מעמד דו"ח חנייה בהעדר פרוטוקול תמרור

trilliane

Well-known member
מנהל
אז אתה נהג אחלה ואתה כועס על העירייה... מה הקשר?

א. גם אני. אבל בניגוד אליך, פשוט שילמתי אותם כי זו אשמתי, אף שגם מבחינתי תמיד הייתה סיבה מוצדקת. בין אם מדובר בגבעתיים, ת"א או שלל ערים, מצוקת החניה משותפת לכולם, לא רק אתה סובל ממנה. אתם גם לא היחיד שנאבק על פרנסתו או משלם ארנונה. למה אתה חושב שיש לך פטור מציות לתמרורים או שצריך להתחשב בך באופן מיוחד? שאם רק "תסביר" ותנדנד יוותרו לך? לא מבינה.
 

shlang

New member
לדעתי, כלל לא הבנת את שאלתו ואם תמרור מוצב

שלא כדין, מדוע שלא ילחם על צדקתו
רק חבל שהוא משך זאת לאורך שנים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי, אבל זה סתם ניסיון לחפש מוצא בדיעבד אחרי שלא ויתרו לו

הוא ידע שהוא לא חנה כחוק, אז עכשיו הוא מחפש את העירייה על עניין טכני בירוקרטי. שזה היה הגיוני לו הוא עצמו היה פועל בהתאם לכללים הבירוקרטיים, אבל אחרי שחרג מהם בענק, למי בדיוק הוא בא בטענות?
&nbsp
לא מדובר כאן באיזו גחמה פתאומית של העירייה או תמרור שצץ בן ליל; הוא אשכרה מחפש את העירייה על תחנת אוטובוס שניצבת ברחוב הראשי כבר עשרות שנים...
&nbsp
הוא ללא ספק נלחם, אבל לקרוא לזה "צדקתו" זו הגזמה פרועה בעיניי. הוא נלחם על כיסו, כי לא בא לו לשלם דוחות חניה לעירייה, והוא מרגיש שמכיוון שהיה לו עסק ויש מצוקת חניה היו צריכים להתחשב בו ולוותר לו. זה הכול.
 

shlang

New member
נרשם לי דו"ח ביום שבת על חניה בכחול לבן

ע"י פקח יהודי, לא ויתרתי והגעתי עד לבית משפט שזיכה אותי, כעת אני תובע את העיריה על כך, יכולתי לוותר ולשלם את ה 100 שח, כמו שהעיריה לא היתה מוכנה לוותר לי כך אני
לכן, מי שחושב שנרשם לו דוח שלא כדין- שילחם על זיכויו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מבינה מה הקשר למקרה שלו. אם נרשם לך דו"ח שלא כדין

(ברוב המקומות כחול-לבן לא תקף בשבת; עד היום נתקלתי בכך רק מחוץ לפארק רעננה) ודאי שתילחם על חפותך. זה רק לא קשור למה שהוא תיאר ואתה יודע זאת. נראה לי שאתה סתם מתווכח איתי כדי להתווכח איתי, לא ראיתי אותך כ"כ רחום ואמפתי לבעיות החניה של אחרים, כולל נכים שקיבלו דו"ח שלא כדין ומיהרת לסנגר על הפקח.
 

shlang

New member
הקשר הוא להלחם על הצדק ולא לאפשר לעיריה להתעמר באזרח

ולרשום דוחות ללא כל הצדקה
יש לא מעט עיריות שמציבות תמרורים מבלי לקבל אישור של ועדת תנועה, מיותר לציין שתמרורים שכאלה הם חסרי כל תוקף וכל דוח שינתן בגינם - יבוטל
אגב, אם נכה יחנה באופן לא חוקי בודאי שאגבה את הפקח, גם נכה מחוייב לחנות כדין
כל תשובותי ניתנות למיטב ידיעתי את החוק ותאמיני לי - אני מכיר היטב את חוקי התנועה (לא אציין מדוע)
ואני לא רואה כאן ויכוח אלא דו שיח
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל הוא לא נאבק על הצדק, לא התעמרו בו ולא רשמו לו סתם דו"ח

בניגוד אליך, הוא חנה במקום אסור לחניה ביודעין, ואז לאחר שביקש שיוותרו לו ונכשל, הוא התחיל לבקש כל מיני מסמכים אחרי שנים רבות במקום לשלם וחסל.
&nbsp
אבל עזוב, אם אתה חושב שהוא פעל בתום לב והוא באמת נאבק על הצדק, ודווקא הנכה שחנה לפי חוק חניית נכים וקיבל קנס מפקח שלא שם לב שזה רכב נכה (וכאמור, זה קורה) לא נאבק על הצדק... באמת שאין לי מה להוסיף. אין לנו שום בסיס משותף לדיון.
 
למעלה