שרשור לגבי הטבות סטודנטים

sowhatt

New member
שרשור לגבי הטבות סטודנטים

אם זה בסדר מבחינת הפורום...? בתור מי שהולך להיות סטודנט חדש השנה..., יהיה נחמד אם סטודנטים ותיקים יותר, ישרשרו הטבות שונות להודעה... כגון: הנחה בקרביץ, כרטיסיות או חופשי-חודשי במחיר מוזל לסטודנטים, או סטודן, חניות וכו' וכו'. יהיה נחמד לדעת, בתור הצעירים החדשים, מה נוכל לקבל בתור סטודנטים... :))
 
הטבות לסטודנטים באונ' ת"א

וואי, יש הרבה. הרבה מאוד. אשתדל לעשות את זה מעניין ומקיף ככל הניתן, אבל בטח אשכח משהו...
חיילי מילואים: סטודנטים המשרתים בשירות מילואים מעל לשבועיים רצופים זכאים לקבל 50 שקלים בתווי קנייה לרשתות המובילות (בדלפק אגודת הסטודנטים) וזכאים להורדת חומרים לימודיים בחינם מאתר "פרופסור", כנגד הצגת אישור מילואים. דקנאט הסטודנטים מעניק לסטודנט ששירת במילואים והפסיד למעלה מ- 15 שעות לימוד - תלושי צילום (6 לכל שעת לימוד).
סטודנטיות בהיריון: החל מהחודש התשיעי להיריון, מקבלות תווי חניה. לאחר הלידה, סטודנטיות יוכלו לקבל כרטיסי צילום לתקופה שבה הן נעדרו מהלימודים.
ייעוץ לסטודנטים: רואה החשבון של אגודת הסטודנטים מעניק לסטודנטים ייעוץ פיננסי במגוון נושאים כלכליים. כמו כן, ניתן לקבל ייעוץ משפטי-כללי (למשל, זכויות סטודנטים-עובדים, הכנת תביעות, חוזה שכירות וכו') מעו"ד. סנגורית הסטודנטים מעניקה ייעוץ בנושאים הנוגעים לקונפליקטים שבין הסטודנטים לרשויות האוניברסיטה ומייצגת סטודנטים העומדים בפני דין משמעתי של האוניברסיטה. ניתן לתאם פגישה עימם במזכירות של האגודה. בנוסף, יש את מרכז היזמות של האוניברסיטה שמייעץ לסטודנטים בתחום היזמות העסקית.
סטודנטים עולים: זכאים להשאלת מילונים (דרך המחלקה לעניינים אקדמיים).
סטודנטים המתקשים בחומר הלימוד: הסטודנטים זכאים לשיעורים פרטיים ע"י מורים מקצועיים בתחומם (60 ש"ח לשעה ע"י מורה בסטטוס תואר ראשון, 70 ש"ח ע"י מורה בסטטוס תואר שני, 80 ש"ח ע"י מורה בסטטוס תואר שלישי). כמו כן, יחידת הקורסים (Xtraסטודנט) מארגנת קורסי עזר מוזלים במגוון נושאים, ע"פ בקשות הסטודנטים.
צילומים: כעיקרון, צילומים ברחבי הקמפוס עולים 18 אגורות והדפסות עולות 23 אגורות. ניתן לרכוש כרטיס צילום, שמקנה הנחה של 2 אגורות לכל צילום והדפסה. זאת הנחה משמעותית, במצטבר. הטענת הכרטיס נעשית במכונות מיוחדות הפזורות בספריות. לאותה ההנחה זכאים גם מי שמשלמים על הצילומים/הדפסות באמצעות כרטיס האשראי studentcard. סטודנטים חרוצים במיוחד, שנוהגים לשכפל ולהדפיס בכמויות גדולות, יוכלו לחסוך בעלויות באמצעות מרכז הצילומים של האגודה, שמופעל בקומת הכניסה של בניין דה-בוטון (סמוך לשער 8), שם המחירים נעים מ- 10 אגורות לצילום, דרך 12 אגורות להדפסת לייזר ש/ל ועד 1.8 ש"ח להדפסה צבעונית איכותית. מותנה ברכישת כרטיס נטען בעלות של 5 ש"ח.
