איך לבנות לך חזון כדי להביא להנעה משמעותית בחייך?

איך לבנות לך חזון כדי להביא להנעה משמעותית בחייך?

בפוסט הקודם הבטחתי לסייע לך לבנות לעצמך חזון,
-תמונת עתיד מיטבית חיובית שלך הנבחרת על ידיך ומהווה מנוע רב מוטיבציה והשראה ליצירת תכנית פעולות אפקטיבית ומשמעותית למימוש עתיד זה. וכבר ציינתי בפוסט הקודם חשיבותו וערכו לניהול חיים הישגיים ומתגמלים.

אז יאללה, מוכנים?
שריינו לכם שעה שקטה, ללא הפרעה. הצטיידו במכשיר הקלטה.
צאו למרחב המשרה עליכם אווירה נעימה ורגועה ודמיינו את עצמכם 66 שנים מהיום, במציאות בה לא עמדו בפניכם מכשולים כלשהם ולא היו מגבלות כלכליות כלשהן.
השנה היא 2023,
אתם השגתם בהצלחה את כל ששאפתם לעשות.
עתה אתם מתעדים את ההווה שלכם באפריל 20233- עונים על השאלות הבאות, לא ממהרים נהנים מכל רגע- ומקליטים את תשובותיכם:-

מה אתם עושים בתחום העבודה? מה ההישגים המשמעותיים שלכם בתחום הקריירה?

מה קורה בחייכם בתחום האהבה? עם מי אתם חיים? מה מערכת היחסים ביניכם? מה אתם אוהבים ומוקירים מאוד במערכת היחסים הזאת?

מה מצבכם המשפחתי? האם אתם הורים? למי? תארו את הקשרים והאווירה המשפחתית השוררת במשפחתכם? אילו ערכים משמעותיים משפחתיים נוכחים כאן? מה ההצלחה החשובה שלכם בתחום המשפחתי?

מה בפן החברתי? מי הם חבריכם? כמה חברים? מה אופי היחסים החברתיים שלכם? מה אתם תורמים לחברתכם וכיצד? במה אתם גאים במיוחד בתחום זה?

מה בפן האישי? היכן אתם עומדים על ציר ההתפתחות האישית שלכם? לימודים? תחביבים? מה אתם מקפידים מאוד לעשות בתחום האישי ולא מוותרים עליו? מה מעצים אתכם?

בכל אחד ואחד מהתחומים חשבו: כיצד הגעתם להישגים אלה? מה הצעדים העיקריים שנקטתם ובזכותם הישגתם את הישגיכם אלה? מה עזר לכם? מי עזר לכם?

עתה הקשיבו מספר פעמים להקלטה שבידיכם.
חברים... התחלתם לרקום חזון!
ואפילו אולי התחלתם להבין מה יכול לסייע לכם כדי להתקדם לכיוונו.

אני ממליצה לכם בחום לקבוע עתה פגישה עם איש מקצוע מיומן כגון מאמן אישי שאתם סומכים עליו כדי לחדד ולגבש את החזון, כאן שמתי רק מספר שאלות יסוד שהן בגדר "קריאת כיוון" ליצירת חזון אישי. כאשר יהיה בידיכם חזון מגובש תוכלו להגדיר, באמצעות איש מקצוע, את המטרות בדרך להשגתו ואחר כך לפרוט תכנית פעולה יישימה להגשמתו צעד אחר צעד.

כייף לרקום חזון נכון?
עוד יותר כייף להגשים אותו במציאות!
 
למעלה