.

תודה!!!
 

henrytro

New member
זיכוי קורס

זיכוי - תלמידים יקבלו פטור מקורס, בתנאי שהקורס אינו נכלל במניין השעות לתואר בחוג הלימודים האחר. במקרה זה התלמידים יקבלו זיכוי ממכסת השעות בהתאם למספר שעות הלימוד של הקורס בבית ספר לחינוך.
מה זה אומר בעצם?
שבדיוק אותו קורס שאני לומד בחינוך אינו נכלל בשעות או שהקורס ההוא שקיבלתי בזכותו פטור אינו נכלל בשעות.
 
למעלה