יש לי משפט עוד שבוע על נהיגה במהירות

ללאשם2

New member
יש לי משפט עוד שבוע על נהיגה במהירות

עליי לציין שהיה לי כבר כנס על סמס בנהיגה ושהאוטו משמש אותי לנסיעה לעבודה בעיר אחרת מרחק של שעה בערך, רציתי לקבל עיצה פה האם הכרחי הו״ד לדבר כזה? האם יש סיכוי לשלילה? ממש אודה למי שיוכל לייעץ לי פה
 

גבע אבי

New member
משפט על מהירות

תלוי מה רשום בהזמנה, מה היתה המהירות המותרת, כמה חריגה ומה ותק הנהיגה והעבר התעבורתי.
תחזור עם התשובות ואז נראה
 

ללאשם2

New member
אז ככה

יש לי ותק של 8 שנים, המהירות היתה 141 בכביש 90 שמותר בו 90
ויש לי עבירה על שימוש בטלפון מ2015
ועוד שאלה ממש חשובה, המשפט נמצא באילת אני גרה בירושלים, יש דבר כזה לבקש שיעבירו את זה לבית משפט בירושלים?
 

גבע אבי

New member
מה לעשות

בהגיעך לאולם בית המשפט, חפשי את התובע או אם תגיעי מספיק זמן לפני המועד שנקבע, ייתכן והוא ייגש אלייך.
תאמרי לו שאת מודה בעובדות ואינך רוצה לבזבז זמן שיפוט יקר ולכן את מבקשת להגיע להסדר טיעון על פי הפסיקה החדשה שבה מהירות של עד 50 קמ"ש יותר בדרך שאינה עירונית מסתכמת בקנס של 1500 (סעיפים 7076, 7077 על פי הפסיקה האחרונה). במילים אחרות, שיוריד לך 2 קמ"ש ממה שרשום בהזמנה.
כך תסיימי את העניין בישיבה אחת, 1500 ש"ח קנס ו 10 נקודות באדיבות משרד הרישוי.
רוב הסיכויים שזה יקרה.
אם לא, תעלי למשפט, ובזמן שהשופט ישאל "מודה או כופרת?" תודי ותבקשי הפחתה של 2 קמ"ש באותה טענה מקודם על חוסר רצון לבזבז זמן וקווי לטוב

בהצלחה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא הכרחי עו"ד

והמשפט יתקיים באזור שבו בוצעה העבירה. וזו בעיה עבורך כי הישיבה הראשונה היא הקראה בלבד ובמידה ואינך מודה תתקים בנוסף ישיבת הוכחה.
מאחר ויש רק עוד שבוע למשפט לא תספיקי לשלוח מכתב שבו את מודה באשמה ומעלה טענות להקלה בעונש (שימוש ברכב לצרכי נסיעה לעבודה).
אם נושא הפסילה מאד חשוב לך - דברי עם התובע לפני המשפט ועשי עיסקת טיעון ללא פסילה בפועל (מפסילה על תנאי תתקשי מאד להתחמק)
ולא, כדי לחסוך עוד נסיעה לאילת - הודי בביצוע העבירה, הסבירי לשופט שהרכב משמש אותך לנסיעה לעבודה ואם יפסל רשיונך תאבדי את מקום עבודתך ואז יש לך סיכוי טוב שלא תהיה פסילה בפועל ובמידה שבכל זאת יפסול בקשי שיחריג את שעות העבודה - כלומר שיתיר לך לנהוג לעבודה וחזרה - אם יהיה דבר כזה הקפידי לשאת איתך את פסק הדין כשאת נוהגת כדי להראות לשוטר במידה ויעצור אותך לבדיקה.
 
למעלה