מחפש מנטור שיעוזר לי להכיר אישה

olemolam222

New member
מחפש מנטור שיעוזר לי להכיר אישה

היי,
אני מחפש מנטור שיכול לעזור לי להכיר אישה.
מעדיף מאוד לא מישהו וולגרי / מתחום אומנויות הפיתוי שמדבר בצורה גסה.
מעוניין במישהו פרגמטי בעל הרבה שנות ניסיון בתחום (מעל 6 שנות ניסיון) ומעל גיל 35, לא בתפקיד פסיכולוג, שיכול לעזור לי עם קשרים זוגיים, בדייטים, ובתהליך התקשורת עם בחורות. מחפש מישהו שגם יכול לצאת מהחדר הסגור "של הפסיכולוג" וגם להיפגש בעולם האמיתי.
קצת פירוט : אני מחפש מישהו שיעזור לי ספציפית בכתיבת הודעות באתרים ולקיחת מספרי טלפון, שיתן לי ביקורת בונה, שיעזור לי להבין מה האישה חושבת עליי בתהליך ההכרות ושיצא איתי גם למקומות בחיים האמיתיים. לא מעוניין במישהו שעושה NLP, פסיכולוג, הומאופתיה, רוחניות, מזלות, כישוף, שמכוון יותר מדי לכיוון של שינוי עצמי ומדבר יותר מדי על חשיבה חיובית במקום על פעולות מעשיות, או מישהו שרק רוצה לעבוד מתוך הבית או במשרד.
מעדיף שזה יהיה גבר מאשר אישה.
אשמח לקבל המלצות. תודה.
 
אתה מחפש מנטור או ממלא מקום?

היי.
סליחה על הכותרת הסרקסטית אבל המטרה אינה פוגענית כי אם לעורר אצלך מחשבה.
קראתי בעיון כמה פעמים את תוכן הודעתך. אני מבינה כי העניין פה הוא בעיקר בטחון עצמי נמוך בכל הקשור להיכרות - אולי בגלל נסיון עבר לא נעים אולי מסיבות של ביישנות או אחרות. בכל מקרה שמחתי מאוד לראות כי אתה מכיר בערך הזוגיות, עושה מהלכים משמעותיים כדי למצוא אותה ואף שוקל אימון רציני בנושא. ניכר כי אתה עם רגליים על הקרקע מעשי ופרקטי ומבין כי הדרך הנכונה היא דרך הפעולה והעשייה האמיתית. קראתי והתרשמתי עד ש... עד שקראתי שאתה רוצה שהמנטור גם יגיע עמך ל"שטח". אני רוצה לאתגר אותך - אנא ממך, שאל את עצמך אם זה נכון... בסופו של דבר הדרך למצוא זוגיות היא מעשית - את הדבר אתה תצטרך לבצע בעצמך, מובן שעם סיוע, עידוד ובניית הבטחון והערך העצמי שלך. אני חושבת שיש לצייר גבול ברור בין הדרכה, גיבוי, עידוד, סיוע בגיבוש תכנית הפעולה, לבין הביצוע ב"שטח".
האם משהו שיגיע עמך זו לא "בריחה" שלך? אני חושבת שיציאה עצמאית שלך לשטח היא הכרחית, הרי בהמשך הדרך הזוגית תצטרך לעשות צעדים בעצמך, בלי המנטור "שיחזיק לך את היד".
מאמן רציני ומקצועי ילמדך את הדרך, יאיר בפניך את כישוריך ועוצמותיך
ויסייע לך בהקניית כלים שישרתו אותך בעתיד בצעדים הבאים שיהיה עליך לעשות לאחר שתכיר בת זוג, וגם במקרים אחרים ובתחומי החיים האחרים.
נקודה למחשבה....
בהצלחה רבה, רבה.
 
מנטור להכיר אישה.

היי
ממש מבין ללבך, והאמת שדיי הייתי בנעליים שלך לפני כשנה.חסר ביטחון ועם קשר על הפנים שבסוף נגמר, אבל עכשיו אני בקשר מעולה עם מישהי, בגלל שהמאמנת עזרה לי עם הביטחון העצמי שלי,
וטיפ ממני אתה לא חייב גבר כי מי מבין נשים יותר מנשים
מאמנת מעולה אומנם חדשה אבל עם נסיון חיים של שנים, דליה שגב פרץ
 
למעלה