תחבורה: בכנס פתיחת השנה (ובכנס פתיחת הסמסטר השני) ישנן הגרלות לקבלת מאות תווי חניה חינם בקמפוס, לאורך שנת הלימודים. אפשר גם לרכוש מנויים מוזלים לחניות מסביב לקמפוס. מחירי חניונים מסביב לקמפוס: חניונים על בסיס שעה - שמחירם בין 3-4.5 ש"ח לשעה (מקסימום 18 ש"ח ליום): חניון המרכז למרשם, חניון מרכז הסטודנטים, חניון מדעי החברה, חניון סמולראש. חניה בתשלום מוזל על בסיס שעות - ניתן לרכוש כרטיסיות מוזלות לחניונים מסביב לקמפוס בדלפק אגודת הסטודנטים שבבניין מיטשל. כל פנקס מכיל 15 כניסות. חניון הגן הבוטני - 120 ש"ח. חניון לימודי חוץ - 135 ש"ח. חניון רפואת שיניים - 100 ש"ח. חניון ג'ורג' וייס / המגנט - 110 ש"ח. חניון דרום - 45 ש"ח. חניון סמולראש - 100 ש"ח (10 כניסות). בנוסף, ניתן לרכוש כרטיס אלקטרוני לחניון סמולארש במחיר 2.5 ש"ח לשעה / 10 ש"ח ליום שלם. חוץ מזה, אפשר לרכוש (בדלפק האגודה) את כרטיס "דלק דיסקאונט" שמעניק הנחה של 30 אגורות לליטר דלק.
אופניים: בעלי אופניים יכולים להתקלח במקלחת ייעודית עבורם שנמצאת סמוך למרכז הספורט...
תחבורה ציבורית: הגעה ברכבת - לפני שנתיים אגודת הסטודנטים הגיע להסדר ה"אגודן" עם חברת 'דן' ועיריית ת"א. היום, כל סטודנט במהלך שנת הלימודים יכול ליהנות מנסיעה חינמית ממסוף רכבת 'האוניברסיטה' עד לשער האוניברסיטה וחזרה בקווים 7,27,49,45. אוטובוסים - ניתן ורצוי לרכוש כרטיס "סטודן" ביריד פתיחת השנה של אגודת הסטודנטים. ה"סטודן" הוא כרטיס אוטובוס חופשי-שנתי המקנה 50% הנחה בכל קווי האוטובוס של דן. את הכרטיס הביאו לעולם חברי 'הדור החדש' לפני כ-3 שנים לאחר מגעים שניהלה האגודה עם משרד התחבורה וחברת 'דן'. ההסדר הורחב לפני שנתיים וכיום ניתן לרכוש גם כרטיס 'חופשי סמסטריאלי' ו'חופשי שנתי' של 'אגד'.
ספרות זולה: לאגודת הסטודנטים יש שתי חנויות ספרים, הנמצאות בבניין קיקואין (בכניסה החיצונית לאוניברסיטה) ובבניין וולפסון להנדסה, סטודנטים יכולים לשאול באמצעותן ספרי לימוד תמורת תשלום סמלי. כמו כן, ניתן לרכוש מקראות המרכזות את חומר הקריאה הנדרש במרבית הקורסים, חוברות המרכזות בחינות ופתרונות בקורסים שונים ולקבל שירותי הדפסה בצבע.
מזון: כמעט בכל הקפיטריות, ישנם סלי מוצרים שמחיריהם מפוקחים. אפשר לרכוש (בדלפק האגודה) תלושים לארוחות מוזלות. למשל, ב"חומוס חומוס" שבקפיטריה למשפטים תוכלו לנגב חומוס עם שתי פיתות, חמוצים ולימונדה טריה וטבעית ב- 20 ש"ח בלבד. בקפיטריית "נפתלי" (מדעי החברה), תוכלו לשבוע מארוחה הכוללת מנה עיקרית, שתי תוספות ומרק או סלט ב- 22 ש"ח או לקנות כרטיסיה הכוללת 11 ארוחות במחיר של 10 (200 ש"ח), כרטיסייה נוספת, עבור קפיטריית "ווב" (לימודי שפות), אפשר לקנות ב- 230 ש"ח ל- 12 ארוחות שכוללות מנה עיקרית (בשרית או סבארו), תוספות ולחם או ב- 270 ש"ח ל- 12 ארוחות עם שתייה, במשפטים (צמחוני) ו"בשר ורוח" בעבודה סוציאלית תוכלו ליהנות מארוחה הכוללת מנה עיקרית, שתי תוספות, סלט או מרק ושתייה קלה ב- 25 ש"ח בלבד! חוץ מזה, קפה greg (בית הקפה שנמצא סמוך לכיכר אנטין, בכניסה לאוניברסיטה) מציע תפריט מיוחד במחירים מוזלים לסטודנטים.
כושר: בשיתוף עם אגודת הסטודנטים, מרכז הספורט של אוניברסיטת תל-אביב מציע לסטודנטים חברי אגודה מנוי למרכז הספורט (הכולל בריכות, חוגי ספורט, חדר כושר, מגרשים וכו'), במחיר של כ-120 שקלים לחודש.
מבצעים והנחות: בדלפק האגודה ניתן לרכוש תווי קניה (תו הזהב ורב-תו) בהנחה של 13.5%-15%, שוברי הנחה (החל ממשקפי ראיה ב- 120 ש"ח, דרך מחסניות דיו במחירים מוזלים וכרטיסים לספא וצימרים וכלה בכרטיסים להופעות), שליחה וקבלה של פקסים ועוד. לפרטים נוספים על דלפק האגודה. מקווה שלא שכחתי כלום, נועם
 

abcde111

New member
בנוגע לסעיף "תחבורה ציבורית"

הקווים שציינת- האם הנסיעה בהן היא חינם רק מהרכבת או מכל נקודה אחרת? מה לגבי הנחות לנסיעה ברכבות?
 
אגודן

ב"אגודן" ניתן לנסוע מהרכבת לתחנות האוטובוס הצמודות לאוניברסיטה ומתחנות אלו לרכבת, בחזרה. בנוגע לרכבות - היה ברור שאשכח משהו...
אכן בחלק מקווי הרכבות יש הנחות מסוימות לסטודנטים (באשר הם, בלי קשר לעובדת היותם סטודנטים בת"א), הנחות קטנות מדי אם תשאלו אותי, באופן אישי. למשל, נסיעה מראשון לציון לראש העין תעלה לסטודנט 1.5 ש"ח פחות מנסיעה של אזרח אחר. נסיעה מנהריה לתל-אביב תזכה סטודנט בהנחה של 4 ש"ח ביחס לנסיעה של אזרח אחר. סטודנט שיסע מנהריה לדימונה יזכה בהנחה של 7 ש"ח (אבל עדיין - מדובר ב- 63.5 ש"ח, סכום לא מבוטל לסטודנט, לצערי הרב).
 

tאל

New member
ומתי כבר אני יכול לקנות סטודן בהנחה ?

אני כבר צריך את הכרטיס השנתי כי יש לא מעט נסיעות לאת"א בתקופה הקרובה.
 
חופשי תקופתי לסטודנט

למיטב ידיעתי, ההרשמה לרכישת הכרטיס עבור שנה"ל תש"ע עוד לא נפתחה ב"אגד" ו"דן". ברגע שהחברות יתחילו לשווק את הכרטיסים הללו, סביר להניח שנקבל הודעת מייל בנושא מאגודת הסטודנטים. האתרים הרלוונטים לכך: אגד - http://egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=4489 דן - http://www.dan.co.il/template/default.asp?catId=46
 

tאל

New member
אשאל אחרת

כמה ימים לפני תחילת שנה"ל אפשר לרכוש לרוב? שבוע/שבועיים/עשרה ימים/חודש? והאם אפשר להשתמש ממועד הרכישה?
 
אני קניתי שבוע לפני תחילת הלימודים

ואם הזכרון שלי לא מטעה אותי, רק אז (שבוע לפני) מנפיקים את הכרטיס הזה. וכן, השתמשתי בו מרגע הרכישה.
 
עוד שאלה לגבי הקווים האלה

האם זה פעיל כבר עכשיו, כלומר- יש לי מחר כנס- האם אני יכולה להציג תעודת סטודנט זמנית ולנסוע בחינם?
 
שאלה לגבי "סטודן"

האם בכרטיס הזה אפשר לטעון רק "חופשיים" למיניהם (חופשי שנתי, חודשי, סמסטריאלי...), או שאפשר לטעון בו גם כרטיסיה רגילה ("כרטיסיית ניקוב"), או פשוט להשתמש בו כדי לקנות כרטיס חד-פעמי בהנחה?
 

shironet3

New member
../images/Emo12.gif וואו, לגבי המילואים, זה היה ממש עוזר לי..

חבל שלא ידעתי, ותודה... (אגב מה זה ארוחה בשרית או סבארו? מה יש בסבארו?) יטוגלן, כלומר, יתווסף להודעות הנבחרות (
) בקרוב...
 

shironet3

New member
אם אני לא טועה- חנויות מוצרי כתיבה-

אז בקרביץ יש 7% הנחה בהצגת תעודת סטודנט, ובדיונון שליד האוניברסיטה יש 10% הנחה בקניה במזומן, ו-5% הנחה בקניה באשראי. בקופי בין יש הגדלת אייס בלנד חינם לסטודנטים, בהצגת תעודת סטודנט. אני בטוחה שיש עוד- ברגע שאזכר אכתוב...
 
למעלה